Zipp toros cy50t 6 el rio do pracy ?

Witam chce zakupić jakiś skuter Tani i muslalem wlasnie o tym Zipp toros 6 aby dojeżdżać do pracy jakieś 25 km w jedną stronę. Czy taki skuter się nadaje i czy nie będzie się szybko psuł. Nie znam się na jednośladach. Nigdy nie posiadałem ani nie używałem żadnego. Czytałem kilka opinii na temat Chińczyków i sam już nie wiem co robić. Bardzo proszę o pomoc lub jakieś rozwiązania. Z góry dziękuję i pozdrawiam

chcesz tani to nie masz opcji za bardzo.

Niby tak ale nawet jeśli wydaje tylko lub nietylko 2 tys to wolałbym jak każdy z resztą aby to pochodziło chociaż 2 lata przy takim użytkowaniu a sam nie mogę nigdzie opinii na temat tego modelu

niektórzy robią 30 tysięcy, inni w pierwszym tygodniu oddają na gwarancje. zależy jak jest przygotowany przez sklep/salon. i nic więcej w tym temacie mądrego sie nie napisze

Przygotowanie przez sklep....co masz na myśli? Może jakieś podpowiedzi na co zwrócić uwagę lub powiedzieć sprzedawcy aby sprawdził coś konkretnego lub dokrecil. Za wszystko będę wdzięczny gdyż naprawdę nie mam pojęcia żadnego o jednosladach

na nic nie zwrócisz uwago bo się na tym nie znasz a problem jest taki że wszystko powinno być dokręcone bo... powinno. tak po prostu.
Tylko niestety jest ciepło, jednoślady zaczynają sie sprzedawać i masa sprzedawców leci ^na sztuke^ aby zepchnąć jak najwięcej... najwyżej się potem bujają tygodniami z gwarancją.
Musisz po prostu znaleźć dobry/sumienny punkt sprzedaży z dobrymi opiniami - i temu zaufać.

Dzięki. Chyba się skuszę na ten model. A jeśli się orientujesz to części do tego modelu są takie same jak do el diablo lub f16? Bo na allegro nie widzę części pod model el rio

Jak jest to mały chińczyk 4T GY6 139 QMB (ze zunifikowanym napędem CVT), to jesteś już z tym w domu. Albo sam w garażu. ;-)))
^
Potem też odkryjesz inne jego zalety, typu: tuning pojemnościowy, wariatory WM, paski Bando, Dayco, Kokosz, Kajko, etc.