Zipp PRO50 – nie pali – pomocy!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Zipp Zipp PRO50 – nie pali – pomocy!

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kevinek kevinek 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #142582
    Zdjęcie profilowe kevinek
    kevinek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    witam. posiadam zippa pro 50. problem polega na tym, że zipp nie pali ze startera :/ nie mogę znaleźć przyczyny. Potrzebuje pomocy. wyjaśniając mój problem. Zipp nie posiada kopki ponieważ ją ściągnąłem a ze startera nie pali. kręci kręci ale nie może odpalić. uprzedzam że to nie wina aku ponieważ jest dobry lecz ma słabe ładowanie. posiadam filtr powietrza typu stożek. gaźnik jest nowy więc paliwo dochodzi tak jak powinno. iskra jest także duża że konia by zabiła. Zipp pali teraz na zapych. wrzucam jedynkę parę kroków pchnę i jedzie. co może być przyczyną nie odpalania ze startera ? każdy pomysł na pewno sprawdzę 😉

    Nie ważne co masz pod dupą. Ważne jest co masz pod kaskiem!! 😀
    LwG
    #142588
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Proponuje wyregulować gaznik

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #142618
    Zdjęcie profilowe kevinek
    kevinek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    hmm to znaczy siedziałem już nad tym i to raczej nic nie zmieniło… obroty mam w granicach 2 tysięcy a 2 i pół tysiąca i ładnie sobie pyrka bo jak wezmę mniejsze obroty to gaśnie jak jest zimny :/
    dalej kręci ale nie chce odpalić. wkurza mnie już to że nie mogę znaleźć przyczyny. są jeszcze jakieś przyczyny tego?

    Nie ważne co masz pod dupą. Ważne jest co masz pod kaskiem!! 😀
    LwG
    #142623
    Zdjęcie profilowe kevinek
    kevinek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    dodam że nowy filtr powietrza jest taki gąbkowy…

    Nie ważne co masz pod dupą. Ważne jest co masz pod kaskiem!! 😀
    LwG
    #143686

    Łukasz Witczak
    Użytkownik
    • Postów: 34

    sprawdź dokładnie kable od startera. Ja miałem podobnie i przyczyną był właśnie kabel.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #143692
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Jaki przebieg ma motorower?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #144016
    Zdjęcie profilowe kevinek
    kevinek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    okej kable sprawdzone i są dobre 🙂
    czyli kable odpadają 😛
    przebieg to : 4 tysiące
    nie wiem czy to czasem nie przyczyna tłoku i pierścieni. bo jak sprawdzałem to nie ma zbyt dużej kompresji. jak myślicie to może być ten problem?

    Nie ważne co masz pod dupą. Ważne jest co masz pod kaskiem!! 😀
    LwG
    #144022
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Może zawory źle wyregulowane i kompresja ucieka. Wyreguluj zawory bo to dziwne żeby nie odpalał, te silniki bardzo łatwo odpalają o ile zawory są dobrze wyregulowane. Stawiałbym na nie gdyż ten silnik powinien mieć jałowe obroty w granicach 1500RPM a gasnąć przy około 600. Ustaw zawór ssący na 0,05mm, a wydechowy na 0,07mm.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
    #144620
    Zdjęcie profilowe kevinek
    kevinek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    tak to była wina zaworów :/
    jeden był na 0 ustawiony 😀
    ale sprzedałem już go 😀
    i powiem szczerze nie polecam Zippa Pro 50 😛

    Nie ważne co masz pod dupą. Ważne jest co masz pod kaskiem!! 😀
    LwG
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie