zipp pro vmax na dotarciu

Witajcie mam małe pytanko. Czy jeśli dotrę motorower zipp pro (cylinder 80) to zwiększy się jego v max. Słyszałem na forum że trzeba docierać na wszystkich obrotach wiec tak zrobiłem. Dokładnie zmieniając biegi postanowiłem raz rozpędzić mojego zippka do 70 km/h. A tu wielkie zaskoczenie. Moja maszynka jedzie tylko 65 km/h i to z trudem do tej prędkośc(powinien spokojnie leciec 75 km/h)i. Czy w salonie handlarz mógł popełnić błąd i wcisnąć mi 50 ccm? Czy może po dotarciu mój problem sam się rozwiąże?

Dużo V-max nie wzrośnie, gdzieś w którym temacie pisałem komuś, że te silniki są za słabe do ciężkiego pro i nie będzie miał on dobrych osiągów - jak widać moje słowa się potwierdzają. Co do pojemności - zerknij na cylinder, na nim wytłoczona jest pojemność.

dzięki zaraz to sprawdzę

72 ccm więc wszystko ok
Może po dotarciu będzie et 75 km/h ? ma dopiero przejechane 60 km

na pewno trochę prędkość wzrośnie, o te 5 km, może ciut więcej

Chyba nie popełniłem jakiegoś wielkiego błędu w docieraniu? Pilnowałem aby silnik się nie przegrzał i kierowałem się poradnikami z forum.
Niektórzy wcale nie docierają i jeżdżą.

Dla mnie docieranie to normalna jazda, tylko z manetką bez oporu. Zbyt asekuracyjne docieranie zmuli silnik.

Temat rzeka, ilu motocyklistów tyle opinii i jeszcze dwie dodatkowe...

Ale te 65km/h to trochę lipa...

Co wyście się uparli na ten Vmax! Zmiana cylindra na większy, zmienia moc. Dlatego motorower jest bardziej dynamiczny. Podstawą do zwiększenia Vmaxa bez zbędnego wkręcania go w górny niebezpieczny zakres obrotów jest zmiana przełożenia poprzez zmianę zębatek! Zasada identyczna jak w rowerze. Pedałujesz ze stałą prędkością a prędkość roweru zmieniasz poprzez zmianę przerzutek! Zmień zębatki to poprawisz Vmax, inaczej zajedziesz moto. Nie możesz go cały czas piłować na wysokich obrotach!

Racja, Benku. Sportowy wariator powinien trochę pomóc wykorzystać moc, a na pewno zmiana przełożeń da efekt. No i oczywiście dokładne dostrojenie układu przeniesienia napędu.

kolego sportowy wariator? zipp pro to manual
czyli nie przejmować się że zippek jedzie 70 km/h?
Może trafił mi się egzemplarz który nie zawyża licznika? Bo jak jechałem skuterem który nie zawyżał z taka prędkością to było 70 km/h
I jeszcze jedno pytanie: Czy zipp pro ma jakieś blokady?

a co do docierania
Mam przejechane prawie 70 km
z jaką prędkością i na jakim biegu jeździć?