Zico Zipp Simpli Opinie

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #31272 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 180
    • Postów: 191

    Za dużo Ci nie powiem bo odblokowywałem właśnie na sklepie u sprzedawcy który od początku mi gadał że po odblokowaniu 70-80 to dla tego skutera nie problem :). Rano zostawiłem skuter na sklepie a wieczorem odebrałem, płaciłem 200zł i nie żałuję ani złotówki! bo mam to zrobione fachowo i bez mojej zbędnej ingerencji w serce Inci, co najważniejsze bez utraty gwarancji 🙂 . I Tobie też tak radzę zrobić, bo kumpel chciał odblokowywać sam i 250zł stracił, potem u mechanika za odblokowanie 200zł zapłacił i dopiero wtedy jakoś mu ten skuter szedł… Trzeba mieć jakieś pojęcie o tym jednak, a nie samemu kopać, moja opinia 🙂 Pozdrawiam!

    #31292 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 128
    • Postów: 145

    Kicha byłem dzisiaj u plichty w trójmieście, a tam lambros… ale wersja z tarczą i bębnem ;/

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #31294 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    no to co ? co jest złego w bębnie ?

    #31299 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    Bierz przez allegro 😛

    #31304 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Nawet motocykle 500-tki na tyle miewają bębny.. 😉

    #31308 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Jawa 350 ccm miała nawet z przodu bęben i jakoś się tym hamowało. Bębnem da się bez problemu koło zablokować a dobrze wyregulowany jest skuteczny.

    #31312 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Jawy miały lepiej skonstruowane bębnowce, z dwoma rozpieraczami, tak że szczęki rozpierało symetrycznie..

    #31317 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    to prawda, ale dwa rozpieraki były tylko z przodu 🙂

    #31319 Reply
    kasar
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 75
    • Postów: 86

    Sousek napisał:

    Kicha byłem dzisiaj u plichty w trójmieście, a tam lambros… ale wersja z tarczą i bębnem ;/

    Tak z ciekawości, za ile Plichta oferował Ci Lambrosa? Jakieś 2 miesiące temu były w cenie 3200 zł.

    #31320 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    No tak, przecież mówimy o przednim hamplu Jawy 😉

    #31374 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 128
    • Postów: 145

    kasar. plichta życzył sobie 3000 bo wyprzedają salon.

    #643321 Reply
    DawidSW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Witam.Mam problem nie cierpiący zwłoki z motorowerem marki zipp zico simpli a mianowicie taki że 3 raz z kolei spalił żarówki tylnych kierunkowskazów jak i światła stop i pozycji tylnej a przy okazji podejrzewam elektroniczny licznik . Skontrolowałem wszystkie połączenia instalacji ( kostki) i jest ok sprawdziłem również przełączniki przy manetkach i też jest ok. Gdy załączę kierunkowskazy i gdy pulsują to w tym samym rytmie pulsuje mi światło pozycja przednia jak zarówno tylnia pomimo to że bateria jest naładowana do oporu. Po pierwszym razie zmieniłem regulator napięcia na nowymi pomimo to jeszcze 2 razy spalił mi żarówki.Prosił bym o mądre wskazówki i bardzo za nie dziękuje.

    #643335 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    miernik w reke i zmierz prad jaki idzie na swiatła w całym zakresie obrotów. a kostki musza stykac bardzo pewnie – nawet podczas wibracji a nie tylko na postoju

Wyświetla 31 wpisów z $
Odpowiedz na: Zico Zipp Simpli Opinie
Twoje informacje:




Back to top button