ZIPP TOXIC – Wasze opinie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery ZIPP TOXIC – Wasze opinie

Tagi: 

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Michał 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #90004

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 44

    JEŻELI MA KTOŚ ZIPPA TOXICA TO PODZIELCIE SIE ZEMNA WRAZENIAMI OPISZCIE JAK SIE SPRAWUJE ITP!

    ZIPP TOXIC <3
    #90005
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Siedziałem na takim to opierałem się kolanami o kierownicę.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #90006
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Jak każdy coliber jeżeli dobrze kojarzę 😛
    Tam jest 2t czy 4t? Bo widziałem kiedyś art na skuterowo i tam było coś namieszanie właśnie… Do miasta idealny. Wszędzie się wciśnie, niestety zahaczasz prawie o każdy krawężnik :/ Jedna osoba może w miarę komfortowo jeździć na nie za dużych dystansach, ale to w końcu AC, więc i tak na więcej Ci silnik nie pozwoli 😛
    Małe koła świetnie sprawują się w mieście, niestety gorzej, gdy spotkasz jakąś dziurę… Jeśli nie jesteś zbyt duży to powinno Ci być dość wygodnie (ja mam 189cm i jadąc sam, siadam na końcu kanapy, a nogi wysuwam do do przodu, niemal opierając o kolumnę) Dużo jeżdżę z plecaczkiem (pasażerem) i niestety, ale tylna opona nie podołała (schodzi z niej powietrze, ale dmucham raz na tydzień i jest ok- po prostu jeżdżę z pompką). Proponuję zamontować kit 72ccm- ten najtańszy za 50zł z allegro (WM motor)- jeżeli to 4t, bo jak wcześniej pisałem, nie pamiętam co tam siedzi.
    Poza tym pamiętaj- przeważnie działa zasada „jak dbasz tak masz”
    jeśli będziesz dbał, tj nie stuntował, wymieniał olej na czas, nie przegrzewał silnika i poświęcisz mu trochę więcej czułości niż markowemu skuterowi, to odwdzięczy Ci się niezawodnością na w miarę wysokim poziomie.
    Podsumowując- jeśli skuter ma Ci służyć do poruszania się po mieście i być TANIM środkiem transportu, to dobrze wybrałeś (albo dopiero wybierzesz :P), aczkolwiek wg mnie lepiej było by wziąć jakiegoś torosa czy basse, bo (już po raz trzeci wspominam, jeżeli siedzi tam 4t :P) wtedy dopłacasz jakieś 1000zł za hamulec tarczowy z przodu i ładniejsze felgi (nie wiem czy jakość wykonania będzie lepsza). Nawet jeśli siedzi tam 2t, to za 1000zł możesz zrobić potężny swap 😉

    #90012
    Zdjęcie profilowe matol1798
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    Zwykły Toros F16 tylko że to 2-sów i ma tarczę z przodu. Wg. mnie nie opłaca się płacić za niego 3 tyś jak takiego F16 można mieć za 1500.

    Barton Fighter 50 2012 r.
    #90013
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    tylko że ten toros ci się 2 razy szybciej rozleci 😛

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #90014
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    A z jakiej niby paki ? I to i to jest made in china, jak będzie dbał to taki torosik mu polata długo. Tak samo toxic. Znam przypadki gdzie gość bassą przejeździł ponad 15 tys km i prócz świecy i żarówek nic nie zmieniał. A za to u innego silnik zdechnie po 3 tys. Jak dbasz – tak masz.

    Router WS 50 2013
    #90040

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Belebele ty masz toxica bo ja go mam i zadowolony jestem

    naprawde ma kopa moze wyglada jak toros alb bassa ale jest to 2 t i naprawde szybki jest tylko że… na 200 do 400 go troche katowalem znaczy guma i deb ;/ ale juz niebede bo chce go miec jak najdluzej

    ZIPP TOXIC <3
    #90041

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 44

    A i kupiłem za 2790 zl i gwarancja na 2 tys km bodajze albo cos w tym stylu kask i kufer wiec nie ponad 3 k

    a i belebele jak sie to zmnienia z tym 72 ccm jak to jest 2 t?

    ZIPP TOXIC <3
    #90045

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 44

    LD

    ZIPP TOXIC <3
    #90052
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Ja ma torosa w 4t 😛
    Powszechne jest wkładanie do skuterów kitów tuningujących, które powiększają pojemność silnika. Do 2t też możesz wstawić taki kit (ale z tego co czytam w internecie to częściej zakłada się jakieś markowe kity- to już niestety wydatek sporo większy niż wspomniane 50zł :/)
    Ale polecił bym Ci kupno takiego kitu i Prawidłowe dotarcie silnika na nowych pierścieniach, tłoku i cylindrze (czyli tym co wchodzi w ten zestaw). Obawiam się, że nie czytałeś instrukcji, ani niczego o docieraniu, ale katowanie skutera do pierwszych 500km jest ZABÓJCZE dla silnika. Będzie więcej palił i nigdy nie rozwinie takiej mocy jak po prawidłowym dotarciu. Poczytaj na internecie o docieraniu silnika 2t-= może następnym razem będziesz mądrzejszy 😛
    Przy docieraniu nie należy jeździć na wysokich obrotach, co samo automatycznie wyklucza palenie gumy i stawanie na kole…
    Jeżeli planujesz tuning, to proponował bym zacząć od jakiegoś fajnego cylindra, a nie od tłumika jak często sięto robi w przypadku 2t, bo ten twój cylinder może niestety jużdługo nie pociągną i nie uzyskasz na nim pożądanej mocy, przez wspomniane złe docieranie.

    Podsumowując:
    1. Jeśli chcesz tuningować, zacznij od cylindra, potem kup wydech
    2. KONIECZNIE poczytaj o docieraniu silnika
    3. Wg mnie bardziej opłacało by się kupić torosa, basse, czy innego colibra nawet z zajechany, silnikiem i zrobi ćswapa np z silnikiem (w stanie igła) gilery- to był by szatan 😀

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie