Zipp Quantum 2T/4T GT5. Wady/Zalety ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127021
    Rafal34
    Użytkownik
    • 11
    • 45Postów:

    Witam otóż upodobał mi się skuter Zipp Quantum Classic i są 2 modele do wyboru 4t i 2t co o tym sadzicie ? Co najczęściej w nich pada ? Gdzie są blokady w 2012/2013 ? Co o nim myślicie ?
    ////
    Nie chce tutaj spamu typu o to chińskie i syf bo mam kolegów którzy mają chińskie 3/4 lata i bez awarii, i nie wyjeżdżać mi z markowymi.

    #127039
    telep2
    Użytkownik
    • 1
    • 9Postów:

    Lepszy chyba 4T ale niech sie wypowie ktos ze stazem

    #127079
    tmielcarz
    Użytkownik
    • 10
    • 147Postów:

    Quantum jest spory, więc lepiej 2T – jest mocniejszy.

    #127084
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Podobno 4T też daje radę ale to już nie to… Zarówno 2T jak i 4T palą około 4 litry na setkę. Tyle, że w 2T masz jeszcze litr oleju (17 – 28 zł) na 1000 km.

    #127088
    Rafal34
    Użytkownik
    • 11
    • 45Postów:

    a co najczesciej w nich pada ?

    #127090
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Klapka schowka 🙂
    A myślałeś o Junaku 607 lub 608?

    #127108
    Rafal34
    Użytkownik
    • 11
    • 45Postów:

    raczej nie

    #127109
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    To jest dokładnie to samo tylko wygląda, moim zdaniem, lepiej.

    #127126
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • 887Postów:

    Czytając różne fora to odnosi się wrażenie że Quantum 2T/4T i wszystkie inne klony (kingway,junak,romet,toros itp.) mają kiepskiej jakości elektrykę. Plastiki różnie w zależności od firmy raz lepsze raz gorsze.

    #127129
    Rafal34
    Użytkownik
    • 11
    • 45Postów:

    a co do blokad gdzie one sie znajduja i jak je zdjac ?

    #127179
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • 477Postów:

    Jeżdżę quantumem rs 2t. Przebieg niewielki bo 2500 km i jak dotąd bez żadnych usterek. Jedyną blokadę jaką miałem to moduł, ale gt5 może być inaczej blokowany.
    Jak dotąd, najwyższe spalanie jakie odnotowałem to 3,2l/100km, a mam zmieniony wariator na stage6 sport pro oraz przeciwtalerz co skutkuje nieco wyższymi obrotami.

    #127186
    hades1988
    Użytkownik
    • 17
    • 229Postów:

    Jeżeli 4t to,zalecam od razu wymienić cylek na 80ccm, wtedy bedzie porownywalny a nawet ciot mocniejszy od 50ccm 2t.

    #127210
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Ale 2T można łatwiej tuningować, osiągać większe prędkości przelotowe i co najważniejsze sprawny użytkownik może sobie pozwolić na montaż chłodzenia cieczą. Pod kanapą za to mamy wtedy mniej miejsca (tam gdzie jest zbiornik na olej można dołożyć sobie mały schowek na narzędzia) ale i tak myślę że warto wybrać 2T. Przy takich gabarytach lepiej wybrać 2T.

    Choć jeśli chcesz jeździć nim turystycznie i nie przeszkadza Ci niska prędkość przelotowa wybierz 4T. Niskie spalanie, ciekawy, nieirytujący dźwięk, spory moment obrotowy od dołu, niska awaryjność w przypadku przestrzegania zasad wymiany oleju i regulacji zaworów oraz gaźnika. Silnik oprócz chłodzenia powietrzem chłodzi się trochę olejem który dociera do głowicy, dobrze znosi upały i długą jazdę pod obciążeniem.
    Warto dołożyć jakieś aktywne chłodzenie przekładni bo ta może osiągnąć sporą temperaturę, ja zrobiłem coś takiego, niestety po sezonie i sprzedałem z tym ustrojstwem skuter.

    #163829
    Verios
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Ja niedawno kupiłem Zipp Quantum GT5 2T, który jest z 2007, skuter sprawny największa awaria jaką miał to musiał wymienić filtr ale to z powodu dużego psa który przewrócił skuter. Moim zdaniem 2t jest lepszy
    ale kuzyn posiada podobny model Zipp 4t i jak dołożył do niego pieniędzy to osiągami dochodzi do mojego.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button