Zipp vapor nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Zipp Zipp vapor nie odpala

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe miszan8 miszan8 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe miszan8
    miszan8
    Użytkownik

Cześć!
    Dostałem skuter, który był praktycznie nieużywany. Ma przejechane 300km, ale stał 2-3lata i teraz jest problem z odpaleniem.
    Pierwsze co zrobiłem to podładowałem akumulator i nic, później wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zawory, zmieniłem świecę i jeszcze wyczyściłem kranik od podciśnienia no ale to nic nie dało, znajomy taty powiedział ze raczej trzeba wymienic ten kranik.Próbowałem strzykawką wstrzyknąć trochę paliwa do kolektora ssącego no ale zagada i gaśnie. Kranik zamówiłem no ale jeśli to nie to bo nie znam się na tym to w czym jest problem. Chciałbym zobaczyć jak wy się wypowiecie na ten temat.
    Pozdro

Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator

Próbowałeś na plaku lub samo starcie (psik ac do filtra powietrza)

Czytaj
    REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    miszan8
    Użytkownik

na plaku? chodzi Ci o kopke? z kopki nie chce nawet jak doleję do kolektora paliwa a co do filtra, napisz co wiecej o co chodzi bo jestem kompletnie zielony jesli chodzi o skutery

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

z KOPNIAKA nie „kopki”. Rozrusznik nożny czyli KOPNIAK. Działa na kopa a nie kopkanie.
    Samostart to taki śprej. Strasznie wybuchowy. Silnik zapala na nim łatwiej niż na benzynie

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    miszan8
    Użytkownik

ale cóż mi po tym jak paliwo w ogóle nie dochodzi

Czytaj