Zipp Salmo 72ccm - Stukanie /~~

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #71868
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam w moim Zippie stukanie zagłusza pracę silnika.. To nie jest normalne. Dźwięk w wydaję się dochodzić z silnika. To na pewno nie zawory, sprawdzałem, regulowałem – to samo. Co to może być? Wał?

    Dołączam filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=BA6KlNhjgV4&feature=youtu.be

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    #71870
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Moze jestem głuchy, ale słyszę jedno stuknięcie na dwa obroty silnika, i jeśli nie jestem głuchy to cos w głowicy bo na jeden obrót wałka rozrządu przypada dwa obroty wału korbowego. Zdejmuj głowicę i na pewno będzie widac gdzie stuka.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #71881
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    Kiedy wymieniałeś na 72? Czasem zdarzały się zestawy ze zbyt długim tłokiem który uderzał o zawory. Tłok w dobrą stronę założony?

    #71886
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Zestaw wymieniałem wczoraj i przedwczoraj, tutaj filmik nagrany przed wymianą 50 na 72

    ~~~~
    Nie miałem strzałki na tłoku tylko napis ‚IN’, który wstawiłem tymże napisem do góry.

    Kupowałem od firmy gmoto cylinder+głowicę

    #71988
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    No przed wymianą chodzi normalnie. Z tego co piszesz wynika że dobrze tłok założony, jeszcze sprawdź czy wcięcie na tłok z napisem IN jest większe. Może napis pomylony, zawór ssący jest większy i większe wcięcie na tłoku powinno być od góry. Napisz jaki masz przebieg, może już łańcuszek rozrządu się wyciągnął (chociaż go nie słyszę) . Może rozrząd Ci się przestawił? Sprawdź czy po ustawieniu T na magnecie, znaki na zębatce rozrządu się pokrywają. Przy okazji, jakbyś chciał go wyciszyć to odkreć od dołu cylindra rurkę recyrkulatora spalin i zaklej ją w środku poxipolem. Poczekaj aż wyschnie i przykręć z powrotem. Będzie sporo cichszy.

    #72003
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    A co do recyrkulatora spalin, na nowym cylindrze nie ma miejsca żeby go przykręcić. Rurkę od gaźnika na razie przytkałem a od filtra wisi luźno.

    http://img442.imageshack.us/img442/9687/dsc0022ft.jpg

    Przebieg: 5000km

    #72143
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    rozebralem glowice i to tłok puka w zawór ssacy. tłok jest dobrze włożony. długość tloka około 40mm. co mam z tym zrobić,?

    #72166
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    juz chyba wiem. rozrząd ustawialem pod zła szczelinke. zamiast z lewej to z prawej. jutro poprawie i napisze efekt

    #72368
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Wybaczcie za 4 posty pod rząd ale nie widzę tutaj opcji edytuj. Po prawidłowym ustawieniu rozrządu stukania ustały 🙂

    #72370
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    No i super – tak myślałem że może o ząbek źle ustawiony. 🙂 A EDYTUJ jest – przy napisie na dole postu o czasie napisania.

    #72626
    woffer
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Michalk001, nie było to przestawione o ząbek – tylko niemalże o pół wszystkich ząbków (180′).

    A co do edytuj:
    http://img401.imageshack.us/img401/7056/niema.png

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button