! Forum Tuning Zipp Pro 50

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #156238

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Siema wam forumowicze! Posiadam zippa pro 50 (2011rok) .Chciałbym zrobić mały tuning.Przejdźmy do rzeczy.Lepiej zamontować silnik 110ccm czy 72ccm cylinder?Jeżeli założe nowy silnik 110 to czy moduł sterujący będzie dobrze podawał iskrę ? I czy jeżeli założe ten silnik będę musiał zmienić gaźnik ? Pozdrawiam najlepiej podawajcie linki .

    #156239
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    lepiej 110ccm. Tak, modułu sie nie zmienia. Powinno się zmienić gaźnik, zależy jaki masz teraz. Do czego linki Ci podawać ?

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #156240

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Najlepiej do wszystkiego silnik i gaźnik .Dzięki za fatyge! 🙂

    #156243
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    A w sumie takie pytanie … Czy jeżeli założysz 110ccm to tam chyba jest 11Km.
    Ok ale wydaje mi się że wał Ci pęknie.

    #156246

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Ale nie chodzi o założenie samego cylindra i tłoka kolego :).Tylko o cały silnik.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #156247
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    kubax czytaj uważnie. SILNIK 110ccm. W nowym silniku 110ccm raczej mu wał nie pęknie.

    Router WS 50 2013
    #156249
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Skoro mowa o tuningu… To Tuning mechaniczny zazwyczaj polega na wymianie cylindra, tłoka,głowicy itp… To Ty czytaj uważnie bo Piotrek mówi, że wymiana cylindra a więc o tym co napisałem powyżej. A przy przejściu na 110ccm wał będzie za słaby i pęknie.

    #156250

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    kuba1x masz rację xD.Ale jednak zależy mi bardziej na całym silniku tzn.Mniej paprania

    #156251
    Zdjęcie profilowe kubax1x
    kubax1x
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Moduł zapłonowy masz odblokowany ?

    #156253

    Piotr Buhl
    Użytkownik
    • Postów: 6

    kupiłem z allegro za 15 zł.Odpaliłem pojeździłem i v-max był taki sam jak na tym seryjnym czyli ok.70-75km/h

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie