zipp pro 50- Rama (silnik), szpilki wydechu, wibracje

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #83357
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    Moja przygoda z awariami zaczęła się od 1200km,

    silnik opadnięty i poleciał w lewą stronę, drugi raz urwała mi się szpilka od mocowania wydechu.

    Czy ktoś miał może taki problem?, pomogą jakieś dodatkowe mocowania konstrukcji?.
    Jakieś propozycje jak „naprostować” cały silnik?.

    #83382
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Wada fabryczna tych ram, można uciąć fabryczne mocowania np do połowy, wywiercić w nich dwie dziury i przykręcić do nich odpowiednio przygotowane kawałki grubej blachy która będzie łączyła się z silnikiem.

    Szpilki wydechu znajdź pasujące od jakiegoś japońskiego sprzętu, nic innego mi nie przychodzi do głowy. Mój Sprinter jest na tej samej ramie co Pro50, szkoda mi na to słów.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #83434
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    degename napisał:

    Wada fabryczna tych ram, można uciąć fabryczne mocowania np do połowy, wywiercić w nich dwie dziury i przykręcić do nich odpowiednio przygotowane kawałki grubej blachy która będzie łączyła się z silnikiem.
    Szpilki wydechu znajdź pasujące od jakiegoś japońskiego sprzętu, nic innego mi nie przychodzi do głowy. Mój Sprinter jest na tej samej ramie co Pro50, szkoda mi na to słów.

    Miałbyś może jakieś przykładowe zdjęcia, lub może sam to zrobiłeś?

    i jak miałeś jakieś inne problemy z tą ramą to napisz to będę wiedział co mocniej przyspawać lub coś innego co mogę zrobić:)

    #83447
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Chińska konstrukcja za 4300zł, nic dodać nic ująć <3

    #83463
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    Daje fotki, może ktoś ma jakieś rozwiązanie żeby do końca sezonu pojeździć?. Konstrukcje będę na nowy sezon umacniał bo ta to porażka;/

    Ten drut to od podtrzymania tłumika bo jedna szpilka poszła..

    http://imageshack.us/g/402/dsc0065se.jpg/

    #83514
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Ty już masz ramę po wzmocnieniach więc nic innego Ci nie powiem, sam jeszcze tego nie robiłem bo na razie rzuciłem pomysł ratowania Sprinterka, pożegnałem się z pomysłem zakupu NRG, zobaczymy co wyjdzie w przyszłym sezonie.

    U Ciebie jest strasznie przesunięty silnik, one się wyginały od przyspieszania i strzelania ze sprzęgła, czasem wyginała się cała rama.

    #83516
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    a to jak myślisz, kombinować z gwarancją czy tylko podnieść silnik?;>
    bo teraz myślę nawet jak go podniosę to rama mocniej się wygnie i lipa

    #83518
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Oczywiście że na gwarancję go wyślij – nie może być mowy żeby coś takiego się działo, nie daj sobie wmówić że to Twoja wina. Widać że mocowania są złe i źle się z czymś takim jeździ.

    #83520
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Oczywiście że na gwarancję go wyślij – nie może być mowy żeby coś takiego się działo, nie daj sobie wmówić że to Twoja wina. Widać że mocowania są złe i źle się z czymś takim jeździ.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button