zipp pro

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #82446 Reply
    driver
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 9
    • Postów: 17

    cześć witam. Problem i dylemat.

    chciałbym kupić zipp pro 50.

    I czas na pytania;)

    1. czy jeżeli będę chciał większą pojemność to muszę wymieniać cały silnik czy poszczególne podstawowe elementy??
    2. czy zmieszczę się w cenie 1000zł za wszystko??
    3. można zmienić zegary na inne??

    Nie mam jeszcze bladego pojęcia o tym;(

    Z góry dzięki za pomoc;).

    #82447 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 1 634
    • Postów: 1 646

    Silniczki są bardzo podatne na tuning – przy zmianie na 72cm wymieniasz tylko głowicę z zaworami, cylinder i tłok z pierścieniami. Całe zestawy uzbrojone kosztują na Allegro około 200zł, a wymiana na tyle prosta że ktoś rozgarnięty mechanicznie sobie poradzi, i nie trzeba do tego jakichś specjalnych narzędzi. Możesz też zmienić na 110cm3 – tutaj jest już trochę wyższa szkoła jazdy – poza tłokiem z pierścieniami, cylindrem i głowicą z zaworami musisz także zmienić wał (ma nieco dłuższy korbowód, i większy skok tłoka) a wymiana wału pociąga także za sobą wymianę łańcuszka rozrządu (musi mieć 84 ogniwa, a nie 82 jak standardowy). Koszt około 500zł plus robocizna lub dobry kolega który to zrobi. Tak więc jeżeli nie umiesz zmienić na 110cm, to chyba lepiej kupić cały nowy silnik a stary sprzedać – wyjdzie podobnie. Z wymianą na 72cm powinieneś sam dać radę. Zegary zapewne podpasują od innych chińskich motorowerów – jedynie kostki muszą być takie same. Tak więc do 1000zł wyrobisz się – nawet w tej cenie są silniki 125cm. Tak więc kupuj i ciesz się jazdą bo te sprzęty naprawdę nie są złe.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #82455 Reply
    driver
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 9
    • Postów: 17

    Dzięki kolego za informacje:). Myślę że zmienię na razie na 72ccm3 sam sobie poradzę nie tylko takie cuda robiłem z silnikami:). Pytałem tylko bo nie jestem w temacie dokładnie tego mini ścigacza ogarnięty, ale sam dam rade.

    Dziękówka za pomoc.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: zipp pro
Twoje informacje:




Back to top button