Zipp Pro 50 Vs Barton Fighter 110/50cc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #40514 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Czesć. Jestem tu nowy więc nie wiem jaki dział. Gdybyście mogli to pomóżcie w wyborze. A więc przejdzmy do rzeczy, co wybrac Zipp-a Pro 50— http://moto.allegro.pl/scigacz-bezprawka-zipp-pro50-kask-tarnowskie-gory-i1767152980.html#gallery
    Czy może Barton-a Fightera 110/50cc. http://otomoto.pl/barton-inny-fighter-11-km-lepszy-od-benzer-M2572490.html
    Wziął bym bartona bo duża moc ale Zipp mi sie podoba. Czy mozecie cos mi doradzic ? Albo Podać jakis link z motorowerem podobnym do zippa, a z moca Bartona w granicach 4.5 tysiaca zl. Z gory THX

    #40515 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    ja bym wziął Fightera, fajnie wygląda i całkiem przyjemnie się nim jeździ, te 80-85 poleci.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #40516 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Jeszcze ktos podzieli sie informacja :D?

    #40517 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Bo to tak. Według mnie zipp nie jest wcale godny uwagi. Za duże pieniądze jak na to coś. Brałbym bartona, ale uświadamiam Cię, że nie jest legalne jeżdżenie 110/50cc. Jest duże ryzyko.

    #40518 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Jak policja zatrzyma to jest jednym słowem kicha. Często w takiej sytuacji można powiedzieć bye bye moto…

    #40519 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Czyli chyba wezne Zippa Bo Po polskich drogach bym nie pojezdzil szybko, a jest tez ryzyko o ktorym mowisz ;p A znacie cos podobnego do zippa i w miare taniego? Jakąś 70/80? Znalazłem Junaka 901 ale czy on bedzie lepszy od zipp-a i fightera?

    #40526 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Hehe, 70 albo 80 to tak samo jak ze 110cc. Motorower to pojazd mechaniczy o pojemności do 50cc[…]. Niektórzy montują ale tylko na własną odpowiedzialność. Zaraz Ci coś tańszego poszukam.

    #40527 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    madi napisał:

    Jak policja zatrzyma to jest jednym słowem kicha. Często w takiej sytuacji można powiedzieć bye bye moto…

    Bye bye moto + 500zł + koszty odholowania na parking policyjny + koszt stania pojazdu na parkingu policyjnym 😉 Potem możesz odzyskać moto 😉

    #40528 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Kij z tym xd Raz sie zyje 😀 ale wole 80 bo 110 za mocna 😀 Wszyscy koledzy maja 80 i jest dobrze xd ale na 50cc tez szybko pojedzie jak nei to na 80 ;p Znalazles cos ? mam na oku junaka 901 wiecie cos o nim?

    #40529 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527
    #40530 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    mateomix0 napisał:

    Kij z tym xd Raz sie zyje 😀 ale wole 80 bo 110 za mocna 😀 Wszyscy koledzy maja 80 i jest dobrze xd ale na 50cc tez szybko pojedzie jak nei to na 80 ;p Znalazles cos ? mam na oku junaka 901 wiecie cos o nim?

    Ja bym kupił 50cc, potem najwyżej strzelił dajmy cylinderek 70cc Stage 6 Streetrace, wario Naraku, sprężynki jakieś na obroty, oczywiście nie najmocniejsze, tylko np. +1000 albo +1500 😉 No, pisze Ci co by zrobił człowiek na osiągi, jak i wiele innych rzeczy. Oczywiście na tuningu traci silnik, jego żywotność się zmniejsza, spalanie się zwiększa ;/

    #40531 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    wlasnie ciagnie mnie do junaka 901 ale nie wiem czy wybrac wyglad scigacza czy ten co ty podales ;d bo oby dwa sa fajne 😀

    #40533 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Ja na twoim miejscu bym oglądnął obydwa. To są zdjęcia. Mi się np. bardziej podoba Junak 901. Pójdziesz zobaczysz te tandetne plastiki w zippie, skapniesz się, że to z bliska nie wygląda jak ścigacz ;D Nie wiem, mi się bardziej podoba Junak i koniec ;D

    #40534 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Chyba, że nie stawiasz na szpan to bierz kymco nexxon 50 4T. Dużo lepsze niż te chińskie stwory. Może nie ładniejsza, ale cud miód malina, jeździsz lejesz benzynę, jeździsz. Bardzo dobry motorower, nie chiński tylko tajwański, dużo lepiej zrobiony, dużo więcej nim przejedziesz itd, itd. No, albo skuter kymco agility.

