Zipp basic – tuning

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #89865 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    Witam chcę osiągnąc i ogromne przyspieszenie w moim zipp basic już zamówiłem ten zestaw http://allegro.pl/airsal-cylinder-80cc-49mm-4t-139qmb-gy6-dysze-i2844258945.html co jeszcze zmienic ?

    #89867 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    jakie rolki na przyspieszenie?

    #89868 Reply
    jajo422
    Użytkownik
    • 39
    • 183Postów:

    Rolki są do regulacja a nie do poprawy osiagów.

    #89875 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    To na to samo wychodzi bo jak sie lepiej wkręca na obroty to lepsze przyspieszenie itp

    #89877 Reply
    monek100
    Użytkownik
    • 12
    • 296Postów:

    Jak chcesz przyśpieszenie to lżejsze rolki.

    #89894 Reply
    jajo422
    Użytkownik
    • 39
    • 183Postów:

    Przyspieszenie moze i dobre ale v-max 30km/h rolki sa do regulacji!!!

    #89900 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    zahrad77 napisał:

    Witam chcę osiągnąc i ogromne przyspieszenie w moim zipp basic już zamówiłem ten zestaw http://allegro.pl/airsal-cylinder-80cc-49mm-4t-139qmb-gy6-dysze-i2844258945.html co jeszcze zmienic ?

    „ogromne przyspieszenie” w 4t do tego na 70 ccm?..

    #89905 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    to jest 80 ccm

    #89927 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    a no tak bo tlok ma 49 mm.

    #89933 Reply
    zahrad77
    Użytkownik
    • 29
    • 122Postów:

    A jaką dysze zamontować ?

    #89946 Reply
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Dysza 85 w zupełności wystarczy jak ma być cylek 80 🙂

    #89957 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    Szkoda że nie wiedziałem że planujesz podrasowanie silnika, bo mam na zbyciu cały dwumiesięczny silnik 90cc za nie wiele większe pieniądze co zapłaciłeś za ten cylinder. Zresztą tu go wrzuciłem na allegro
    http://moto.allegro.pl/silnik-4t-90ccm-do-chinskiego-skutera-i2851478266.html

    #89966 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    enter1978 napisał:

    Szkoda że nie wiedziałem że planujesz podrasowanie silnika, bo mam na zbyciu cały dwumiesięczny silnik 90cc za nie wiele większe pieniądze co zapłaciłeś za ten cylinder. Zresztą tu go wrzuciłem na allegro
    http://moto.allegro.pl/silnik-4t-90ccm-do-chinskiego-skutera-i2851478266.html

    zapewne siedzi w nim chiński cylinder

    #89974 Reply
    Reebok61
    Użytkownik
    • 14
    • 106Postów:

    enter1978 napisał:

    Szkoda że nie wiedziałem że planujesz podrasowanie silnika, bo mam na zbyciu cały dwumiesięczny silnik 90cc za nie wiele większe pieniądze co zapłaciłeś za ten cylinder. Zresztą tu go wrzuciłem na allegro
    http://moto.allegro.pl/silnik-4t-90ccm-do-chinskiego-skutera-i2851478266.html

    Witam, zapewne nie pasowałby do mojego chińczyka ? obecnie mam silnik HN50QT-7B. Nie chce przerabiać ramy itp.

    #89999 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • 579Postów:

    HN50QT-7B czy 139qmb to jeden grzmot a kto jak je tam sobie symbolami nazywa to szczegół. Silnik pasuje na pewno, problemem może być koło bo pewnie masz 10 cali a przy silniku jest koło 12cali pokrywa ma długość ma 43cm

    #90010 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    to jest jeszcze pikuś , na zdjęciach widziałem , że masz podwójne mocowanie(dwie śruby i dwie nakrętki) a są też takie które są mocowane na jednej długiej śrubie i jak będzie miał inne mocowanie to ten silnik nie podejdzie , wiem że nie bo mam w domu silnik 139QMA z długą śrubą i 139QMB z dwiema, próbowałem zmienić silnik i nie dałoby rady bez przeróbek.

    #90122 Reply
    Reebok61
    Użytkownik
    • 14
    • 106Postów:

    amortyzator mam jeden, a jeżeli chodzi o koła to również mam 12. Więc wątpię, żeby pasował… a nie chce mi się bawić w przeróbkę ramy.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zipp basic – tuning
Twoje informacje:




Back to top button