Zipp PRO 50 - problem z v maxem na silniku 125.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Zipp PRO 50 - problem z v maxem na silniku 125.

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe GawelMC GawelMC 6 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #163341 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe GawelMC
    GawelMC
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Witajcie, wczoraj samodzielnie zamontowałem do swojego zippa pro silnik 125 (nie 110) z tej aukcji: http://allegro.pl/silnik-cross125cc-ogar-900-street-benzer-los-i4131876393.html
    Na dzień dobry zapomniałem wszystko podokręcać i wydmuchało mi uszczelkę spod głowicy (no cóż powinieniem się tego dopatrzeć) ale po krótkiej wizycie u mechanika się z tym uporałem, tak więc na czym polega problem? Przebieg wynosi zaledwie 50 km ale raz na prostej drodze postanowiłem sprawdzić na co stać ten silnik i okazało się że nie może przekroczyć nawet 75 km/h. I tu moje pytanie ponieważ gaźnik regulowałem sam i jest możliwość że silnik dostaje za małą ilość mieszanki. Czy to dysza jest za mała czy to może jednak normalne że silnik na dotarciu ma dużo mniejszy v max? po 125 spodziewałem się dużo więcej, o przyśpieszeniu nie wspominam bo też powinno być troche lepsze ale zbiera się sporo lepiej niż 72ccm. Jakie są wasze rady? Jeżeli ktoś się spotkał już z taką sytuacją to proszę o jakieś pomysły.

    #163343 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Dziwne, bo producent tego silnika zapewnia, że spokojnie poleci 120-130km/h – tym bardziej, że ma szosową skrzynię biegów. 12kM w tym silniku to 3x więcej niż w skuterach 50ccm…
    A zębatka odbiorcza jest odpowiednia? Może masz ze przełożenie?
    Poczytaj dokładnie dostępne manuale w sieci o regulacji gaźnika.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #163350 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Widziałem przed chwilą gościa co na 50tce śmigał ponad 200 km/h, więc taka 125tka z 300 km/h powinna śmignąć, przecież jest z najwyższej jakości materiałów!

    #163361 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 247

    łatwiej jednak jest przekroczyć 200km/h po pięćdziesiątce niż na pięćdziesiątce.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #163411 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 398

    A tak na poważnie, to powodzenia z żywotnością silnika.

    Dopiero po 100-250km poczujesz wzrost mocy, ja na zębatce zdawczej która ma 16 zębów wyciągam niecałe 100km/h, ale zanim się rozkula to mija czas;d

    Tak z ciekawości mierzyłeś może tłok?, bo prawie 90% silników 125ccm z rozrusznikiem to naprawdę 110ccm;) (fmb)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #163421 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe GawelMC
    GawelMC
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Chodzi o to ze silnik nie dobija nawet do 8 tys na 4 biegu wiec cos jakby mieszanka. To na pewno jest 125. Zebatka odpada. Glownym podejrzanym moze tu byc dysza glowna w gazniku ale chcialbym poznac wasze propozycje

    #163434 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 398

    Poczekaj 100-250km i potem zacznij działać

    #163446 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe GawelMC
    GawelMC
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Chyba poslucham kolegi wyzej. Przejadę jescze z 200 km i jak nic sie nie poprawi to zacznę dzialac bo to w koncu nowy silnik i to 125 wiec 100 powinien lekko jechac na tej zebatce. Mysle ze jesli nic sie nie zmieni to znaczy ze sprawcą jest mieszanka paliwowo powietrzna

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
Odpowiedz do: Zipp PRO 50 - problem z v maxem na silniku 125.
Informacje o Tobie: