Zipp Pro 50 GT czy Leone RK50s

Który z tych DWÓCH i dlaczego? Tylko nie piszcie, że lepiej Yamahe TZR albo że Zipp i Keeway to chińskie gówno...

Leone rk lub wybierz Barton Fighter lub coś z bartona albo z junaka. Mój Barton obejrzyj i daj suba : http://www.youtube.com/watch?v=V4u_9nvjaaY

rabster napisał:

Leone rk lub wybierz Barton Fighter lub coś z bartona albo z junaka. Mój Barton obejrzyj i daj suba : http://www.youtube.com/watch?v=V4u_9nvjaaY

rabster, widzę że nie zrozumiałeś mojego pytania

Leone RK50s bo ładniejszy

andruut9797 napisał:

rabster napisał:
Leone rk lub wybierz Barton Fighter lub coś z bartona albo z junaka. Mój Barton obejrzyj i daj suba : http://www.youtube.com/watch?v=V4u_9nvjaaY

rabster, widzę że nie zrozumiałeś mojego pytania

On nie chciał Ci odpowiedzieć, żebrał tylko o subskrypcje.

ZIPP PRO GT - sam mam i nie narzekam. Nie ma większych usterek jak okręcające się śrubki. Lekkie wibracje przy wysokich obrotach, ale da radę się przyzwyczaić :)

MichaelWPR napisał:

ZIPP PRO GT - sam mam i nie narzekam. Nie ma większych usterek jak okręcające się śrubki. Lekkie wibracje przy wysokich obrotach, ale da radę się przyzwyczaić :)

Michał powiedz coś więcej o tym Pro GT. Nie ukrywam, że bardzo mi się spodobał ale boję się, że motorower będzie dostawał rezonansu na wysokich obrotach tak jak junak 902, i że będzie strasznie mułowaty.

Będzie strasznie mułowaty , bo to czterosuw i na dodatek waży 110 kg ! Już lepszy byłby zwykły Pro 50 , bo jest 1000 zł tańszy , a ten Pro GT ma dodatkowo tylko ledy. Ja bym wziął TZR albo zwykłe Pro , ale wybór należy do Ciebie.

P.S- Wibracje będą na pewno takie same jak w zwykłym Pro i Junaku. Szału nie ma co się spodziewać .

W 4T nie ma czegoś takiego jak rezonans. Weź Pro bo tańsze, a co do mocy to niech Ci serwis fabrycznie zamontuje cylinder wraz z głowicą 72ccm to będziesz miał te 2 kuce więcej i +10-15km/h do v-maxu.