Możesz wymienić moduł ale problem pojawi się przy wyższych obrotach bo nie wiadomo czy wtrysk da radę. Prędkości nie zwiększysz przez jakiś moduł. Moc bierze się z pojemności. Możesz w teorii oddać cylinder do portowania, zyskasz kilka KM mocy ale cylinder drastycznie straci na żywotności. Bez ingerencji w cylinder nie wiele uzyskasz. Możesz dać mniejszą zębatkę z tyłu lub większą z przodu, zyskasz na prędkości ale stracisz na mocy a jak stracisz na mocy to rozpędzenie się do 65km/h po zmianie zębatki zajmie Ci tydzień. Widzisz ja w skuterku musiałem wywalić kilka tysięcy aby skuter jeździł szybciej. Zacząłem od cylindra wydechu wału aż na przekładni (dłuższej) kończąc. Zakładam, że twój silnik to 4T więc aby uzyskać moc mojego skuterka musiałbyś wrzucić tam cylinder min. 150ccm. Po zmianie przełożeń leci mi teraz ok 110Km/h i to w bezwietrzną pogodę 😀 Prędkościomierza nie wyskalujesz w domu, celowo jest tak zaprojektowany, że dla twojego bezpieczeństwa ma zawyżać. Prędkościomierz w samochodzie też zawyża…im szybciej jedziesz tym bardziej zawyża. Bez poważnej ingerencji w silnik nic nie zrobisz. Tu musiałbyś zacząć od zmiany pojemności, potem jak uprzesz się na wtrysk musiałbyś zeswapować wtrysk od 125ccm oraz Ecu razem z wtryskiem. Metod typu Plug&Play nie ma.