Zipp PRO 50 - Opinie i Dyskusja

Witam za jakiś czas mam kupować Zipp PRO 50. Ale zanim kupię, chciałbym poznać opinie i przygody jakie mieli z nim jego użytkownicy.
Chciałbym także Wysłuchać waszych propozycji co do innych modeli tego typu motorowerów. Najważniejsze dla mnie cechy to:

- Wygląd
- Musi być to czterosuw (4T) ponieważ cenię sobie możliwość podjechania na stację i tankowania. Mój znajomy ma skuter 2T i wiem że niewiele leprze osiągi nie równają się z praktycznością. Strasznie dużo zachodu z tą mieszanką.
- W miarę bezawaryjny
- Niskie Ceny części
- Cena ogólna w granicy 4300zł za nowy.

Lubię motocykle, a szczególnie choppery i Ścigacze. Zastanawiałem się kiedyś nad Kingway-em Kingroad (popularny "Łoś") ale stwierdziłem, że przy moim wzroście 180cm i dość krępej i zbudowanej budowie (walę prosto z mostu jestem gruby) wyglądam na nim jak na rowerku dla 10latka. Myślałem jeszcze na Junakiem 901 50 ale jak zobaczyłem cenę 4799zł za nowy i poczytałem opinie to jakoś wolę zaryzykować tego Zipp-a niż męczyć się z tym Junakiem. Moją 2 propozycją jest Junak 901 50 wersja Sport (Junak 901 Sport 50) ale nie znalazłem żadnych filmów więc widziałem go tylko na fotkach i na allegro.

Dużo zachodu z mieszanką?! Strasznie. Co tysiąc km wlać do zbiorniczka litr oleju... Tego zippa to bym nie kupował, prędzej Łosia, całkiem fajnie się na tym jeździ. Choć oba pojazdy napędza ten sam silnik. Zipp Pro 50 na żywo śmiesznie wygląda, szerokie plastiki i malutki silniczek. no i te lusterka...

Może i Jak tankujesz raz na 1000km, a jak ja wlewam po 3-4l to mi się nie chce mieszanki robić za kazdym razem. A tak to sobie jadę i tankuję kiedy chcę. A co do Łosia to jeździłem na nim ale tak jak pisałem wcześniej, wyglądam na nim jak na rowerku dla 10 latka.

A co Do Zipp-a to go widziałem na żywo. Wygląda bardzo fajnie. A te lusterka mi w ogóle nie przeszkadzają

A poza tym co do plastików. Myślałem też nad Bartonem Sprint-em ale każde zwiększenie pojemności np. do 80 czy 110 to widać, i jak Cię zatrzyma policja to wystarczy spojrzeć i już weźmie dowód rej. A w tym Zipp-ie to można wstawić i 125 i nie będzie sie rzucać w oczy.

dajkam napisał:

Może i Jak tankujesz raz na 1000km, a jak ja wlewam po 3-4l to mi się nie chce mieszanki robić za kazdym razem. A tak to sobie jadę i tankuję kiedy chcę. A co do Łosia to jeździłem na nim ale tak jak pisałem wcześniej, wyglądam na nim jak na rowerku dla 10 latka.
A co Do Zipp-a to go widziałem na żywo. Wygląda bardzo fajnie. A te lusterka mi w ogóle nie przeszkadzają

Zrozum że teraz montują już dozowniki które same dobierają ilość oleju i same tworzą mieszankę. Ty tylko i wyłącznie musisz pilnować czy w zbiorniczku oleju jest olej i czy go ubywa. Benzyna i olej mają osobne zbiorniki i możesz sobie tankować kiedy chcesz.

mieszankę to sie robiło w jawach rometach itd teraz wlewasz olej i nic nie mieszasz!

Jest rok 2011, w dzisiejszych dwusuwach nie robi się mieszanki.
A propo zippa to według mnie szkoda kasy. Kup routera ws 50 i będziesz miał to samo 2 razy taniej, jeśli Ci tak zależy na "motocyklu"...

EDIT: Według mnie jeśli kupować coś "takiego" to albo najtańszy z możliwych chińskich, albo już np. Yamahe tzr 50. Chociaż i tak już ją słyszałem kilka razy i to jest po prostu śmieszne. Patrze jedzie niby ścigacz, a pierdzi tak, że masakra. Te wszystkie pseudo "ścigacze" wzbudzają nie szacunek, a wręcz przeciwnie...

Wiem ale wkurza mnietaki wygląd typu Router/Romet WS 50, Junak 901 50, Barton Sprint. Jak mam kupować coś z takim wyglądem to wole już simsona kupić.

Mi zalezy na wyglądzie. Chodzi mi o motorower w stylu Zipp PRO 50

yamaha jest fajna ale nia mam do wydania 9500zł za tą cenę to już sobie kupie używaną honde CB 600

Taki wygląd jest dużo fajniejszy. No, ale dobra, rób co chcesz. Jak chcesz tak bardzo szpanować to po prostu rób prawko. Ludzie nie będą tego podziwiać, co najwyżej wyśmieją...

