Zipp pro 50, dziwne pukanie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Zipp pro 50, dziwne pukanie.

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Florke Florke 4 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Florke
    Florke
    Użytkownik

Witam, jestem od tygodnia dumnym posiadaczem zipp pro 50. Został on przerobiony na 72cc. Ucząc się nim jeździć, próbowałem zjechać z bardzo dużej góry. Włączyłem na luz i zjeżdżałem na sam dół. Wcisnąłem sprzęgło chcąc zmienić z luzu na 4, przy 2 biegu motorower dostał mocne szarpniecie. Po tym szarpnięciu motocykl dziwnie tak jakby puka. Odgłos słychać przy dodawaniu gazu i wydobywa się on z okolic łańcucha/skrzyni biegów. Moim zdaniem łańcuch się poluzował aczkolwiek nie wiem czy to nie jest coś poważniejszego. Jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzację więc proszę o proste i bardzo dobrze wyjaśnione porady/instrukcje. Dziękuje. 🙂

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

kto na ludzie z górki jedzie?
    motor nie ma synchro wiec wrzucenie II biegu przy silniku na wolnych i obrotach koła jak na III to nie jest dobry pomysł. a jeżeli teraz stuka to nie przeszło bez echa dla mechanizmów skrzyni biegów

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator

A i może rozrządu [wyższe obroty niż sinik generuje]

Zdjęcie profilowe Florke
    Florke
    Użytkownik