Zipp PRO 50 v max 45.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #173714 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam, zakupiłem nowego zippa pro 50 z 2014 roku. Aktualnie go docieram, mam przejechane okolo 600 km wiec nie chcialem go jakos bardzo katowac, ale zauwazylem ze 45 km/h, 50 na goracym silniku to jego limit. Myslalem ze ma blokady, ale po wizycie w serwisie okazalo sie ze nie. Jestem zdziwiony bo wszedzie ludzie pisza ze jezdza te 65/70 max a tu taka niespodzianka..

    z tego powodu mam 2 pytania.

    Co musialbym wymienic jesli bym chcial poprawic osiagi ? Po dotarciu do jakich maksymalnych obrotow moge doprowadzac silnik ?

    #173720 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    sprawdź v-max na gps prawdo podobnie licznik przekłamuje.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #173722 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Nie przekłamuje bo wiem, a dokładnie czuje ile jade. Przy 9 tys obrotach jade szybciej, ale wskaznik predkosci zaczyna wariowac i spada w dol.

    #173733 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    skoro spada to z kąd wiesz ile ciśniesz. a jeżeli dobrze docierasz i nie przegrzałeś i licznik nie kłamie to serwisant pizda nie mechanik blokady są tylko gdzie prawdo podobnie jak w 70% przypadków

    #173751 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    W Zipp pro niema blokad, może coś moduł da ale niewiele. Co do prędkości na serii mi się udało 74km/h licznikowe, ogólnie do 60km/h nie powinien mieć większych problemów chyba że ważysz 130kg..
    *
    Mi po 500km przeskoczył rozrząd i jechał właśnie tylko 50km/h, jeśli masz dalej gwarancje to jedź do serwisu i niech naprawiają;)

    #173754 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    to masz wyjątkowy egzemplarz króciec masz na bank 16mm a nie 22mm i to jest blokada stosowali tez króciec 12mm w celu blokowania.

    #173755 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Gdzie znajduje sie ten krociec ? Da sie cos z tym zrobic

    #173756 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    aluminiowe kolanko pomiędzy gaźnikiem a głowicą

    #173815 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    zalozyc to kolanko, czy ono juz sie tam znajduje ?

    #173830 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691
    #173841 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Dlaczego od sprzedawcy i serwisanta zostałem poinformowany ze ten model nie ma blokad ? I serwisant mówił ze powinienem sie cieszyc ze w ogole jedzie 50…

    Do jakich maksymalnych obrotów moge doprowadzac silnik po dotarciu ?

    #173842 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    bo są kompetentni jak 98% serwisantów w tym pięknym kraju

    #173846 Reply
    madamoos
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Nie musisz wierzyć serwisantowi. Możesz sprawdzić sam. Materiałów jest sporo. Ale jak cokolwiek zmienisz to stracisz gwarancję. Musisz wyważyć czy to Ci się opłaca. Uważam, że przynajmniej rok trzeba sprzęt poużywać, bo w chinolach jest wiele mankamentów, które wyjdą po czasie.

    #173849 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Gwarancję mam na rok, na przyszły sezon juz jej nie będzie więc mozna uznac ze jej juz nie mam. Przekonałem się, po tygodniu jazdy spaliły się zarówki w krotkich swiatlach, cholernie ciezko bylo je pozniej dostac. Po miesiacu padl rozrusznik, który podlegał gwarancji więc wymienili mi go. Cóz, ale nie ma co sie spodziewac niewiadomo czego w motorze za 4 tyś, sumując jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

    #173943 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Niestety okazało sie ze ten krociec ma 22m, wiec to nie to jest przyczyna. Nie wiem tez czy nie wkreca sie za szybko na obroty..

    #173979 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    a w ogóle jakie masz przełożenie na zębatkach ile zębów mała duża

    #174059 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Jak moge to sprawdzic ?

    zrobilem sobie wczoraj maly test i zauwazylem ze rozwija wieksze predkosci ale dopiero przy bardzo wysokich obrotach, 10-11 tys.

    #174071 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    policzyć palcem na tylnej zębatce i przedniej po ile mają zębów

    #174504 Reply
    odivix
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Co do tego króćca to mierzylem tylko srednice zewnterzna, ktora ma 28mm. Więc otwór napewno nie ma mniej niz 22. A tych zebow nie policze na przedniej bo bym musial rozkrecic silnik a mam jeszcze gwarancje.

    #174507 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    średnica zewnętrzna jest praktycznie taka sama w każdym różnią się przelotem

    #174515 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    odivix napisał:

    A tych zebow nie policze na przedniej bo bym musial rozkrecic silnik a mam jeszcze gwarancje.

    Masz problem odkręcić 3 śrubki i zajrzeć pod pokrywke…:D Gwarancji nie stracisz, a pozatym darowałbym ją sobie…

    #174547 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    Tam są nawet 2 śrubki. To tylko klapka zasłaniająca zębatkę zdawczą i nie ma nic wspólnego z gwarancją. Zdejmujesz ją, liczysz zęby i przykręcasz z powrotem. Ja gwarancję sobie darowałem i wszystko robię sam. Kupno najlepszego oleju, i 10 minut roboty przy jego wymianie kosztuje 3 x mniej niż przegląd na którym tylko to samo robią. Wrzuć sobie na przód zębatkę 17z i na tył trochę mniejszą i nie dość że szybciej pojedzie to dodatkowo nie będziesz pałował silnika na maksymalnych obrotach. Dla nich najlepszymi obrotami jest 5-7tys. Ja tak zrobiłem i sprzęt pokonał ponad 30000km bez większych problemów – jeżdżę sobie 50-60 km/h, a silnik jest na połowie obrotomierza. Często króciec nie jest blokowany – otwór w głowicy do 50 jest mniejszy, a głowica 72 ma taki sam jak króciec.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Zipp PRO 50 v max 45.
Twoje informacje:




Back to top button