Zipp vapor problem z predkością
- This topic has 20 odpowiedzi, 10 głosów, and was last updated 10 years, 11 months temu by
moszum.
- AutorWpisy
- 21 września 2012 dnia 14:27 #82103
Cześć.Mam problem z moim zipp-em vapor-em, a mianowicie gdy miałem cylinder 50′ to spokojnie jechałem 70 km/h na prostej a gdy wstawiłem cylek 80 który dotarłem jade ledwo 65 i juz przy prędkości 60km/h zaczyna przerywac. Może wiecie czemu tak się dzieje moze powinienem coś dokupić do tej 80 zeby jezdził szybciej .? z Góry dzięki ;]
21 września 2012 dnia 14:33 #82104to tak moze tlumik masz z zweszka wiekszy cyl wiecej spalin i sie dusi
albo gaźnik zle masz ustawiony21 września 2012 dnia 14:40 #82107jutro zobacze ten gaznik.
21 września 2012 dnia 14:55 #82111obstawiam że gaźnik lub źle założyłeś tłok do cylindra. Jak co to zobacz pierścienie… Pozdrawiam 😛
21 września 2012 dnia 17:07 #82120myśle ze może gażnik, bo cylek 80 montował mój zaufany mechanik MERCEDESA z wieloletnim doświadczeniem, ale teraz wyjechał za granice i nie mam z nim kontaktu, bo tak to by mi pomóg. Dzięki może ktoś ma jeszcze inną opcje .?
21 września 2012 dnia 19:46 #82147Zmieniałeś po wymianie cylka dyszę na większą ?
23 września 2012 dnia 06:29 #82314Tak. Wstawiłem 79, ale zdaje mi sie ze troche za duża
2 października 2012 dnia 19:21 #83503Obawiam się, że jest własnie za mała. Seryjnie do tych silników (50cm) producenci wkładają teraz dyszę 85. A w twoim przypadku po zwiększeniu pojemności na pewno wzrosło zapotrzebowanie na paliwo. Zmierzał bym jednak do wkręcenia większej dyszy.
30 października 2012 dnia 16:23 #86339no tak, ale gdyby dysza była zbyt mała to by przerywał .? mi nie przerywa. to jaką dysze .?
30 października 2012 dnia 16:46 #86342W pierwszym poście piszesz, że przerywa?
Zdecyduj się.
30 października 2012 dnia 20:11 #86387No tak przerywał ;D A przerywał dlatego że na pasku od napędu nie było trzech ząbków, teraz kupiłem nowy i jest gitara nie przerywa i jedzie 75 max na prostej z górki pojedzie to 85,a le powinien jechac na prostej 90, bynajmniej tak mi sie zdaje ;]
30 października 2012 dnia 21:17 #86393większa pojemność to większa moc , prędkości dużo ci nie da
31 października 2012 dnia 05:56 #86415to w takim razie co mam zrobić żeby jechal szybciej .?
1 listopada 2012 dnia 09:46 #86477cięższe rolki na wariator
1 listopada 2012 dnia 16:18 #86512mam 6, to co mam jeszcze cięższe roli wlozyć np jakie .? albo coś innego co pomoze mi rozwijać wieksze prędkości
15 grudnia 2012 dnia 18:40 #98592a może blokady.? moe moduł tylko nie wiem jak go odblokować,bo nie wiem czy jest odblokowany bo jestem 2 właścicielem
31 grudnia 2012 dnia 13:17 #100243.?
31 grudnia 2012 dnia 14:28 #100252Ja kiedyś miałem że wymieniłem moduł i jechałem gdiześ 10km/h szybciej. Spróbuj może pomoże. Jak chcesz to mam nowiutki moduł odblokowany i pisze że jest tuningowy do 4t. Nigdy nie używałem
31 grudnia 2012 dnia 16:52 #100269Postaw go na stopce, unieś tylne koło i odkręć pełną manetkę. Jak będzie “odcinka” to zablokowany ale z góry mówię że jest odblokowany bo leciałeś 70km/h. Kup lepszy wariator, np. Polini i powinny podnieść się osiągi.
1 stycznia 2013 dnia 11:58 #100296Czytajac wasze wypowiedzi mozna dojsc do wniosku ze wystarczy pstryknac i swiat sie zmieni, niestety to tak nie dziala.Silnik zeby osiagal wieksza moc i predkosc musi byc totalnie przerobiony.Inne elementy odpowiadaja za moc inne za max obroty.Czyli reasumujac to co wy robicie i proponujecie to jest wiejska szkoła myslenia.Do modyfikacji potrzeba wiedzy i praktyki, a nie stronek w necie opowiadajacych jak to sasiadowi fajnie smiga maluch. To sa wszystko bujdy na resorach i strata kasy,tuning profesjonalny moze przeprowadzic praktyk z dużą wiedza, a nie domorosły dlubacz.Ale mimo wszystko zycze wszystkiego naj w Nowym Roku
1 stycznia 2013 dnia 12:39 #100299Dzięki Nick3y, tak zrobie ale puki co nie mam kasy no bo sylwster wiadomo ;D
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.