zipp pro 50 czy zipp xrace lub junak 901 sport

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #64468
    rb881
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    Chcę kupić synowi jeden z powyższych motorowerów które mu sie bardzo podobają. Tak samo jak on nie moge sie zdecydować.
    Który waszym zdaniem jest lepszy chodzi mi też o bezpieczeństwo i wygode jazdy.
    Tu są do nich odnośniki:
    zipp poro 50
    http://www.zipp.pl/produk…t=60&pierwszy=5
    zipp xrace
    http://www.zipp.pl/produk…t=68&pierwszy=5
    junak 901 sport
    http://www.junak.com.pl/m…glad/901-sport/
    Proszę o porade

    #64469
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Polecam ci Junaka 901 Sport, ponieważ sam zasiadam go tylko w wersji podstawowej czyli bez owiewek. W prowadzeniu jest stabilny, dość zrywny (jak na motorower, który posiada 4 km), mało pali i jak go dobrze dotrze to pojeździ bez problemu długi czas. Pokaż mu jeszcze Junaka 901 RS czyli junaka 123 w wersji 49 cm3. Może mu się spodoba ponieważ jest malowany na styl troszkę sportowego czyli nastolatkom się podoba, a silnik to praktycznie wszystko to samo co w wymienionych wyżej przez Ciebie sprzętów. Wszystkie to chińczyki, ale jak będziecie o niego dbali to długo pochodzi. Zapomniałem dodać, że między 7-8 tysięcy obrotów moto dostaje lekkich wibracji, ale nie przeszkadzają one w codziennej jeździe.

    #64524
    rb881
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    Pokazywałem mu junaka 901 ale mu sie nie spodobał

    #64525
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:
    #64527
    rb881
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    o chce motorower

    #64539
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Bierz 901 sport ! : d

    #64559
    marcin0915
    Użytkownik
    • 10
    • 165Postów:

    Napisałeś, że chcesz kupić motorower dla syna, podałeś 3 modele a w następnym poście napisałeś, że junak 901 się synowi nie podoba. Proponuję takie rozwiązanie, aby to syn znalazł w internecie modele, które go interesują, następnie napisz tutaj a eksperci pomogą ci znaleźć najlepsze rozwiązanie 😉

    #64561
    wilczekiller
    Użytkownik
    • 6
    • 27Postów:

    Pomyśl nad Zipp Quantum R !

    #65129
    rb881
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    a co myślicie o LEONE RK50S

    #65148
    marcin0915
    Użytkownik
    • 10
    • 165Postów:

    Moim zdaniem najładniejszy ;). Leone jest firmą stworzoną przez Keeway’a, więc jakość i trwałość będą na wysokim poziomie (jak na chińczyka oczywiście). Jeżeli miał bym się decydować na pseudo sportową 50, to z takich modeli jak Romet RR, Zipp Pro 50, czy Junak 901 sport, to właśnie Leone RK 50 by wygrał właśnie przez designe i jakość wykonania. Poza tym „na żywo” jego wygląd nie odbiega od zdjęć z katalogów, co ma miejsce np. przy Zippie Pro 50, który „na żywo” prezentuje się znacznie gorzej…

    #65151
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    Leone urzeka wyglądem i brzmieniem silnika, ale jest nieco za głośny. Widziałem go kiedyś ale z bliska nie prezentuje się już tak ładnie. Zresztą za taką cenę mógłbyś sprawić synowi używanego markowca np. Yamaha TZR, Aprilla RS, Peugot XR7 (na którego sam się zapatruję). Zapewne wiekowo jestem w podobnej kategorii co pana syn :). W grudniu 14 lat, i kręcą mnię zapewne podobne motorki.

    Co do bezpieczeństwa – po zakupie odpowiedniego sprzetu tj. kasku z certyfikatem CE, kombinezonu, ochraniaczy i rękawic po ślizgu na asfalcie da sie wyjść bez większych ubytków na zdrowiu. Wiem o tym bo kiedyś miałem podobną przygodę w jeansach. Prędkość była malutka bo zaledwie 30 km/h (gleba na mokrej nawierzchni na skrzyżowaniu, zbyt gwałtownie hamowałem), ale udało mi się troche obić kolano, pocharatałem nieco rękę (bylem bez rękawic, ale teraz staram się z nimi jeździć). Jednak po takiej przygodzie zazwyczaj cierpi motor. Czesto kończy sie na połamanych plastikach, za które w przypadku firmowek trzeba płacić ogromne sumy.

