Zimny gaśnie (a ciepły czasem muli)
- This topic has 6 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 8 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 9 stycznia 2009 dnia 13:22 #253625
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Chiński 4T 139QMB, cylinder 80cc, dysza #72, filtr Malossi E5.
Co może być powodem gaśnięcia zimnego silnikaż Odpalam, chwilę pochodzi i jak nie przytrzymam gazu to zgaśnie. Jak się rozgrzeje to chodzi dobrze, wolne obroty są ustawione dosyć wysoko. Jak chwilę postoi (tak że silnik nie ostygnie a ssanie tak) to zachowuje się prawidłowo – ssanie zwiększa obroty. Za “słabe” ssanie jak na te mrozy? Da się coś z tym zrobić?
Druga sprawa to (i na zimnym i na ciepłym) mulenie. Czasem muli, jakby mieszanka była zbyt uboga – manetka na max, wkręca się na obroty ale w ogóle nie ma siły i jedzie 30 km/h, a po zatrzymaniu gaśnie. Tyle że często jeździ dobrze i nie gaśnie, więc to chyba nie regulacja składu. Podejrzewam że filtr paliwa nie daje rady – możliweź
9 stycznia 2009 dnia 13:31 #253626Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Założe się, że cylinder 72 ccm xD
Może trzeba zawory wyregulować ? W tych scootach wszystko się samo rozregulowuje xDD śrubki chodzą jak chcą itd. ^^
[ Dodano: 2009-01-09, 13:32 ]
aa Filtr paliwa lepszy kilka złoty to jak chcesz możesz kupić – na złe Ci nie wyjdzie 😛9 stycznia 2009 dnia 13:55 #253627Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Cylek ten: http://allegro.pl/item486949617.html
Filterek podobny do tego (tylko chyba mniej kosztówał): http://allegro.pl/item522665262.htmlZawory regulowałem z miesiąc temu (jak zmieniałem cylek) ale możliwe że się rozregulowały… Wyreguluje jutro jeszcze raz i zobaczę, dzięki 🙂
Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
9 stycznia 2009 dnia 14:25 #253628Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
xDD Miałem racje ten cylinder to dokładnie 72 ccm, tak robią i naciągają pod 80 😛
Ten filtr to jakiś dziwnie bardzo porządny ^^ mój kumpel wsadził za 5 zł bodajże od nas ze sklepu z olejami i filtrami i zyskał na tym jakieś 3 km/h przy seryjnym cylku ^^, a filtr się dalej dobrze trzyma.
Szczerze to nie jestem ekspertem tylko tyle co mój kumpel ma 3 Thundery, a znajomy już naprawiałze 2 xP
9 stycznia 2009 dnia 20:33 #253629Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sprawdź ssanie wyreguluj gaźnik, sprawdź świece czy jej nie zalewa i ustaw zawory…
a wcześniej chodził dobrze??
9 stycznia 2009 dnia 20:51 #253630Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak dajesz manetę na full, to obroty ma wysokie i jedzie 30kmph, czy nie wkręca się na obroty
Miałem tak, jak rolki mi się kwadratowe zrobiły i się “zawieszały” nie w tej pozycji co trzeba. Zobacz i to, ale wtedy obroty masz normalne.
12 stycznia 2009 dnia 17:54 #253631Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wkręca się ale niestabilnie chodzi, szczególnie zimny.
Mieliście rację, to były zawory. Dziwne że luzy były mniejsze niż powinny – myślałem że jak już to będą większe 🙂 Wyregulowałem i śmiga jak nówka. Dzięki!
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.