Zipp Quantum 50 - brak mocy

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #723252
    zipper98
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam
    Posiadam skuter Zipp quantum 2T 50 ccm z 2010 roku . Przebieg 9tys km. Problem jest taki iż skuter jest bardzo słaby , Przy jeździe pod większa górkę trzeba odpychać się nogami aby wyjechać , a obroty pomimo w pełni odkręconej manetki nie przekraczają 4tys . Skuter był u 3 mechaników , wszyscy ustawiali gaźnik lecz nic to nie pomogło ,więc samemu próbuje coś wymyślić . Sprawdzałem kompresje silnika , wynosi 8.5 wiec chyba w normie , odkręcałem tłumik również nic nie pomogło , rolki są w porządku (nie są kwadratowe ) , sprzegło i pasek chyba również nie są przyczyna . Świeca też wymieniona
    Ktoś ma może pomysł jak poradzić sobie z tą usterką ?

    • Ten wątek został zmodyfikowany 1 day, 20 hours temu przez zipper98.
    #723254
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    8,5 bar to cylinder do wymiany (jezeli mierzysz prawidłowo). kompresja to powinno być ponad 11 bar. inna sprawa to regulacja. to ze był u 3 mechaników i zaden z nich nie powiedział ze ta kompresja jst do kitu – zle swiadczy o tych mechanikach

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #723311
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 026

    8,5 Bar to jeszcze nie taka tragedia ale szykuj się na remont. Zapewne w sprzęgle masz stare seryjne sprężynki sprzęgła, które swoje właściwości straciły około 6 lat temu. Kup sprężynki sprzęgła np. czerwone top racing. Startować powinien z 4-6 tyś obrotów co pozwoli wykorzystać moment obrotowy. Choć co ciekawe przy starcie masz te 4 tyś obrotów…czy aby okładziny sprzęgła Ci się nie skończyły lub uszczelniacze na sprzęgle nie poszły i smaru nie wywaliło na dzwon od środka ?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button