    P.S. jak masz pytania to pisz, ja będę za kilka minut, bo idę zjeść obiad 😉

    #40536 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    ale chodzi mi o Junaka 901 i 901 sport ktory lepszy?

    #40537 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    To jest to samo 😉 Płacisz 800zł za chyba lepszy wygląd, chociaż nie wiem czy lepszy… Reszta to samo 😉

    #40538 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Tyle, że ten Junak drogi. Ja bym na twoim miejscu brał Barton’a Fighter’a albo GB Motors Street, ewentualnie Romet Zetka. Te mi się najbardziej podobają. Choć patrząc na cenę to raczej jeden z tych dwóch pierwszych. Albo kupić kymco. Szczerze mówiąc za trochę plastiku nie opłaca się dokładać prawie 2 tysiące.

    #40539 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    W junaku 901 podoba mi sie ta lampa i owiewka a tak to bedzie wialo na mnie ale da sie ja raczej dokupic jeszcze sie zobaczy wezme albo junaka 901 lub bartona fightera albo gb motors thx za pomoc

    #40541 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Jeśli chcesz jeździć sportowo – Zipp Pro – jest najlepszą bazą dla ulepszeń. Jest też duży i bardzo poważnie wygląda. 50 cm3 przyspiesza tak jak jakiś dobry 2t z początku lat 90 czyli żwawo.
    Silnik 110 cm3 nie może mieć 11 KM. Przy tej pojemności i spalaniu musiałby osiągać ponad 1300 obr/min czego nie jest w stanie zrobić przez zbyt długi kolektor dolotowy. Owszem, ten silnik to kopia silnika z Hondy Dax, owszem, do tego silnika były kity tuningowe zwiększające moc na więcej niż 11 KM ale ich cena to cena zakupu małego skuterka, produkowane w europie, z dedykowanym wałkiem rozrządu.

    Zipp Pro jest nowocześniejszy od tamtych dlatego cena jest wyższa. Ale na tych tańszych jak Router WS50 przyjemniej się jeździ.

    #40544 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    Ryglos napisał:

    Pójdziesz zobaczysz te tandetne plastiki w zippie

    ojj mylisz sie strasznie Ryglos 🙂

    #40551 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    W stosunku zipp, a np. barton, myślę, że barton jest fajniejszy, w dodatku tańszy 😉
    Ja Ci tylko pisałem co mi się podoba, bo biorąc pod uwagę motorowery, to nie wiem który dłużej pojeździ czy coś w tym stylu. Według mnie chinol = chinol. Router też mi się bardzo podoba. W dodatku b. dobra cena. Tylko odstrasza mnie ta nazwa. Według mnie market to nie miejsce dla skutera ;D
    Może mam specyficzny gust. Kiedyś mi się bardziej podobały ścigacze itd. teraz wolę klasyczny motocykl, właśnie z wyglądu taki jak tamte. Teraz gdybym miał wybór Honda CBR, a Honda CBF, wybrał bym CBF 😉

    #40628 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Dobra, Ostatecznie wezme Junaka 901 bo byl zawsze i jest dobry. A wyglad tez jest fajny i ma głos jakiejś 250 ;p Dzieki wszystkim za pomoc. Zippa nie wezme bo jest strasznie drogi i daremny wole junaka.

    #40630 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Moim zdaniem Zipp jest bardziej wytrzymały niż Junak, Barton i Router. Ten Junak to już nie ten co kiedyś.
    Ryglos – piszesz skutki jak policja zatrzyma kogoś z silnikiem 70,80 i 110cc a prawda jest taka że takie same kary są za jazdę odblokowaną 50ccm. Jeśli się ma uprawnienia tylko na motorower a skuter jest zarejestrowany na motorower a nie na motocykl i do tego przekroczy 45km/h staje się motocyklem i konsekwencje są takie same jak przy silniku 80,110 itd.

