Zipp Astec. Pomocy :D

Witam.
Od miesiąca szukam skutera na sprzedasz.
Miałem w planach zipa bassica, kingwaya maximusa, ale zawsze coś nie tak.
Nie wiedziałem, że tak trudno kogoś kto sprzedaje skuter :D .
Ale dobra. Wrócmy do tematu.
Chodzi mi o to, że moge kupić zippa asteca za 1200.
Lecz do wymiany jest wariator.
A ja jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o sprawy techniczne.
Ile to mniej więcej bd kosztowało. Bo powiedział, ze moze naprawic, ale wtedy chce 1800 -.- . to bez przesady .
Aa. :d.
I jak znacie kogoś kto na podlasiu chce sprzedac skuter do 1.5.-1.6
PISAĆ
Dzieki z góry :]

Napisz jaki przebieg, jaki stan ogólnie tego asteca. Za 1200zł wątpię, żeby się opłacało używanego chinola kupować. Astec to przecież kilka lat temu był produkowany. Jeśli się nie mylę to 2007r. Lepiej dołożyć 300zł i kupić jakiegoś z marketu typu Toros F16 czy Router Bassa.

Aha. No dobra :P. Chociaż ten astec co prawda mi bardziej się podobra. Ale masz rację :D

Odpowiem Ci na pytanie co do wariatora, koszt sportowego wariatora waha się od 200-400.

"zepsuty wariator"- dobra wymówka żeby inne wady zwalić na ten zepsuty wariator bo nie będziesz mógł sprawdzić. kupisz, naprawisz wariator, a potem się okaże że jakieś poważniejsze uszkodzenia są. może dlatego za naprawienie chce aż 600 (czyli pół ceny nowego rutera w markecie)

A w jakim markecie moge kupić tego rutera :P?
Bo wiem tylko, że w media expert coś tam za 1600 było .

Tesco, Auchan, może Carrefour

Większe hipermarkety. Z tego co mi się wydaje to przede wszystkim tesco.

W tesco nie ma, może dlatego, że nie dawno otworzyli :< .
Auchan najbliżej to z 120 km.
:S.

skutery w niektórych supermarketach występują tylko sezonowo- wiosną i latem, potem ich miejsce zajmują choinki i zabawki na święta

No, właśnie tak może być w tesco. Za często tam nie wchodzę, ale w realu tak jest, że skutery są tylko wiosną, latem, co najwyżej jesienią, ale oczywiście wczesną. Może lepiej by poczekać do wiosny?