Zgasł podczas jazdy i nie odpala, Wilga III

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zgasł podczas jazdy i nie odpala, Wilga III

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Mateusz Socha 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe blc132
    blc132
    Użytkownik

Witam!

Uprzedzam, że przeczytałem chyba z pół internetów i dopiero tutaj piszę. A więc problem : skuter podczas jazdy nagle zgasł (zadusił się mimo że nie powinien) odpaliłem go i pojechałem dalej ale kilka razy z rzędu gasł, ale z trudem go odpalałem, później odpalał ale to na 1s że nawet nie mogłem w obroty go wkręcić. Po wyczyszczeniu gaźnika skuter w ogóle nie odpala zero reakcji. Czy może to być wina rozregulowanych zaworów? Od razu uprzedzam, że jestem trochę zielony i mogłem popełnić jakieś głupie błędy 🙂
    Rzeczy które zrobiłem
    Wyczyściłem gaźnik,filtr powietrza, filtr paliwowy, iskra jest, iglica prosta, membrana nie pęknięta, lewego powietrza nie powinien łapać, paliwo dochodzi.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc 🙂

PS: dodam jeszcze że próbowałem z mokrą świecą, też 0 reakcji

Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik

mogą być zawory a może być uszczelka pod głowicą,może za słabe ciśnienie w garku(mierzyłeś) a może sie rozrząd przestawił a może klin obcieło i iskra nie w tym miejscu a może h strzelił modul a może pierścienie h strzelił,durzuo jest takich a może nie sprawdzisz sie nie dowiesz

Czytaj
    REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

• 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    Zdjęcie profilowe blc132
    blc132
    Użytkownik