Zipp Pro 50 – po dłuższej jeździe gaśnie i nie odpala.
- This topic has 2 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 8 years, 2 months temu by .
Wyświetla 1 wpisy z $
Wyświetla 1 wpisy z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Witam.
Niedawno nabyłem używany Zipp Pro 50. Przebieg około 10tyś km.
Problem:
Podczas jazdy z max predkością ~40-50km/h po 5-8km silnik gasł, a obrotomierz nie pokazywał płynnie jak spadają obroty jak podczas normalnego zwalniania, lecz wskazówka spadała do 0, po czym przez ułamek sekundy wracała do normalnego położenia i pokazywała np 5k rpm, z powrotem spadała do 0 i znów pokazywała na niecałą sekundę np 3k rpm. Wskazówka pokazywała obroty gdy silnik załapał i było czuć szarpniecie. Po tym nie odpalał przez 30-60min.
Wymiana oleju oraz kit 72cc:
Problem ten sam. Jazda z max prędkością ~40-45km/h, po 5-8km gaśnie.
Pytanie:
Czy Zipp Pro 50 ma jakiś czujnik temperatury, który wyłącza zapłon gdy silnik osiąga określoną temperaturę?
Jaka może być przyczyna?
Czy chłodnica oleju (cena ~100zł), choć w małym stopniu pomoże?
Sam częściowo sobie odpowiedziałeś że to nie wina góry [cylinder glowica] bo to samo na 50 i 72 sie dzieje.prawdopodobnie coś z ;moduł,cewka,gaźnik,króciec[nieszczelność po nagrzaniu]
Dziekuję za odpowiedź. Gdy pojawi się problem raz jeszcze to sprawdzę czy jest iskra.
Gdy jej nie będzie to prawdopodobnie wina modułu/cewki.