Zipp PRO 72 ccm? (139fmb)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #101525 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    Chce wymienić sobie cylinder na 72ccm, tylko czy muszę wymienić wał?
    Lub ile on wytrzyma?.

    Jak ktoś ma 72ccm to napiszcie ile wam już wytrzymał wał;)

    #101537 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    nie musisz wymieniać wału bo niektórzy mają nawet 90 cc(139qmb) i oryginalny wał i nic się nie dzieje(nawet w instrukcji do naraku 90 jest tak napisane)

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #101538 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    To wszystko zalezy od tego jaki masz przebieg.

    #101576 Reply
    kj55555
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 22
    • Postów: 22

    W 139fmb wał 'do 72′ niczym się nie rożni od 50. Nawet na wale 50, jest napis 72 na korbowodzie. Wał wytrzyma długo, znam gościa co ma 32 tys. na takim silniczku, i zmienił tylko górę (cyl, głowica tłok, itp.), bo przytarł.

    #101592 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    kj55555 napisał:

    W 139fmb wał 'do 72′ niczym się nie rożni od 50. Nawet na wale 50, jest napis 72 na korbowodzie. Wał wytrzyma długo, znam gościa co ma 32 tys. na takim silniczku, i zmienił tylko górę (cyl, głowica tłok, itp.), bo przytarł.

    Tu się rozchodzi o daną firme, a nie magiczne liczby z allegro gdzie pisze, że wał jest wzmacniany pod cylinder o pojemności 90ccm „jedynie 150zł” ..

    #101626 Reply
    kj55555
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 22
    • Postów: 22

    Pro na 139FMB, więc nie znajdziesz do niego wału żadnej super firmy. Nawet wał do cylindra 110ccm nie różni się niczym, poza długością korbowodu, bo 110 ma większy skok.

    #101934 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    Sorki że dopiero dzisiaj odpisuje, ale niemiałem dostępu do internetu.. .

    Mój aktualny przebieg to coś koło 4200-4500 km.
    Może polecicie mi jakiś zestaw tuningowy?;)

    Edit:
    Trochę poszukałem na aledrogo
    znalazłem 72 (70?)
    http://allegro.pl/cylinder-kpl-70-4t-tuning-romet-kingway-chopper-i2889729917.html
    http://allegro.pl/tuning-cylinder-z-glowica-72ccm-chopper-king-kymco-i2898655965.html
    http://allegro.pl/cylinder-4t-72-ccm-chopper-king-romet-ogar-900-i2906680871.html

    Czy te wszystkie to jedno to samo czy tylko mi się tak wydaje?;>

    i jeszcze jedno znalazłem niby jakieś 75ccm, czy jest to rzeczywista pojemność? i czy nie będzie z takim 75ccm problemu żeby włożyć do silnika?
    Linki do 75ccm:
    http://allegro.pl/cylinder-tuning-75cm3-chopper-king-los-ogar-i2913791577.html

    http://allegro.pl/cylinder-glowica-75c-kingway-romet-chopper-kinroad-i2931610033.html

    Tutaj też mam wrażenie że jedno to samo ale cenny inne.
    Jakbyście mogli to oceńcie czy coś z tych linków jest w miarę dobre.

    #101943 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Zwykłe chinskie badziewia ;|

    A co do pytania „i jeszcze jedno znalazłem niby jakieś
    75ccm, czy jest to rzeczywista pojemność?”
    moja odp to nie. w opisie jest
    „Tłok(47mm)”
    w dzisiejszych czasach sprzedawcy to chyba mnozenia nawet nie znaja.

    #101944 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    No właśnie to mnie dziwiło, średnica tłoka 47mm a niby 75ccm,

    Taka chińszczyzna wytrzyma z 10k?, jeśli mógłbyś to daj jakieś namiary gdzie mogę coś kupić lepszego;)

    #101952 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    chinszczyzna chinszczyzna zgodze sie ze zalezy wszystko od zastosowanych materialow z tym ze te niby chinskie w romecie przechodzi test badania itp wiec te powinny byc ok inne nie dam glowy obciac jak to wyglada i nie znam ich historii testowania
    proponuje sprawdz w romecie kto ma autoryzacje na tuningowe poj i tam kupowac

    #145427 Reply
    mariusz145
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 12
    • Postów: 12

    Panowie mm a cm3 to jest co innego matematyka 47mm to średnica tłoka i z tego obliczają objętość ze wzoru pi r2 i wychodzi 75ccm co do tych silników to jak sie dba to dużo przejedzie nawet 40 tyś ja mam 9 bez żadnych remontów od początku

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #145427 in Zipp PRO 72 ccm? (139fmb)
Twoje informacje:




Back to top button