    #65161
    Bojan
    Użytkownik
    • 7
    • 69Postów:

    Co do lastików można zamontowac crash pady i po kłopocie. Od czołówki nie uchroni ale ślizg da rade 😉
    Jeśli nowy to polecam Leone ale lepiej by było kupi za tą cene Yamahe TZR50 jak mowili koledzy wyżej…jeździłem i naprawde polecam

    #65166
    yamaha97
    Użytkownik
    • 13
    • 66Postów:

    Witam.
    No powiem Ci tyle, we wszystkim czy w firmowych czy w chiń↨czykach panuje zasada „JAK DBASZ TAK MASZ”
    Bierz co dla Twojego syna najbardziej sie podoba.
    Silniki wszystkie takie same.
    Więc zwracaj uwagę tylko na wygląd.
    Pro 50 ładnie się prezentuje, super dźwięk
    Xrace? Mi się nie podoba silnik ten sam co w pro 50 i junaku.
    Junak nie jest jakoś nadzwyczajnie fajny, ale wizualnie też nie prezentuje się najgorzej.
    Więc ja bym brał pro 50 bez myślenia.
    Chyba, że kup używaną Aprilie RS, lub tzr. Ewentualnie dt, jeśli mu sue spodoba.
    A jeżeli bierzesz na raty, to polecam przeczytanie artykułu:
    http://www.skuterowo.com/skuter-na-raty-czy-kredyt-na-skuter/
    Pozdrawiam.
    I nie myśl, że Chińskie to syf i zaraz sie rozpadnie.: ).
    Ja mam chińczyka którego kupiłem 2tyś km temu, i wymieniłem tylko ssanie, więc wniosek łatwo jest wyciągnąć.

    Uff, ale sie rozpisałem. Ale mam nadzieję, że pomogłem…
    Powodzenia w wyborze. Jak już go dokonasz, to daj znać . :]

    #65237
    rb881
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    a pro 50 lub xrace będzie jeżdził tak samo jak junak 901 sport czy szybciej

    #65244
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • 688Postów:

    Zależy to napewno w pewnym stopniu od areodynamiki motorka. Wszystkie mają ten sam silnik z tą różnicą że Junak wszystkie biegi ma do dołu, a z 4 można zreduowąć natychmiast na luz.

    #65249
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Trzeba też zwrócić uwagę na dotarcie. Jak dobrze moto będzie dotarte to te 80 poleci. Trzeba na to uważać, ponieważ mam znajomego, który kupił sobie bodajże bartona i olał docieranie i jeździł jak chciał i teraz silnik totalna klapa.

    #67655
    marasss666
    Użytkownik
    • 0
    • 5Postów:

    Moim zdaniem racje ma kolega yamaha97 też wybrał bym model pro 50 a wiadomo ze warto słuchać ludzi którzy takimi sprzetami jezdza sam mam pro i poza wymianą oleju i regulacją zaworów co jest standardem nie robie nic spalanie mieści się w 2 l , więc odpowiedź jest prosta.

    #67767
    stig
    Użytkownik
    • 0
    • 5Postów:

    ja też podpisuję się pod Pro50, mini ścigacz Zippa wygląda naprawdę świetnie. Jakiś czas temu miałem okazję przejechać się takim pro50 i uważam że to idealny pojazd dla tych którzy w przyszłości chcą poruszać się motocyklem typu ścigacz jego gabaryty i pozycja za kierownicą nie odbiegają wiele od prawdziwych przecinaków typu GSX-R czy NINJA nawet grafika i malowanie jest bardzo podobna.

    #69195
    Xiwer
    Użytkownik
    • 0
    • 12Postów:

    Wybrałbym pro, ponieważ na youtube i wgl. więcej ludzi posiada ten model niż xrace… W junaku 901 skrzynia jest tak zbudowana, że wszystkie biegi są w dół… W Pro większa dostępność części niż w Xrace ale to chyba te same chińskie silniki. (Chodź nie jestem pewien bo Pro jest wzorowany na legendarnej Hondzie)

    #70817
    Szczepan
    Użytkownik
    • 0
    • 6Postów:

    W Junakach/Ferro montowane fabrycznie jest 72ccm przez co ma więcej mocy 😉 Polecam tez motorki w stylu naked bike, GB Street, Barton Fighter, Kingway Naked(fabrycznie 72ccm) 😉

    #72647
    jarek1003
    Użytkownik
    • 0
    • 9Postów:

    ja rowniez zastanawiam sie nad wyborem zippa pro, xrace albo rometa zk 50. Glownie to chodzi tu o zetke, bo oba zippy sa praktycznie takie same tylko roznia sie wygladem no i dopracowaniem obrotomierz w xrace dziala dobrze (co w pro mozna 'naprawic’) i zegary sa podswietlone
    Leone bardzo ladny ale cena…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button