Zipp Manic 50 - pomocy.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zipp Manic 50 - pomocy.

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pavlos20 Pavlos20 6 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #170989 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pavlos20
    Pavlos20
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam.
    Ostatnimi czasy w moim manic’u pojawił sie spory problem. Mianowicie zaczęło się od tego iż strasznie słabo palił z rozrusznika. Po jakichś 2 dniach okazało się że nie chce palić nawet z rozrusznika i ledwo odpalał z kopniaka. Po niecałym tygodniu przestał odpalać i z kopniaka. Pali ledwo ledwo na pych. Jeśli rozgrzeję silnik to po zgaszeniu zapala normalnie nawet z rozruchu. Natomiast jeśli postoi dłużej niż 30min sytuacja się powtarza i muszę pchać. Dodam tylko iż tuż po odpaleniu na zimnym silniku na niskich obrotach motor się dusi i przerywa strasznie. Na wysokich tego nie ma. Następny problem to to że strasznie mi palił bezpieczniki. Okazało się że to chyba klakson robił zwarcie gdyż musiał się zamoczyć. Zdjąłem go i już co prawda zwarcia nie ma ale elektryka nadal trochę wariuje… Mianowicie obrotomierz po przekręceniu kluczyka idzie do góry i stoi… Gdy odpalę powraca do normy i wskazuje jak należy… Co mam zrobić aby pozbyć się tych problemów? Przeczyścić gaźnik? Filtr odpada gdyż już czyściłem i to nie pomogło… A co z elektryką? Pomocy..

    #171076 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pavlos20
    Pavlos20
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Gaźnik przeczyszczony, wyregulowany perfect świeca kolor kawa z mlekiem i chuj nie działa dalej…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #171078 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    skoro masz problemy z elektryka to zacznij od tego ,zasada jest jedna odłacz jedno sprawdz , jesli nie to idz dalej a w koncu znajdziesz.a tak poważnie musisz zaprzyjaznic sie z miernikiem i szukac przyczyny.Zwarcie, uszkodzenie itp co zwiazane z elektryka .Jesli nie masz pojecia o tym to oddaj do mechanika .albo ucz sie na błedach i szukaj byc moze trafisz odrazu badz bedziesz szukał dłuzej a znajdziesz na odległosc to ciezko znależc co kolwiek i doradzic .Jesli zegar samowolnie porusza sie zacznij od niego i i zwiazek przewodów idacych od niego

    Serwis woj.Dolnosląskie
    #171091 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pavlos20
    Pavlos20
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Ok, problem z zegarem rozwiązany. Przed chwilą przestał w ogóle odpalać grr! Gdy próbuję go odpalić to psiuka benzyną z gaźnika z wszelkich możliwych stron 🙁 Najbardziej pod kroćcem… Nie wiem już o co chodzi…

    #171092 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    Nie wiem o co chodzi ci z tym psiukiem pod kroccem.Miedzy króccem a głowica ????Jesli tak to sa 2 wyjscia albo słabo dokrecony krociec albo walnieta uszczelka .Nic innego .Jesli wycieka spod gaznika uszczelka lub luzno skrecone.Rozkrec króciec i zobacz stan uszczelki ,zdejmij gaznik zobacz czy gdzies wycieka paliwo.moze pływak sie nie domyka lub jest zawieszony .szukaj tych przyczyn

    Serwis woj dolnosląskie

    Serwis woj.Dolnosląskie
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #171094 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pavlos20
    Pavlos20
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Chodzi o to że leci jakimś cudem przez uszczelkę która jest między gaźnikiem a króćcem… I teraz doszło do tego to że gaźnik tjb w ogóle nie puszcza paliwa? Świeca jest całkiem sucha, zero śladów paliwa nawet po długich próbach odpalania na ssaniu..

    #171095 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    musisz rozkrecici to co wyzej napisałem i zobczyc z fusów nie wywróżę .No jesli masz nie szczelnosc pod króccem to niby jak paliwo ma docierac do cylindra .mozesz tez miec cos w gazniku ze nie podaje paliwa.uszczelnij badz dokrec króciec i sprawdz gaznik (rozkrec) i zobacz co sie dzieje

    Serwis woj.Dolnosląskie
    #171099 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pavlos20
    Pavlos20
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Uszczelki wszystkie całe, gaźnik przykręcony bardzo mocno, praktycznie wszystko ok… Może to wina zaworu ssącego?

    #171101 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    to by ci ciekło przy baku a cieknie ?????? z tego co piszesz to nie .Juz nie rozumiem o co ci chodzi pizesz ze cieknie pózniej ze juz nie cieknie .To jak w koncu jest …..

    Serwis woj.Dolnosląskie
    #171105 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    Serwis woj.Dolnosląskie
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Zipp Manic 50 - pomocy.
Informacje o Tobie: