Zimny gaśnie (a ciepły czasem muli)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zimny gaśnie (a ciepły czasem muli)

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #253625

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chiński 4T 139QMB, cylinder 80cc, dysza #72, filtr Malossi E5.

    Co może być powodem gaśnięcia zimnego silnikaż Odpalam, chwilę pochodzi i jak nie przytrzymam gazu to zgaśnie. Jak się rozgrzeje to chodzi dobrze, wolne obroty są ustawione dosyć wysoko. Jak chwilę postoi (tak że silnik nie ostygnie a ssanie tak) to zachowuje się prawidłowo – ssanie zwiększa obroty. Za „słabe” ssanie jak na te mrozy? Da się coś z tym zrobić?

    Druga sprawa to (i na zimnym i na ciepłym) mulenie. Czasem muli, jakby mieszanka była zbyt uboga – manetka na max, wkręca się na obroty ale w ogóle nie ma siły i jedzie 30 km/h, a po zatrzymaniu gaśnie. Tyle że często jeździ dobrze i nie gaśnie, więc to chyba nie regulacja składu. Podejrzewam że filtr paliwa nie daje rady – możliweź

    #253626

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Założe się, że cylinder 72 ccm xD

    Może trzeba zawory wyregulować ? W tych scootach wszystko się samo rozregulowuje xDD śrubki chodzą jak chcą itd. ^^

    [ Dodano: 2009-01-09, 13:32 ]
    aa Filtr paliwa lepszy kilka złoty to jak chcesz możesz kupić – na złe Ci nie wyjdzie 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #253627

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cylek ten: http://allegro.pl/item486949617.html
    Filterek podobny do tego (tylko chyba mniej kosztówał): http://allegro.pl/item522665262.html

    Zawory regulowałem z miesiąc temu (jak zmieniałem cylek) ale możliwe że się rozregulowały… Wyreguluje jutro jeszcze raz i zobaczę, dzięki 🙂

    Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

    #253628

    Anonimowy
    • Postów: 0

    xDD Miałem racje ten cylinder to dokładnie 72 ccm, tak robią i naciągają pod 80 😛

    Ten filtr to jakiś dziwnie bardzo porządny ^^ mój kumpel wsadził za 5 zł bodajże od nas ze sklepu z olejami i filtrami i zyskał na tym jakieś 3 km/h przy seryjnym cylku ^^, a filtr się dalej dobrze trzyma.

    Szczerze to nie jestem ekspertem tylko tyle co mój kumpel ma 3 Thundery, a znajomy już naprawiałze 2 xP

    #253629

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprawdź ssanie wyreguluj gaźnik, sprawdź świece czy jej nie zalewa i ustaw zawory…

    a wcześniej chodził dobrze??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #253630

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak dajesz manetę na full, to obroty ma wysokie i jedzie 30kmph, czy nie wkręca się na obroty

    Miałem tak, jak rolki mi się kwadratowe zrobiły i się „zawieszały” nie w tej pozycji co trzeba. Zobacz i to, ale wtedy obroty masz normalne.

    #253631

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wkręca się ale niestabilnie chodzi, szczególnie zimny.

    Mieliście rację, to były zawory. Dziwne że luzy były mniejsze niż powinny – myślałem że jak już to będą większe 🙂 Wyregulowałem i śmiga jak nówka. Dzięki!

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie