Zipp Toros el Diablo. Tani ale dobry.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Zipp Toros el Diablo. Tani ale dobry.

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe krupcius krupcius 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #123728
    Zdjęcie profilowe krupcius
    krupcius
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam, przeglądając forum i google jest mało tematów na temat tego skuterka. Więc warto coś o nim napisać.
    Zakupiłem go tydzień temu, wrażenia? Sklep dostarczył go kurierem do domu. Bardzo dobrze zabezpieczony, na siedzeniu „reklamówka” ze ściągaczem, na światłach,kierunkowskazach i prędkościomierzu wszystko ładnie zabezpieczone foliami. Naklejki również zabezpieczone dodatkową folią. Co najciekawsze nawet na silniku znajdziemy osłonę. (oczywiście fabryczne naklejki można ściągnąć) . Dostałem komplet kluczy, panowie pojechali a ja oczywiście wziąłem się za przegląd. Otwierając kanapę znalazłem tam zapakowane lusterka oczywiście w folie bąbelkową i tekturę. W środku znajduje się również zestaw kluczy do naprawy skuterka. Ogólnie mówiąc skuter wart jest kupna.

    Plusy :
    – wygląd
    – małe spalanie !
    i cała reszta. 😉

    Minusy :
    – jak narazie brak.

    OCZYWIŚCIE PROSZĘ O WASZE OPINIE ! 🙂

    #123738
    Zdjęcie profilowe statorable
    statorable
    Użytkownik
    • Postów: 226

    Moja małżonka równiesz ma taką maszynę. Ale co można powiedzieć o nowym sprzęcie z przebiegiem 500 km?
    Zobaczymy jak będzie się sprawować dalej.

    UWAGA! JESTEM NIE NORMALNY! Używam kierunkowskazów i zatrzymuję się na STOPie i zielonej strzałce.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #123751
    Zdjęcie profilowe Criters
    Criters
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Po tygodniu jeżdżenia to nigdy wad nie zobaczysz bo zaślepia cię radość z powodu posiadania nowego sprzęta 🙂

    #123757
    Zdjęcie profilowe hades1988
    hades1988
    Użytkownik
    • Postów: 229

    Ja mam go juz drugi sezon i 7tysi przejechane. Wszystko procz cylka i paska mam seryjne, jestem z niego zadowolony, skuterek na seryjnej 50 daje rade ale ja wsadzilem 60 bo czesto jezdze we dwojke, troszke mocniejszy jest i zrywniejszy. Tylne plastiki nie daja rady mam popekane zaczepy i sie rozlaza ale to pewnie dla tego ze w dwoch jezdze. Skuterek do jazdy po miescie dobry, ale i w dlozsze trasy oki. Mechanicznie prosty w obsludze nawet dla poczatkujacego jak i ja bylem. Za te pueniadze nowki lepszej nie znajdziemy. Polecam.

    #123761
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    haha wiadomo, że jak przyjdzie to musi być ładnie posłodzony. Oceniasz pojazd po tym jak ładnie był posklejany foliami? Proszę cie.
    Po 3 miesiącach będziesz miał już tego dosyć bo będzie ci się wszystko sypało. Wszystko. Też kiedyś byłem taki „zakręcony” do czasu, aż wszystko zaczęło się sypać.
    Mój el diablo/F16 ma 2400 i już padło:
    1. Prędkościomierz od wyjechania z salonu – oszukiwał o 15 km/h
    2. Rozregulowany gaźnik
    3. przerywacz kierunkowskazów
    4. Regulator napięcia
    5. Kabelek od iskrownika prowadzący do modułu wypadł przez co nie odpalał
    6. Czujnik stopki bocznej – zostałem z zepsutym pojazdem 5 km od domu w zimę, śnieg, błoto, deszcz.
    7. SSanie – zepsuło się w pozycji zamkniętej – Problemy z odpalaniem na zimnym silniku.
    8. Czujnik prawej klamki hamulca – zawieszał się.

    W tej chwili właśnie jest do wymiany pasek napędowy, gdyż stukało coś w przekładni – pasek trzyma się na 3 nitkach.

    Ogólnie to nie polecam.

    A, a! Zapomniałem! Fabrycznie w tych pojazdach producent montuję dyszę 85, która jest przystosowana do stożkowych filtrów powietrza, oraz do cylindrów 72cm3. Efektem jest to, że są wielkie problemy z regulacją gaźnika, skuter zalewa podczas jazdy, zalewa podczas dojazdu do świateł, pali ponad 3,30L/100KM, oraz co najbardziej opłaca się producentowi – Klient jest częstym klientem z tego powodu w „Autoryzowanych serwisach”, które podkręcą trochę jedną śrubkę i skasują 40 zł. Proponował bym Ci już teraz jechać do serwisu lub samemu wymienić dyszę główną z 85 na 80, gdyż tak jak mówię, na 100% będziesz miał z nim problemy. Skuter na tej dyszy jest niestabilny.

    Powodzenia, i nie słodź go tak, bo ja też taki kiedyś byłem. Za 2-3 mc. to zrozumiesz, i wspomnisz moje zdanie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #123763
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Kolega wyżej wspomniał o plastikach, o których ja zapomniałem napisać.
    Jeżeli przewieziesz kogoś na miejscu „pasażera” to od razu pękną Ci zaczepy mocujące boczne plastiki z plastikiem korku wlewu paliwa. W tamtym pojeździe już to przechodziłem, w tym drugim torosie błędu już nie popełniłem.

    #123878
    Zdjęcie profilowe krupcius
    krupcius
    Użytkownik
    • Postów: 6

    jak narazie spisuje się dobrze.

    #123880
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    wybierz się nim na wycieczkę 12 km non stop to wtedy stwierdzisz czy spisuje się dobrze. A po powrocie odkręć świecę i sprawdź jej kolor

    #123897
    Zdjęcie profilowe krupcius
    krupcius
    Użytkownik
    • Postów: 6

    właśnie jeżdżę do dziewczyny około 13-14 km i nic się nie dzieje, jak narazie spisuje się dobrze ! : )

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie