Zipp Toros F16 czy Zipp Toros El Diablo.

Witam mam w planie kupić któryś z tych skuterków w sieci sklepów REAL.

Wiem, wiem pewnie był taki temat ale nie chcę się tam wtrącać dlatego założyłem własny!

mam 13 lat 160 cm wzrostu karta motorowerowa jest!

Oto Pytania:

Czy mogę sobie go kupić na moje dane i normalnie dostać kluczki bez problemu + dokumentacje a co do rejestracji tego 2-ślada czy mogę też na swoje dane zarejestrować i bez żadnego dowodu osobistego? mogę dać paszport lub legitymację szkolną. a OC bez zniżek ile mnie wyniesie ? Czytałem opinie o tym Torosie i bardzo mnie skusiło na zakup któregoś z tych 2 torosów. Uwaga!!! Jestem kompletnie zielony w tych sprawach będzie to mój pierwszy skuter w życiu. Pozdrawiam

To teraz uważaj:

A więc ja zakupiłem torosa f16 i jestem z niego zadowolony, zakupiłem go a mam 16 lat.
Musisz posiadać własny NIP. Kupujesz skuter w kasie, i możesz nawet być sam. Ja bez rodziców kupowałem ;]. Płacisz w kasie, potem do ochroniarza i pokazujesz mu paragon, on cię wypuszcza bramkami. Potem podchodzisz do działu obsługi klienta z paragonem, i Pan(i) robi Ci fakturę VAT na twoje dane i na twój NIP. Ja mam NIP-4. Na fakturze będą dane pojazdu. Potem idziesz z mamą do Urzędu i z Fakturą vat + zaświadczenie o sprzedaży z reala + homologacją + legitymacją podchodzisz pod okienko. Przedtem wypełniasz formularz.
Pani z okienka posprawdza wszystko i dostaniesz kwit z którym idziesz do kasy. Płacisz 111,50 zł, i przychodzisz z powrotem do kasy. Podpisujesz papiery i czekasz 2 godziny na tymczasowy dowód rejestracyjny oraz tablice. Jak otrzymasz tymczasowy dowód i tablicę idziesz do okienka z ubezpieczeniami i wykupujesz OC. Ja płaciłem 117 zł i to było najtaniej w PZU. Zwyżka na wiek się kłania.
Dostaniesz papiery, że masz OC oraz kwitek do dowodu rejestracyjnego, i możesz jeździć.
Po 7 dniach mogłem już odebrać dowód rejestracyjny. Przyjechałem z ojcem, on podpisał papiery i dowód mam.