Zipp Basic urywający się pasek od napędu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #136982 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    jak w temacie wymieniłem pasek od napedu miesiąc temu pojezdziłem nim nie caly dzień i miałem stłuczke więc musiałem wymienić sztyce widelca 🙁 no cóż wymieniłem i pojezdziłem na pasku może 10 km i znów pękł 🙁 zobaczyłem że przy krutkiej 1 km jeżdzie do kolegi pokrywa kopki strasznie szybko się grzeje nie wiem dlaczego prosze o szybką pomoc 🙂

    #136992 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Najlepiej zdejmij pokrywę odpal go i zobacz czy tam nic nie haczy o ten pasek (np. bendix lub uszkodzony talerz)… Jeżeli nic takiego nie będzie to najprawdopodobniej korektor momentu obrotowego się zacina…

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #136994 Reply
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Obejrzyj dokładnie wariator i sprzęgło. Sprawdź czy koła pasowe nie są pokrzywione ani porysowane. Sprawdź czy koła pasowe w sprzęgle rozchodzą się płynnie, jeśli nie to oznacza że należy wymienić korektor momentu obrotowego.

    Pasek nie jest za długi? Nie trze o pokrywę?

    #137245 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    jak kręciłem tylnim kołem to trochę krzywe było i nie za bardzo płynnie się rozchodziło tylko trzeba było użyc siły i mechanik mowił ze do wymiany ale że nie musze wymieniać całego tylko samo to tylnie 🙁 a wie ktoś może w jakiej to granicy cenowej się kręci i czy mogło by być używane np.

    #137270 Reply
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Jeśli pokrzywione są koła pasowe w sprzęgle i korektor momentu nie pracuje płynnie, to chyba najlepszą opcją będzie wymiana sprzęgła.

    Porównaj ceny:
    kompletne sprzęgło: http://www.skuterfan.pl/sprzeglo-kompletne-do-skuterow-romet-4t-zipp-4t-barton-4t-kymco-gy-6-rozmiar-107mm,id188.html

    Korektor momentu obrotowego: http://www.skuterfan.pl/korekor-4t,id174.html korektor jest sporo tańszy, ale dojdzie koszt naprawy sprzęgła.

    Popytaj mechanika jaka opcja będzie tańsza.

    #137295 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    dzieki za pomoc 🙂 zadwonię do niego i sie dowiem 🙂

    #137429 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    co sądzićie o tym pasku bedzie dość mocny jak bym wymienił to sprzęgło ????

    http://motor-x.pl/czesci-do-skutera,zipp,basic,pas-napedowy-727-669-18-30-gates-31401-kevlar-szt–vp

    #137430 Reply
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Ten pasek, jeśli to jest tak jak w opisie Gates, to możesz się nim zainteresować. Gates robi dobre paski.

    #137444 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Dzieki nie wiem jakie firmy robią dobre paski itp. bo tym się nie intesesuje ale jak zobaczyłem że coś z kewlarem połączone to coś chyba mocnego moim zdaniem 🙂

    #137445 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Z kevlarem do serii to nie bardzo. Ale paski Bando, Dayco i Gates są dobre.

    #137448 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    niewiem nieznam się na tym wieć wiesz:( a ten wariator http://www.emgo.pl/wariator-high-speed-silnik-p-343.html co o nim sądzićie

    #137459 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Co do paska to tak jak mówi Kisiu – z kewlarem do serii nie warto; zniszczą się tylko szybciej koła pasowe… Radziłbym Ci dołożyć te 10zł i wziąć Malossi X-special 😉

    Co do wariatora to ja bym go nigdy nie wziął (ze względu na firmę)…

    #137499 Reply
    grigori123
    Użytkownik
    • Postów: 7

    a masz jakąś dobrą firme nie drogą bo i tak mam inne wydatki olej linka od prędkosciomierza , żarówka itp itd bo muszę przejsc przeglą na stacji oleje wymieniam temu bo już stare

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zipp Basic urywający się pasek od napędu
Twoje informacje:




Back to top button