ZIPP PRO 125 problem z zapalaniem

witam serdecznie, mam duży problem kupiłem ZIPPA PRO 125, i po włożeniu akumulatora nic kompletnie się nie dzieje, ładowałem aku sprawdzałem miernikiem aku niby sprawne, poprzedni właściciel mówił że zajechał na miejsce i potem już nie zapalił mu. nie pala się kontrolki nic, kompletnie zero reakcji, POMOCY

No, to trzeba zabawić się w Sherlocka Holmesa... Miernik w łapkę i sprawdzić, gdzie prąd utknął... Zacząć od akumulatora, sprawdzić czy prąd dochodzi do bezpieczników, czy bezpieczniki nieprzepalone i dalej - do stacyjki... Może tylko zsunął się jakiś przewód, a może stacyjka jest do wymiany...
Inna wersja - odstawić do serwisu... ;))))

ok, tylko powiedz gdzie szukac bezpiecznikow, w mechanice motorowej jestem zielony, na samochodach sie znam troche, ale tu nie chce czegos spieprzyc

Bezpiecznik jest przy aku
http://img100.imageshack.us/img100/8629/img20120613191849.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/8072/img20120613191901.jpg

No, jeżeli masz takie obawy, to może faktycznie lepiej skorzystać z drugiej opcji....
Ale zanim to zrobisz, zajrzyj przynajmniej w okolice akumulatora... Prawdopodobnie na przewodzie do akumulatora masz bezpiecznik zabezpieczający akumulator (chyba bezpośrednio na kablu) taki mały biały pojemniczek. Sprawdź, czy znajdujący się tam bezpiecznik nie jest aby przepalony...
Edit: Ups... Spóźniłem się...

Druid jeden jak tak powiedział Ups... Spóźniłem się... to zamiast na moto to teraz z wózkiem chodzi:D

Ty Paci, to jak na wolnego elektrona, to dobrze zorientowany jesteś... ;)))))

Bogu dzięki ominęło mnie to szczęście:)

to co PACI linki dał zdjec, u mnie nic takiego niema, az tak zielony nie jestem, szukalem wszedzie wkoło zdjałem cała obudowe, od klem mam wypuszczone z minusa i plusa kable zakończone stykami. nie wiem czy ktos sobie zrobił rozłaćzenie aku i skasował bezpiecznik

Oj, na mój gust, to musi być... Przeleć się po kabelkach idących od akumulatora (od +)...