ZIPP SIMPLI 2T REMONT

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #631600 Reply
    Gilotyna
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Witam, od pewnego czasu jestem posiadaczem Zipp Simpli 2t 2010r, BT49QT-28A no i zamierzam zrobić remont silnika(SPORT) mam parę pytań do was bo w ogóle się nie znam na tym a nie chce wydać 2tyś zł na części które nie będą pasować, a więc:

    -Od czego zacząć przygodę z tuningiem(jakie części, interesuje mnie moc i potencjał w******e mam w wygląd estetyczny)?
    -Czy 2tyś zł starczy na drugie życie mojego zipp’ka?
    -Czy opłaca się pakować 20 banknotów 100 zł w niego(Jest to mój jedyny środek transportu)?

    Sprawdzałem fora internetowe i głowa boli każdy co innego napisze a i tak 100% odpowiedzi nie mam.W zeszłym tyg. byłem z wizytą u mechanika i stwierdził że da rade wykonać remont(Garażowy mechanik ufam mu) czy lepiej skorzystać z usług renomowanego serwisu?

    Pozdrawiam i czekam na odp 🙂

    #631601 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    czy twój mechanik da rade to ci nikt nie powie. Renomowane serwisy nie bawią się w chińczyki albo bedzie to kosztowac góre piniondza. I renomowane są te co mają renome a nie to co mają logo danej marki i autoryzacje.
    potem jest jeszcze trudniej bo jak nie wiesz co chcesz to trudno ci doradzić.
    Jak chcesz pójść w klase sport taką prawdziwą a nie 70cm z allegro. To minimum 500-600zł kosztuje cylinder typu Malossi sport 70, streetracing 70. Takie cylindry dają 9-10KM na silniku i troche mniej na kole. Chiński wał tego nie wytrzyma wiec go musisz zmienić (350zł), do tego łozyska i uszczelniacze (nie znasz się wiec „z paczki” za 60-70zł. Żeby ten cylinder wydał taka moc potrzebujesz gaźnika 19mm (300zł i więcej), wydechu dopasowanego do takiej mocy i charakterystyki (400-700zł), a żeby z tego skorzystać i zrobić to bezpiecznie potrzebujesz solidnego wariatora (250zł+), paska (60), sprzęgła (150), dzwonu (150-250zł).
    To jest zestaw na bezpieczne rozpędzenie się na 10KM silniku. O oponach, zawieszeniu i hamulcach nawet nie pisze.
    Jakby cię naszło na mocniejszy cylinder (np taki 15-17KM) to częśc z tych kosztów rośnie.
    Spalanie też zaczyna się w okolicy 5,5 litra ale raczej 6-7 bedzie normą.
    Do tego robocizna, dysze gaźnika, rolki..x-krotna regulacja.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #631602 Reply
    Gilotyna
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 1
    • Postów: 2

    Oki dzięki za odp 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: ZIPP SIMPLI 2T REMONT
Twoje informacje:




Back to top button