P.S. Piszesz, że zależy Ci na wyglądzie, a to wyglądu nie ma... ;P

słuchajcie. Może dla was to jest badziewne. Mi się to podoba. Zależy mi na takim wyglądzie.Mam 15 lat i Tam gdzie ja mieszkam chłopaki kupują tylko takie o jakich pisze w temacie. Nie interesuje mnie Skutery i motorowery typu Junak 901 50 (wygląd). Wkurza mnie taki wygląd, to w ogóle zrywu nie ma. A jak juz ma się wlec te 50km/h to przynajmniej wygląda lepiej.

Może was takie wkurzają. Mnie fascynują. Jak juz coś innego to przynajmiej, żeby wyglądało jak Ten PRO 50 i 4t żeby był. Nie mam jakoś przekonania do tej mieszanki

Każdy ma inny gust co do wyglądu jak bedę miał 40 lat to też będę uważał że taki wygląd jest badziewny. Jak będę w posiadaniu Yamahy R1 bądź Suzuki Hayabusa to też będę uważał że tak wygląd jest badziewny.

Ale jak licze kazdą złotówkę i przez lata zbieram 4000zł na motorower. To szukam taki który mi się podoba. Tak jak ZIpp PRO 50.

Założyłem ten temat po to, żeby się dowiedzieć jak z awaryjnością i serwisami do tego motoroweru. I jakie są opinie do niego. Jeśli uważacie , że nie wytrzyma długo, że jest drogi w utrzymaniu. że do bani serwisują to dajcie propozycje takie, żeby wyglądął podobnie do zipa a był leprzy pod względem technicznym

Nie chcę markowych, bo czesto tak jest, że jak ktoś ma markowy to ko katuje "bo wytrzyma" albo "bo markowy". Jak toś ma chinola to nie pali nim gumy, nie stawia na świece, bo po prostu nie ma czym.
A na nowy markowy mnie nie stać.

Nie pytam was o wygląd bo juz go wybrałem. Dajcie propozycje takich, co wyglądają podobnie jak Zipp pro 50

Piszesz, że masz 15 lat, a myślisz jakbyś żył w PRLu... Już pisaliśmy, żadnego mieszania nie ma... Po prostu olej dolewasz. W 4T też musisz olej zmieniać. A tu tylko dolewasz, zamiast wylewać stary, wlewać nowy...

Jeszcze nie dawno myślałem tak jak ty. Zależało mi tylko na wyglądzie. Ale mówię Ci, pojeździsz i Ci się ten złom, rozleci...

dajkam napisał:

Wkurza mnie taki wygląd, to w ogóle zrywu nie ma.

Silnik 4T to normalne, że nie ma zrywu...

Rób co chcesz. Tylko według mnie szkoda pieniędzy zarobionych przez twoich rodziców...

Fajnie wygląda jeszcze Derbi GPR 50

Robienie samemu mieszanki jest zalecane jedynie przy większych przebiegach, gdy istnieje ryzyko awarii dozownika, które skończyłoby się zatarciem silnika lub w przypadku tuningu silnika, gdy zalecana jest większa dawka oleju, która wykracza poza regulację dozownika. Poza tym jakbyś miał sprzęt bez dozownika to co to za problem, tankujesz i patrzysz ile Ci weszło do baku np. 5L. Na kalkulatorze w telefonie wbijasz 5 x 4% (standardowa mieszanka) i wychodzi Ci 0,25L. Wyjmujesz spod siedzenia strzykawkę i odmierzasz 250ml, żeby szło szybciej wyjmujesz tłoczek ze strzykawki i wlewasz do niej olej. Jakbyś miał taką strzykawkę 50ml to 5 taki strzykawek wlewasz do baku, ruszasz parę razy skuterem na lewo i prawo żeby się paliwo z olejem wymieszało i tyle.

Mówisz że junak 901 nie ma zrywu, a powiedz mi czy ten zippek ma zryw? już lepiej ktoś wygląda na skuterze z 190cm wzrostu niż taki ścigacz pędzący 60-70 km/h na pełnych obrotach gdzie co 10km/h trzeba bieg zmieniać

Takie pseudomotocykle to nie jest bajka. Na początku fajnie, bo to coś nowego ale z każdym kolejnym miesiącem będzie coraz bardziej uciążliwe. Przy tak małych pojemnościach biegówki się nie sprawdzają szczególnie przy Twojej wadzę i silniku 4T byle chiński skuterek zostawi Cie daleko z tyłu.
Jeżeli chcesz się bawić w biegówki to tylko 2T w dodatku z tych z silnikiem AM6.
Jeżeli ten pojazd ma służyć do lansu to kup CB 500, koledzy na pewno zapieją z zachwytu.

No wreszcie jakiś post który sie przydał. POmyślę nad tym.

tylko problem bo ja potrzebuję na kartę motorowerową.

A co myślicie o tym??

http://moto.allegro.pl/kinroad-xt50-18-sprinter-2010-okazja-przeb-700km-i1859540147.html

http://otomoto.pl/keeway-x-ray-x-ray-cenowa-promocja-zimowa-M1387793.html

a może coś takiego? przynajmniej 2t..