zipp qantum GT5 problem z mocą silnika

Witam mam skuter zipp qantum gt5 traci moc założyłem nowy tłok cylinder pierścienie nic nie pomogło później założyłem nowe rolki wariator przeciwtależ nowy pasek i założyłem nowe sprzęgło nic nie pomogło postanowiłem wyczyścić gaźnik i pompkę olejową też nie pomogło może ktoś wie jaka jest przyczyna za wszystkie szczere informacje z góry dziękuje

ale jak traci, kiedy traci, jakie masz teraz parametry silnika, gaźnika…itd my nie so wruszki chopie.

przejadę 500 metrów i nie mogę jechać dalej silnik 50

sie chłopie rozpisałeś… no to już wszystko wiemy.
Na moje oko to się popsuł.

zdecydowanie coś jest popsute.

co może być zepsute

silnik może. albo któryś z układów wspomagających. np gaźnik

gaźnik czyściłem jeszcze jakie układy wspomagające mogą być zepsute

może i czyściłeś tylko niekoniecznie skutecznie. zachowuje się tak jakby jecho zachowanie było uzaleznione od wzrastającej temperatury - wiec albo zdycha kiedy przestaje działac ssanie albo zdycha kiedy nagrzewa się cylinder… ew napęd ale o tym nic nie piszesz (co akurat też o niczym nie świadczy bo ludziki zasadniczo chca rozwiązania podając zero informacji)

z tego wychodzi że będę musiał kupić nowy gaźnik? sprzęgło rolki wariator były wymieniane to nie sądzę że napęd

akurat najbardziej uzależnione w napędzie od temperatury to jest i sprężyna centralna i dzwon a nie rolki i wariator

a może po prostu nie masz oleju i ci puchnie tłok? teoretycznie to musisz sprawdzić wszystko, zaczynając od silnika bo dziwne jest to, że jedzie ci 500m a potem gaśnie. zamiast kupować nowy gaźnik lepiej byłoby go oddać do mechanika bo wymiana gaźnika to jak wysłanie lotka

sprężyna centralna jest nowa dzwon też jest nowy olej jest sprawdzałem już wszystko

“nowe” nie znaczy:

  • dobre
  • dopasowane
  • użyte właściwie…itd

sam nie wiem co może być jeśli macie jakieś pomysły pomuście na starym napędzie chodził tak samo jak na nowym nie mam pojęcia co może być zepsute wszystko już sprawdzałem