    #40645 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    Przy policji zawsze wiadomo na motorowerach ze trzeba jechac 45 ;p a potem to .. a jezeli mnie zatrzyma to zaplacae do 500 zl mandat a nie holowanie itp. i nie beda sprawdzac czy mam blokady czy nie ani cylinder. ino zaplaci sie max 500 bo na motorowerach maks 45 mozna legalnie. Ale podobno w zippie wszystko koszmarnie wykonane, czy to prawda?. Alei tak jest drogi wiec wole junaka ;p albo fightera.

    #40646 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    A mam jeszcze jedno pytanie, jak zdjac blokady predkosci w Junaku 901? wie ktos moze? I czy one wogole tam sa?

    #40648 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    mateomix0 napisał:

    Przy policji zawsze wiadomo na motorowerach ze trzeba jechac 45 ;p a potem to .. a jezeli mnie zatrzyma to zaplacae do 500 zl mandat a nie holowanie itp. i nie beda sprawdzac czy mam blokady czy nie ani cylinder. ino zaplaci sie max 500 bo na motorowerach maks 45 mozna legalnie. Ale podobno w zippie wszystko koszmarnie wykonane, czy to prawda?. Alei tak jest drogi wiec wole junaka ;p albo fightera.

    Mylisz się i to bardzo. Jeśli pojedziesz więcej nic 45 i policja to będzie widziała i Cię zatrzymają to dostajesz tak :
    500zł mandatu za jazdę bez uprawnień bo motorower który przekroczy 45 w świetle prawa jest motocyklem a nie motorowerem.
    holowanie na parking policyjny platne oczywiście
    za odbiór skutera z parkingu policyjnego też płacisz bo zajmował miejsce
    zabierają dowód rejestracyjny i musisz przerejestrować skuter na motocykl bądź założyć blokady i udać się z tym na stację diagnostyczną gdzie diagnosta potwierdza że skuter nie przekracza przepisowych 45km/h i dopiero wtedy oddają Ci dowód rejestracyjny. Jeśli nie założysz blokad i przerejestrujesz na motocykl to ubezpieczenie także musisz wziąć nowe na motocykl a nie motorower.
    Nie daj Boże jeśli będziesz miał wypadek odblokowanym skuterem i ktoś ucierpi- masakra. Tyle teorii. W praktyce ryzyko jest spore ale także spora ilość osób jeździ bez blokad bo z blokadami jest ciężko ujechać. Zależy na jakiego policjanta trafisz ale w łape bierze każdy.
    Zipp jest lepszy jakościowo niż Junak. Zipp i Keeway to najlepsze chińskie skutery. Junak to już nie ten Junak co kiedyś.

    #40654 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    u mnie np. tak tego nie egzekwuja poza miastem, w miescie trzeba jechac 45 i tyle. Oni wiedza, ze jakies 90% motorowerow jest odblokowana 😉

    #40655 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    Kapuchon, no nie wiem czy tyle teorii w razie wypadku. ja odblokowanym s8 mialem wypadek – ucierpialem ja i dziwczyna – zlamana noga, wyszla na ulice prosto pod kola. zostaly tylko porobione zdjecia skutera i nic wiecej, na tym sie wszystko skonczylo, w sadzie tez nie sprawdzali czy zablokowany/odblokowany.

    P.S. nie dziala 'alt’ 🙂

    #40662 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    U mnei i tak niema duzo glin itp ;p jedynie po miastach to sie pojedzie 45 a za .. 😉 Ale gdyby jechaly za mna, widzialy ze jade na motorowerze to sie pojedzie 45 ;p ale watpie ze zauwaza ze to motorower bo wyglada jak motor ;p

    #40663 Reply
    mateomix0
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 15
    • Postów: 19

    A moga zauwarzyc jedynie predkosc bo sprawdzac cylindra mi nie beda ;p Jak cos to uwazac i 45, A czy w junaku 901 sa blokady? i Gdzie ? Chyba nie ma.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zipp Pro 50 Vs Barton Fighter 110/50cc
Twoje informacje:




Back to top button