! Forum Tuning Zipp Pro 50

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #156238

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Siema wam forumowicze! Posiadam zippa pro 50 (2011rok) .Chciałbym zrobić mały tuning.Przejdźmy do rzeczy.Lepiej zamontować silnik 110ccm czy 72ccm cylinder?Jeżeli założe nowy silnik 110 to czy moduł sterujący będzie dobrze podawał iskrę ? I czy jeżeli założe ten silnik będę musiał zmienić gaźnik ? Pozdrawiam najlepiej podawajcie linki .

    #156239
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    lepiej 110ccm. Tak, modułu sie nie zmienia. Powinno się zmienić gaźnik, zależy jaki masz teraz. Do czego linki Ci podawać ?

    Router WS 50 2013
    #156240

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Najlepiej do wszystkiego silnik i gaźnik .Dzięki za fatyge! 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #156243
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    A w sumie takie pytanie … Czy jeżeli założysz 110ccm to tam chyba jest 11Km.
    Ok ale wydaje mi się że wał Ci pęknie.

    #156246

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Ale nie chodzi o założenie samego cylindra i tłoka kolego :).Tylko o cały silnik.

    #156247
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    kubax czytaj uważnie. SILNIK 110ccm. W nowym silniku 110ccm raczej mu wał nie pęknie.

    Router WS 50 2013
    #156249
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Skoro mowa o tuningu… To Tuning mechaniczny zazwyczaj polega na wymianie cylindra, tłoka,głowicy itp… To Ty czytaj uważnie bo Piotrek mówi, że wymiana cylindra a więc o tym co napisałem powyżej. A przy przejściu na 110ccm wał będzie za słaby i pęknie.

    #156250

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    kuba1x masz rację xD.Ale jednak zależy mi bardziej na całym silniku tzn.Mniej paprania

    #156251
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Moduł zapłonowy masz odblokowany ?

    #156253

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    kupiłem z allegro za 15 zł.Odpaliłem pojeździłem i v-max był taki sam jak na tym seryjnym czyli ok.70-75km/h

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie