Zipp PRO 50 vs Leone RK50 S

Witam. Zwracam się do użytkowników tego fora o pomoc. Zastanawiam się nad kupnem motoroweru i nie wiem czy wybrać Zipp czy Leona (:P).
Proszę o wypisanie ich wad i zalet, co do wyglądu bardziej podoba mi się Leon, ale Zipp też jest okej. Proszę o nie komentowanie w stylu "Chinole to gówno, lepiej kup Aprillę albo Yamaha", tak wiem że to markowe i w ogóle ale nie stać mnie na coś takiego. Z góry dzięki za pomoc.

Leone jest droższy o ponad 1000 zł. Jest też on produkcji Keeway więc nie powinieneś miec problemów z nim, ale jest test na skuterowo i piszą, że jest mułowaty. Jak masz tyle do wydania to weź Leone RK 50 bo jakość wykonania jest lepsza niż w Pro 50 i tłumik jest zajebisty ;)

Mój Keeway ma przejechane prawie 9 tyś. bez większych awarii. Jedyne niedociągnięcia stylistyczne i odkręcające się lusterka, ale da się żyć i jeździć. Z tych dwóch lepiej bierz Leone. Ładniejszy znacznie od Zippa, a Keeway jednak ma nad nim sporo przewagi jeśli chodzi o jakość produktów.

Ja jednak za tyle ile masz do wydania, rozejrzał się za jakimś Peugeotem, Aprilia :).Tutaj masz linka do Peugeota za niewiele mniej niiż ten twój Leone, a w dodatku z tłumikiem Leo Vince V6 (ok. 800 zł) - http://otomoto.pl/peugeot-xr6-xr7-aprilla-honda-suzuki-M2890715.html

Kup używaną Aprilie RS50 w budzie 1999-2005, w tej cenie znajdziesz perełkę:)

Hmm bardzo mi się spodobał ten Peugeot, wiecie co do pieniędzy nie wiem jak to będzie, gdyż nie wiem co powie na tą cenę mój kochany tatuś(:D), mówił żeby poszukać coś jak ten zipp albo używany,więc co polecacie w deseń zippa, leone albo tego peugeota do tak mniej więcej 3500zł?
P.S Nie piszcie o Aprilli bo mi się nie podoba.

Jak ona Ci się nie może podobać? :ooooooooooo

Pamiętaj nie kupuj muła typu Leone, czy Zipp...

Po prostu nie podoba mi sie;p

Mi się te jajko całkiem podoba :D. Na żywo wygląda spoko, a szczególnie w malowaniu Aprilia Racing.

Mogę ci polecić Rieju RS2, Derbi GPR, albo Aprilie RS w nowej budzie, skoro nie podoba ci się stara, ale trudno będzie coś znaleźć ;).

A może jakiś endurak? Jak to ci odpowiada to rozjżyj się za Yamahą DT, Derbi Senda, Aprilią RX, albo Tuareg.

Okej zaczeła mi się podobać ta Aprilla, jak się dobrze przyjrzałem(lol?), myślę, że jakąś fajną znajdę. Dzięki za pomoc:P

I jeszcze dwa pytania odnośnie Aprilli:
1. Ile lat jeszcze taka z 1999-2005 pojedździ??
2. Czy ona ma seryjnie wbudowane blokady??

1. Zależy od stanu technicznego. Jeśli jest w stanie dobrym, to powinna pojeździć nawet kilka lat, a potem szlif cylindra i nowy tłok, po czym kolejne lata wesołego pomykania.
2. Seryjnie ma wbudowane blokady, bo inaczej nie miała by motorowerowej homologacji. W starszych egzemplarzach blokady są na pewno zdjęte :).

Do 30 Tysięcy nawet dobrze traktowana da radę, potem lekki remoncik i kolejne tysiące, to nie jest Zipp PRO Który po 10 Tysiacach rozleci się zostawiając po sobie tylko ładne plastiki:P

Okej przekonaliście mnie, tylko jeszcze zastanawiam się na Yamaha TZR 50 co o niej sądzicie??

Yamaha, jak Yamaha. Jak coś robić to z rozmachem... szczególnie cenowym. TZR są bardzo drogie w porównaniu do Aprili, Rieju, Derbi itd. Głównie płaci się za markę. Dla porównania: za 4 tyś można kupić TZR, która tak naprawdę jest wrakiem, ale można też kupić za to Aprilie w stanie niezlym którą z radoscią będziesz nabijał kolejne kilometry :). Moim zdaniem TZR jest ładna, ale przereklamowana oraz za droga.

Okej rozumiem zresztą troche grzebiąc po allegro doszedł do tego samego wniosku:P
Mam jeszcze pytanie takie bardziej, hmmm jak to ująć....prawne ;P
Karta motorowerowa czyli niedługo prawo jazdy kat. AM uprawnia do jazdy motorowerem z blokadą do 45 km/h tak?
Czy prawo jazdy kat. A1 uprawnia do jazdy bez blokad, i czy zdaje je się od 16 lat?

Jest dokładnie tak jak napisałeś ;). Ale musze ci powiedzieć, że jeśli mądrze zarządzasz manetką gazu w zabudowanym to policja nie powinna sie przyczepić, nawet jak masz tylko kartę, a w przyszłości AM. Po co brudzić sobie ręce, skoro to tylko 5 km/h? :)

Jeśli będziesz chciał zrobić sobie A1, to nie warto bawić się w przerejestrowywanie motoroweru na motocykl, bo to po prostu bez sensu. Jeśli miałbyś A1 to lepiej byłoby chyba kupić jakąś 125 ccm, jak np. Honda CBR, Cagiva Mito (wg. mnie najlepszy ścigacz 125 ccm, power of 2t :)), Honda NSR.

Rozumiem ale myślę, że jednak nie będę stał tak dobrze finansowo, żeby od razu kupić 125cm3. Jednak jeżeli będzie mnie stać to wezmę pod uwage twoją radę:D I jeszcze jedno pytanie (skąd ja to znam?:P) da się jakoś sprawdzić czy blokady są zdjętę nie licząc jazdy :)? Co do blokad wolę nie ryzykowac, z moim szczęściem zapędzę się i oczywiście Policja mnie "dopadnie":D
Znalazłem też bardzo ładnego Derby GPR looknijcie:http://allegro.pl/derbi-gpr-70-50-hebo-nie-aprilia-rs-yamaha-tzr-i2528603406.html
Dorównuje Aprili pod względem osiągów awaryjności itp.?

Blokady najłatwiej sprawdzić podczas jazdy właśnie :). Zazwyczaj jest to zwężka w tłumiku oraz moduł zapłonowy. Jak to wypatrzysz to gratuluję :D.

Derbi ma chyba ten sam silnik co RS, z tym że pochodzi z Hiszpani, a Apka z Włoch ;). Niewielkie różnice, poza tym że derbi ma w miejscu baku schowek. Mozna tam włożyć kask i coś jeszcze ;).

Dzięki za pomoc, teraz tylko zostało pogadać z tatą :P