Zipp PRO 50 - problem z v maxem na silniku 125.

Witajcie, wczoraj samodzielnie zamontowałem do swojego zippa pro silnik 125 (nie 110) z tej aukcji: http://allegro.pl/silnik-cross125cc-ogar-900-street-benzer-los-i4131876393.html
Na dzień dobry zapomniałem wszystko podokręcać i wydmuchało mi uszczelkę spod głowicy (no cóż powinieniem się tego dopatrzeć) ale po krótkiej wizycie u mechanika się z tym uporałem, tak więc na czym polega problem? Przebieg wynosi zaledwie 50 km ale raz na prostej drodze postanowiłem sprawdzić na co stać ten silnik i okazało się że nie może przekroczyć nawet 75 km/h. I tu moje pytanie ponieważ gaźnik regulowałem sam i jest możliwość że silnik dostaje za małą ilość mieszanki. Czy to dysza jest za mała czy to może jednak normalne że silnik na dotarciu ma dużo mniejszy v max? po 125 spodziewałem się dużo więcej, o przyśpieszeniu nie wspominam bo też powinno być troche lepsze ale zbiera się sporo lepiej niż 72ccm. Jakie są wasze rady? Jeżeli ktoś się spotkał już z taką sytuacją to proszę o jakieś pomysły.

Dziwne, bo producent tego silnika zapewnia, że spokojnie poleci 120-130km/h - tym bardziej, że ma szosową skrzynię biegów. 12kM w tym silniku to 3x więcej niż w skuterach 50ccm...
A zębatka odbiorcza jest odpowiednia? Może masz ze przełożenie?
Poczytaj dokładnie dostępne manuale w sieci o regulacji gaźnika.

Widziałem przed chwilą gościa co na 50tce śmigał ponad 200 km/h, więc taka 125tka z 300 km/h powinna śmignąć, przecież jest z najwyższej jakości materiałów!

https://www.youtube.com/watch?v=mYINrhTNiyM

łatwiej jednak jest przekroczyć 200km/h po pięćdziesiątce niż na pięćdziesiątce.

A tak na poważnie, to powodzenia z żywotnością silnika.

Dopiero po 100-250km poczujesz wzrost mocy, ja na zębatce zdawczej która ma 16 zębów wyciągam niecałe 100km/h, ale zanim się rozkula to mija czas;d

Tak z ciekawości mierzyłeś może tłok?, bo prawie 90% silników 125ccm z rozrusznikiem to naprawdę 110ccm;) (fmb)

Chodzi o to ze silnik nie dobija nawet do 8 tys na 4 biegu wiec cos jakby mieszanka. To na pewno jest 125. Zebatka odpada. Glownym podejrzanym moze tu byc dysza glowna w gazniku ale chcialbym poznac wasze propozycje

Poczekaj 100-250km i potem zacznij działać

Chyba poslucham kolegi wyzej. Przejadę jescze z 200 km i jak nic sie nie poprawi to zacznę dzialac bo to w koncu nowy silnik i to 125 wiec 100 powinien lekko jechac na tej zebatce. Mysle ze jesli nic sie nie zmieni to znaczy ze sprawcą jest mieszanka paliwowo powietrzna