Zipp vapor problem z predkością

Cześć.Mam problem z moim zipp-em vapor-em, a mianowicie gdy miałem cylinder 50′ to spokojnie jechałem 70 km/h na prostej a gdy wstawiłem cylek 80 który dotarłem jade ledwo 65 i juz przy prędkości 60km/h zaczyna przerywac. Może wiecie czemu tak się dzieje moze powinienem coś dokupić do tej 80 zeby jezdził szybciej .? z Góry dzięki ;]

to tak moze tlumik masz z zweszka wiekszy cyl wiecej spalin i sie dusi
albo gaźnik zle masz ustawiony

jutro zobacze ten gaznik.

obstawiam że gaźnik lub źle założyłeś tłok do cylindra. Jak co to zobacz pierścienie... Pozdrawiam :P

myśle ze może gażnik, bo cylek 80 montował mój zaufany mechanik MERCEDESA z wieloletnim doświadczeniem, ale teraz wyjechał za granice i nie mam z nim kontaktu, bo tak to by mi pomóg. Dzięki może ktoś ma jeszcze inną opcje .?

Zmieniałeś po wymianie cylka dyszę na większą ?

Tak. Wstawiłem 79, ale zdaje mi sie ze troche za duża

Obawiam się, że jest własnie za mała. Seryjnie do tych silników (50cm) producenci wkładają teraz dyszę 85. A w twoim przypadku po zwiększeniu pojemności na pewno wzrosło zapotrzebowanie na paliwo. Zmierzał bym jednak do wkręcenia większej dyszy.

no tak, ale gdyby dysza była zbyt mała to by przerywał .? mi nie przerywa. to jaką dysze .?

W pierwszym poście piszesz, że przerywa?

Zdecyduj się.

No tak przerywał ;D A przerywał dlatego że na pasku od napędu nie było trzech ząbków, teraz kupiłem nowy i jest gitara nie przerywa i jedzie 75 max na prostej z górki pojedzie to 85,a le powinien jechac na prostej 90, bynajmniej tak mi sie zdaje ;]

większa pojemność to większa moc , prędkości dużo ci nie da

to w takim razie co mam zrobić żeby jechal szybciej .?

cięższe rolki na wariator

mam 6, to co mam jeszcze cięższe roli wlozyć np jakie .? albo coś innego co pomoze mi rozwijać wieksze prędkości

a może blokady.? moe moduł tylko nie wiem jak go odblokować,bo nie wiem czy jest odblokowany bo jestem 2 właścicielem

.?

Ja kiedyś miałem że wymieniłem moduł i jechałem gdiześ 10km/h szybciej. Spróbuj może pomoże. Jak chcesz to mam nowiutki moduł odblokowany i pisze że jest tuningowy do 4t. Nigdy nie używałem

Postaw go na stopce, unieś tylne koło i odkręć pełną manetkę. Jak będzie "odcinka" to zablokowany ale z góry mówię że jest odblokowany bo leciałeś 70km/h. Kup lepszy wariator, np. Polini i powinny podnieść się osiągi.

Czytajac wasze wypowiedzi mozna dojsc do wniosku ze wystarczy pstryknac i swiat sie zmieni, niestety to tak nie dziala.Silnik zeby osiagal wieksza moc i predkosc musi byc totalnie przerobiony.Inne elementy odpowiadaja za moc inne za max obroty.Czyli reasumujac to co wy robicie i proponujecie to jest wiejska szkoła myslenia.Do modyfikacji potrzeba wiedzy i praktyki, a nie stronek w necie opowiadajacych jak to sasiadowi fajnie smiga maluch. To sa wszystko bujdy na resorach i strata kasy,tuning profesjonalny moze przeprowadzic praktyk z dużą wiedza, a nie domorosły dlubacz.Ale mimo wszystko zycze wszystkiego naj w Nowym Roku