Zipp Basic X 50 2012 - gdzie blokady?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #658068
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Witam,

    Chciałbym dowiedzieć się jakie konkretne są blokady w skuterze Zipp Basic X 50 2012 (w dowodzie pisze Zipp G2), przeszukałem google, te forum i wszędzie ktoś inaczej pisze że nie wiadomo za co się zabrać. Chciałbym odpowiedzi od fachowców. Zależy mi żeby szybciej się rozpędzał i jechał te 65km/h bo w cuda nie ma co wierzyć przy 50cm2. Skuterek ma 1500 przejechane i nic nie grzebane oprócz wymiany paska bo poprzedniemu właścicielowi się urwał. Śrubki żadnej na gaźniku nie ma jak to było w moim poprzedniku routerze bassa.

    // Dodaje zdjęcie skutera żeby nie było niezgodności z modelem

    View post on imgur.com

    #658074
    Czarny
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Musisz zacząć od blokady w filtrze powietrza jak rozkrecisz filtr to w środku będzie taka plastikowa rurka zwezajaca dopływ powietrza musisz to usunąć całkowicie i tej blokady już nie masz napewno.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #658079
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Zamontowałem stożkowy, szybciej się zbiera to duży plus, ale dalej do 50/55 km/h się rozpędza max. Jakieś informacje na temat dalszych blokad?

    #658087
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 795

    nie zbiera sie szybciej tylko hałasuje więcej 🙂 i stąd takie wrażenia.
    to taki sam sprzet jak router bassa lub toros f16 – szukaj informacji o takich. Blokady niestety muszie sprawdzić wszystkie bo to montowali jak chcieli.
    Stożek jest ci kompletnie zbędny do odblokowanego skutera – to nawet trudniej to z sensem wyregulowac.
    A prędkośc koniecznie zweryfikuj z GPS w telefonie – dowiesz sie ile tak na serio to jedzie bo wskazania licznika to raczej miedzy bajki można wsadzić

    #658089
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Prędkość z rana zweryfikuje jak piszesz po zakupie wymianie modułu na „odblokowany”. To mam jeszcze z tego co czytalem na forum sprawdzic wariator, tlumik, gaznik czy cos jeszcze jest ? I jak wygladaja te blokady na wyzej wymienionych opcjach mniej wiecej ?

    #658090
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 795

    youtube – i oglądaj o blokadach aż do znudzenia

    #658186
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Nie ma nigdzie już blokad (bynajmniej tych mi znanych), moduł nowy z firmy moretti, nawet nowy gaźnik włożyłem, skuter szybciej się zbiera ale coś go zatrzymuje na 55km/h jakby miał jakąś blokadę. Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat. Sprawdzałem wariator, gaźnik nie ma nigdzie :/

    #658200
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    // Nie mogę zedytować posta UPDATE

    Skuter na GPS’ie pokazuje że jeździ 45km/h czyli blokada musi być ale wszystko sprawdzone ..

    #658212
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 795

    skoro ci tak równiutko odcina to bym stawiał na moduł – słynny różowy (lub niebiesko biały.. zresztą jedyny tam taki) z obudowy przekładni odpiąłeś? (jeżeli masz tam ten kabel).
    Robili jeszcze jednego myka – wstawiali wariatory o mniejszej średnicy niż mogli i na takim szybciej nie pojedziesz. Zrób test flamastrem na wariatorze i zobacz ile kreski pasek zetrze.
    To nawet za cięzki rolki mogą blokowac lub po prostu niedomagający i słaby silnik.
    Ale o tym wszystkim już powinienneś wiedzieć skoro pooglądałes i poczytałes troche na ten temat

    #658230
    wojciech789
    Uczestnik
    • Postów: 45

    JA stawiam na rolki, są do wymiany. Zamontuj cięższe, niż masz obecnie. Efekt będzie taki, że prędkość vmax się zwiększy ale stracisz na przyspieszeniu.

    #658233
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 795

    skoro już ma tak cieżkie że nie mogą sie rozrzucić i otworzyć do końca wariatora to ma zakładać jeszcze cięższe?
    przecież nie wiesz tego wiec po co taka rada.

    #658248
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Więc tak, cały czas był odłączony ten kabelek. Test flamastrem hm, możesz mi wytłumaczyć jak to mam wykonać? ( oczywiście zaraz przysiądę i poczytam może znajdę jakiś materiał video 😛 ) Też mi to śmierdzi na wariator bo gaźnik nowy, paliwo nawet zlałem i nowe zalałem z BP przed montażem (chociaż to nie ma nic do rzeczy raczej ale lepiej dmuchać na zimno). Ogólnie wariatora nie rozkręcałem tylko poświeciłem i tam nie ma żadnej blokady ( zdjęcie https://i.imgur.com/iMg4mQQ.jpg ). Rolki chyba bym musiał na wagę dać bo niestety nie mam wagi w rękach ale podejdę do sklepu i myślę że Pani ekspedientka się nie obrazi 😀 Tylko pytanie czy jest sens sprawdzać te rolki czy to całkowicie pominąć?

    #658258
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 795

    zdjęcie robiłeś żelazkiem widze … ale jakiś taki malusi ten wariator sie wydaje.
    zrób jego zdjęcie w napędzie ze zdjętą pokrywa żeby go porównać z rozmiarami przestrzeni na niego… ujęcie jak teraz tylko z większej odległośi i ostrzej. alebo sam porównaj z innymi 4T na youtube czy nie mają większych.

    flamastrem to bisz kreske.. kilka kresek po promieniu – od środka do krawędzi i pasek to ściera. tylko w czasie jazdy a nie krecenia na postoju.
    jeżeli ściera do około 4mm od górnej krawędzi tzn że wchodzi na samą góre i wyżej sie nie da. to wtedy albo to max tego wariatora alsbo silnik powinien sie kręcić szbciej

    #658332
    Łukasz Wiśniewski
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Poddaje się bo to trochę przerasta moje nerwy, jutro dam do mechazorda i napiszę co było 😛 Czy może być tak że poprzedni właściciel go źle dotarł ? Skuter ma 1600km przejechane autentycznie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button