zipp pro vmax na dotarciu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #113189
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    Witajcie mam małe pytanko. Czy jeśli dotrę motorower zipp pro (cylinder 80) to zwiększy się jego v max. Słyszałem na forum że trzeba docierać na wszystkich obrotach wiec tak zrobiłem. Dokładnie zmieniając biegi postanowiłem raz rozpędzić mojego zippka do 70 km/h. A tu wielkie zaskoczenie. Moja maszynka jedzie tylko 65 km/h i to z trudem do tej prędkośc(powinien spokojnie leciec 75 km/h)i. Czy w salonie handlarz mógł popełnić błąd i wcisnąć mi 50 ccm? Czy może po dotarciu mój problem sam się rozwiąże?

    #113190
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Dużo V-max nie wzrośnie, gdzieś w którym temacie pisałem komuś, że te silniki są za słabe do ciężkiego pro i nie będzie miał on dobrych osiągów – jak widać moje słowa się potwierdzają. Co do pojemności – zerknij na cylinder, na nim wytłoczona jest pojemność.

    #113191
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    dzięki zaraz to sprawdzę

    #113194
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    72 ccm więc wszystko ok
    Może po dotarciu będzie et 75 km/h ? ma dopiero przejechane 60 km

    #113195
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    na pewno trochę prędkość wzrośnie, o te 5 km, może ciut więcej

    #113196
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    Chyba nie popełniłem jakiegoś wielkiego błędu w docieraniu? Pilnowałem aby silnik się nie przegrzał i kierowałem się poradnikami z forum.
    Niektórzy wcale nie docierają i jeżdżą.

    #113210
    like70
    Użytkownik
    • 1
    • 34Postów:

    Dla mnie docieranie to normalna jazda, tylko z manetką bez oporu. Zbyt asekuracyjne docieranie zmuli silnik.

    Temat rzeka, ilu motocyklistów tyle opinii i jeszcze dwie dodatkowe…

    Ale te 65km/h to trochę lipa…

    #113211
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Co wyście się uparli na ten Vmax! Zmiana cylindra na większy, zmienia moc. Dlatego motorower jest bardziej dynamiczny. Podstawą do zwiększenia Vmaxa bez zbędnego wkręcania go w górny niebezpieczny zakres obrotów jest zmiana przełożenia poprzez zmianę zębatek! Zasada identyczna jak w rowerze. Pedałujesz ze stałą prędkością a prędkość roweru zmieniasz poprzez zmianę przerzutek! Zmień zębatki to poprawisz Vmax, inaczej zajedziesz moto. Nie możesz go cały czas piłować na wysokich obrotach!

    #113214
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Racja, Benku. Sportowy wariator powinien trochę pomóc wykorzystać moc, a na pewno zmiana przełożeń da efekt. No i oczywiście dokładne dostrojenie układu przeniesienia napędu.

    #113221
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    kolego sportowy wariator? zipp pro to manual
    czyli nie przejmować się że zippek jedzie 70 km/h?
    Może trafił mi się egzemplarz który nie zawyża licznika? Bo jak jechałem skuterem który nie zawyżał z taka prędkością to było 70 km/h
    I jeszcze jedno pytanie: Czy zipp pro ma jakieś blokady?

    #113237
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 81Postów:

    a co do docierania
    Mam przejechane prawie 70 km
    z jaką prędkością i na jakim biegu jeździć?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button