Zipp quantum pomozcie.. 2t

Witam przedwczoraj pisalem co moze byc przyczyna ze quantum gasnie na wolnych obrotach pisaliscie ze trzeba wyregulowac gaźnik sróbka ktora jest na wierzchu gaźnika wiec tak robilem . Obkrecalem ja co 2 obroty caly czas lecz problem nie zniknął. Lecz najdziwniejsze jest to ze gdy przyjde po nocy do garażu skuterek odpala za 1 razem poprostu na dotyk...
Co moze byc przyczyną?

Śrubkami gaźnika nie kręć bardziej, niż co ćwierć, góra pół obrotu - skuter reaguje z niewielkim opóźnieniem, bo inaczej do żadnych wniosków z regulacją gaźnika nie dojdziesz. Ja w swoim skuterze [jako 1-ym w życiu] kręciłem tymi śrubami setki razy - aż dziwne, że jeszcze trybią.. Zasada jest taka, aby mieszanka była w sam raz, czyli wkręcaj tak obroty dopóki nie zacznie się kręcić samo tylne koło i popuszczaj śrubę powietrza do momentu aż nie zgaśnie.. Jednak sam musisz dojść do idealnego ich ustawienia - nikt przez forum Ci gaźnika nie wyreguluje.. Powodzenia i czekam[y] na relacje!-)

a czy ktoś z Was może mi powiedzieć ile obrotów śrubki od składu mieszanki ma wykręconą w dobrze ustawionym gaźniku 2t - tak dla mojej orientacji, żeby wiedzieć od jakiego ustawienia zacząć regulację
mam zipp quantum r i coś jest nie tak z gaźnikiem :/

U mnie też jest coś nie tak z gaźnikiem i od razu się tutaj zapytam jeżeli można. Otóż niedawno odebrałem skuter z serwisu bo ciekł mi olej i dolna połowa była w oleju. Coś przy nim zrobili bo ustało... do dzisiaj czyli 2 dni. Teraz to leci mi coś niebieskiego o konsystencji oleju (może właśnie olej tylko o takim kolorze) i znowu dolna połowa jest w nim. Czy może mi ktoś powiedzieć co jest nie tak?

quaker napisał:

a czy ktoś z Was może mi powiedzieć ile obrotów śrubki od składu mieszanki ma wykręconą w dobrze ustawionym gaźniku 2t - tak dla mojej orientacji, żeby wiedzieć od jakiego ustawienia zacząć regulację
mam zipp quantum r i coś jest nie tak z gaźnikiem :/

U mnie przy odblokowanym module i usuniętej ślepej kiszce [zawirowywacza spalin] w tłumiku - wkręciłem w prawo do oporu śrubkę od obrotów a następnie licząc wykręciłem 4 pełne obroty w lewo. Śrubka powietrza jest wkręcona niemal na maksa.. Do takich ustawień doszedłem po setce kombinacji obiema śrubkami i to jest U MNIE optimum [v-max, przyspieszenie].