Zipp quantum 50

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #692676
    Casum Poghosyan
    Uczestnik
    • 4
    • 7Postów:

    Witam, mam pytanie.
    Ostatnio zdjąłem gaźnik z skutera aby go przeczyścić po ponownym założeniu próbowałem odpalić i nic tylko kręci. Próbowałem wtrysnąć paliwo bezpośrednio do gaźnika i zero reakcji. Co może to być? Przed tym skuter strasznie mulił dlatego zdjąłem.

    #692692
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Poskładany prawidłowo? W szczególności pływak, zawór iglicowy? Przy zbiorniku paliwa masz kranik podciśnieniowy? Działa?

    Zmień sobie przewód, którym spuszczasz paliwo z komory pływakowej na przezroczysty. Podnieś końcówkę przewodu ponad gaźnik i odkręć śrubę spustową w komorze. Przystaw przewód paliwowy do gaźnika i zobacz, czy komora pływaka się napełnia i jaki jest w niej poziom paliwa.

    Kolejna kwestia – czym go czyściłeś? Był brudny wewnątrz? Masz skuter od nowości? Jaki przebieg i czy wiarygodny? Mierzyłeś przed tymi operacjami ciśnienie sprężania? Jeśli to 4T to kiedy ostatnio regulowano luzy zaworowe?

    #692693
    Casum Poghosyan
    Uczestnik
    • 4
    • 7Postów:

    gaźnik popsiukalem sprężarką skuter mam z 2008 roku i ok 3 miesiące nim jeżdżę skuter ma ok 13tys udokumentowanego przebiegu i przejezdzilem nim ok 2500 km jest to 2 suw i nie mierzyłem ciśnienia sprężania.

    #692698
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Jak nie znasz skutera od początku to nie nastawiaj się, że cokolwiek jest tam wiarygodne.

    Rozbierz ten gaźnik jeszcze raz. Sprawdź jak pracuje pływak, zawór iglicowy – albo tak jak pisałem, albo ze zdjętą komorą pływaka.

    Przedmuchiwanie sprężonym powietrzem nie zawsze się sprawdza. Gaźnik powinien zostać obrany ze wszystkich podzespołów, a następnie umyty w myjce ultradźwiękowej. Po takim myciu można go dopiero przedmuchać.

    Co do samego problemu jaki tu występował – jak dojdziesz do wniosku, że paliwo dochodzi do komory pływakowej, że wszystko jest poprawnie złożone, ciśnienie sprężania do mierzenia. Straszne mulenie jak to określiłeś może świadczyć o zużyciu cylindra, pierścieni tłokowych.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button