Zimny silnik gasnie przy szybkim dodaniu gazu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #264042 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Chinski 4T, sytuacja – silnik dopiero co uruchomiony. Dodaje gazu. Jezeli robie to delikatnie i powoli to wszystko jest ok, jezeli nagle, to obroty przez jakas sekunde spadaja, oscyluja i jezeli nie zgasnie (czasem gasnie czasem tylko obroty spadaja ponizej jalowych), to dopiero po tej sekundzie wkreca się na obroty. Na rozgrzanym silniku wszystko jest ok, ladnie się wkreca nawet po szybkim dodaniu gazu na max. Co moze byc powodem? Ten typ tak ma czy np. sklad mieszanki albo cosą

    #264043 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    To normalne, gdy odpalisz rano motor to jak nie włączysz ssania no to nie jest rozgrzany i wtedy jak dasz manetke na full to go przymuli (przy ssaniu ręcznym). Jak masz ssanie automatyczne to jak się juz samo wyłączy to jest rozgrzany i powinno byc gut.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #264044 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Jak nie ma tego, jak juz pochodzi, to wszytko jest w porządku :mrgreen:

    #264045 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    zalewasz go poprostu, odpal go na ssaniu i zostaw w spokoju, dodawaj jedynie troszeczke gazu

    #264046 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    On ma ssanie automatyczne. Nie przeszkadza mi to, po prostu bałem się że coś się może przez to stać. No ale jak jest ok to ok 🙂 Dzięki!

    #264047 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Dobre z was kretyny.

    Silnik czterosuwowy, tak jak w samochodzie smarowany jest olejem który rano jest gęsty.
    Idź do każdego mechanika i spytaj się co może się stać?
    Gdy skuter jest zimny musi pochodzić przynajmniej z minute na wolnych obrotach, aby olej się rozgrzać i dostał się do cylindra, inaczej pracuje na sucho i zatrzesz silnik.

    #264048 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    gof,a odpalałeś go może bez tłumika albo jeździłeś bez niego bo ja mam to samo ale dopiero to się stało gdy odpaliłem go bez tłumika :/

    #264049 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Jest tak jak napisał Patrico,

    zanim przekręcimy manetke 😛 to musimy chwilę odczekać, zeby olej się rozprowadził po cylku.

    #264050 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Odkręcałem tłumik ale nie odpalałem z odkręconym.

    #264051 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Tłumik nie ma tu nic do rzeczy. Spaliny i tak są wywalane z cylka. Skuter powinien pracować nawet lepiej bez tłumika, tylko gorzej jak pójdzie iskra i zapali nam się silnik.

    #264052 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Patrico ale przed odkręceaniem tłumika miałem wszystko ok a po odpaleniu już się muli a nigdy tak nie miałem :/

    #264053 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Ale tu tłumik nie ma nic do rzeczy, patrz na mój poprzedni post.

    #264054 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Własnie, że ma. Jak odpalisz silnik bez tłumika i pogazujesz to źle, bo spaliny zbyt swobodnie wylatują i się pie…

    #264055 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    jak odpalisz bez tłumika, to po jakimś czasie poprzestawiają ci się zawory, potem się zupełnie rozsypią i będziesz musiał je wymienić, no i do tego moze Ci „wypluć” pierścienie.

    #264056 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    A zobacz to co ja zrobiłem. Otwórz filtr powietrza i zobacz czy ściągałeś tą rurkę.Jak ją masz to załóż spowrotem i powinno być git.U mnie zadziałało a miałem ten sam problem 🙂

    #264057 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    A zobacz to co ja zrobiłem. Otwórz filtr powietrza i zobacz czy ściągałeś tą rurkę.Jak ją masz to załóż spowrotem i powinno być git.U mnie zadziałało a miałem ten sam problem

    bo po wyciągnięciu tej rórki trzeba wyregulować gaźnik, bo sqt dostaje za dużo powietrza 🙄

    #264058 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    No i dlatego się muli i gaśnie ale dobre to jest jak jest ciepło bo wtedy się nie muli,bynajmniej ja tak miałem…

    #264059 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 804

    Mam stożek, regulowałem gaźnik ale nie mam pewności czy na pewno dobrze – stąd podejrzenie że to skład mieszanki.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zimny silnik gasnie przy szybkim dodaniu gazu
Twoje informacje:




Back to top button