Zipp Pro a przekładka silnika z CBR 125.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Zipp Pro a przekładka silnika z CBR 125.

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe benekpe benekpe 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #153908 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Witam. Dokonywał ktoś z was przekładki silnika z Cbr-ki do zippa pro ?

    Zainspirowało mnie to ogłoszenie :

    http://allegro.pl/zipp-pro-50-z-silnikiem-hondy-cbr-125-z-i3837733763.html

    Orientuje się ktoś czy ten silnik z cbr elegancko się wpasuje w ramę czy trzeba coś ciąć wiercić itp. ?

    Pozdrawiam i czekam na odp.

    Zapraszam do galerii moich fotek !
    #153909 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Jest z tym trochę pracy ale nie ma tragedii, w ramie jest dużo miejsca i można wsadzić tam praktycznie każdy silnik 125cm3, praktycznie każdy wymaga wspawania uchwytów mocujących silnik do ramy lub stosowania wymyślnych podpór. Niemniej jednak ogarnięty spawacz w godzinę przymierzy silnik do gołej ramy i wspawa mocowania.

    Silnik najwygodniej podwiesić na pasach lub sznurku, wyregulować jego położenie i przyspawać górne/dolne mocowanie. Oczywiście do prawidłowego ustawienia silnika trzeba założyć łańcuch i prosto go poprowadzić.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #153913 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Nie lepiej od razu kupić taką CBR-kę zarejestrowaną na 50ccm? Wyjdzie na pewno taniej i bez problemów. I w dodatku mamy japońskie moto a nie jakąś hybrydę 🙂

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #153930 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Tak ale popatrz na ceny: oni wołają za zarejestrowaną na 50 +5000 złotych .

    Zapraszam do galerii moich fotek !
    #153931 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    To należy zrobić A1 – proste 🙂 Wtedy znajdziesz fajną CBR’kę za niewielkie pieniądze

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #153933 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    DamianRysiek… napisał:

    To należy zrobić A1 – proste 🙂 Wtedy znajdziesz fajną CBR’kę za niewielkie pieniądze

    A1 jest nieopłacalne. Lepiej zrobić A2, a najwyżej potem pełne A;) A na 18 kupić suzi gs500;)

    #153934 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Ja nie zamierzam kupować od razu jakiejś 500 , teraz mam zapał na hondę cbr ale zarejestrowaną na 50 jest ciężko w ładnym stanie, za dobre pieniądze ( bo rocznik 2004 za 5500 tyś to dla mnie przesada) oraz gdzieś blisko bo z centralnej Polski nie zamierzam jechać na jej drugi koniec. Ewentualnie pomyślałem o kupnie takiego zipp’a pro 50 ( za około 3 k już są w ładnym stanie) , dokupić do niego silnik od cbr-ki z osprzętem i wszystko spasować.

    Zapraszam do galerii moich fotek !
    #153936 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Jaki jest sens wstawiać silnik Hondy do chińskiego motorowera?
    Kup lepiej CBF125 zarejestrowaną na 50ccm – rocznik 2010 za 4,5tys. i będziesz miał bezawaryjny motorek na 10 następnych lat, który palić Ci będzie zaledwie 2L/100km 🙂

    Tutaj masz rocznik 2011 jeszcze na dotarciu, za niecałe 3900zł!!!

    http://otomoto.pl/honda-cbf-cbf-125-cbf125-2011r-yzf-cbr-M3872499.html

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #153937 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    No nie brałem jej wcześniej pod uwagę, ale nawet mogłaby być. Jak to jest z tą rejestracją na 50 ccm ?

    Zapraszam do galerii moich fotek !
    #153938 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Miałem tą Hondę przez jeden sezon – ogólnie powiem jedno – zajebisty motorek! Uniwersalny, dynamiczny, bardzo ekonomiczny. Kiedyś stanęła obok mnie Er6N i mój motorek gabarytami wcale jej nie ustępował. W porównaniu z małą CBR-ką wygląda dojrzalej, jak mały turystyk.
    Rewelacyjny nowoczesny silnik na wtrysku pali zaledwie 2L/100km
    Jedynie Honda Varadero 125 może z tą CBF-ką konkurować.
    CBR125 to taki większy piździk 🙂
    Na aukcjach na pewno trafi się zadbany model tej CBF-ki zarejestrowany na 50ccm.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Zipp Pro a przekładka silnika z CBR 125.
Informacje o Tobie: