Zipp PRO 50 v max 45.

Witam, zakupiłem nowego zippa pro 50 z 2014 roku. Aktualnie go docieram, mam przejechane okolo 600 km wiec nie chcialem go jakos bardzo katowac, ale zauwazylem ze 45 km/h, 50 na goracym silniku to jego limit. Myslalem ze ma blokady, ale po wizycie w serwisie okazalo sie ze nie. Jestem zdziwiony bo wszedzie ludzie pisza ze jezdza te 65/70 max a tu taka niespodzianka..

z tego powodu mam 2 pytania.

Co musialbym wymienic jesli bym chcial poprawic osiagi ? Po dotarciu do jakich maksymalnych obrotow moge doprowadzac silnik ?

sprawdź v-max na gps prawdo podobnie licznik przekłamuje.

Nie przekłamuje bo wiem, a dokładnie czuje ile jade. Przy 9 tys obrotach jade szybciej, ale wskaznik predkosci zaczyna wariowac i spada w dol.

skoro spada to z kąd wiesz ile ciśniesz. a jeżeli dobrze docierasz i nie przegrzałeś i licznik nie kłamie to serwisant pizda nie mechanik blokady są tylko gdzie prawdo podobnie jak w 70% przypadków

W Zipp pro niema blokad, może coś moduł da ale niewiele. Co do prędkości na serii mi się udało 74km/h licznikowe, ogólnie do 60km/h nie powinien mieć większych problemów chyba że ważysz 130kg..
*
Mi po 500km przeskoczył rozrząd i jechał właśnie tylko 50km/h, jeśli masz dalej gwarancje to jedź do serwisu i niech naprawiają;)

to masz wyjątkowy egzemplarz króciec masz na bank 16mm a nie 22mm i to jest blokada stosowali tez króciec 12mm w celu blokowania.

Gdzie znajduje sie ten krociec ? Da sie cos z tym zrobic

aluminiowe kolanko pomiędzy gaźnikiem a głowicą

zalozyc to kolanko, czy ono juz sie tam znajduje ?

uciebie jest takie link 1
http://allegro.pl/chopper-king-los-jolly-krociec-gaznika-50-cm3-4t-i4454212761.html
a odblokowane o pełnym przelocie link 2
http://allegro.pl/atv-110cm3-master-kinroad-king-los-krociec-gaznika-i4494667022.html

Dlaczego od sprzedawcy i serwisanta zostałem poinformowany ze ten model nie ma blokad ? I serwisant mówił ze powinienem sie cieszyc ze w ogole jedzie 50...

Do jakich maksymalnych obrotów moge doprowadzac silnik po dotarciu ?

bo są kompetentni jak 98% serwisantów w tym pięknym kraju

Nie musisz wierzyć serwisantowi. Możesz sprawdzić sam. Materiałów jest sporo. Ale jak cokolwiek zmienisz to stracisz gwarancję. Musisz wyważyć czy to Ci się opłaca. Uważam, że przynajmniej rok trzeba sprzęt poużywać, bo w chinolach jest wiele mankamentów, które wyjdą po czasie.

Gwarancję mam na rok, na przyszły sezon juz jej nie będzie więc mozna uznac ze jej juz nie mam. Przekonałem się, po tygodniu jazdy spaliły się zarówki w krotkich swiatlach, cholernie ciezko bylo je pozniej dostac. Po miesiacu padl rozrusznik, który podlegał gwarancji więc wymienili mi go. Cóz, ale nie ma co sie spodziewac niewiadomo czego w motorze za 4 tyś, sumując jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

Niestety okazało sie ze ten krociec ma 22m, wiec to nie to jest przyczyna. Nie wiem tez czy nie wkreca sie za szybko na obroty..

a w ogóle jakie masz przełożenie na zębatkach ile zębów mała duża

Jak moge to sprawdzic ?

zrobilem sobie wczoraj maly test i zauwazylem ze rozwija wieksze predkosci ale dopiero przy bardzo wysokich obrotach, 10-11 tys.

policzyć palcem na tylnej zębatce i przedniej po ile mają zębów

Co do tego króćca to mierzylem tylko srednice zewnterzna, ktora ma 28mm. Więc otwór napewno nie ma mniej niz 22. A tych zebow nie policze na przedniej bo bym musial rozkrecic silnik a mam jeszcze gwarancje.

średnica zewnętrzna jest praktycznie taka sama w każdym różnią się przelotem