Zgasiłem go i nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zgasiłem go i nie odpala

Ten temat zawiera 27 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #109487
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Przyjechałem z trasy około 12 km. Fakt – ciąłem go – jechał 55km/h – 60km/h. Zgasiłem, odpaliłem, zgasiłem. I teraz problem polega na tym, że silnik ostygł i za diabły nie chce zapalić. Jechałem nim z 2 godziny temu. Kręcę rozrusznikiem, kopkiem – Nawet nie słychać, że zaczyna gadać. Po prostu nie chce odpalić.
    Powietrze jest, paliwo raczej też.

    #109496
    Zdjęcie profilowe VAJPER07
    VAJPER07
    Użytkownik
    • Postów: 61

    zobacz czy masz iskrę na świecy jak nie ma iskry to modu albo cewka do wymiany ja też tak miałem że przejechałem 30 km i zgasiłem skutera i nie chciał potem odpalić.

    #109498
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    może to głupie co teraz na piszę, bo skoro mam 1100 postów to się na pewno na wszystkim znam. Otóż nigdy nie sprawdzałem „czy jest iskra”, i dlatego może mi ktoś napisać jak się sprawdza iskrę?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

    Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.
    #109503
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Ilość nie równa się jakość :-). Iskrę sprawdza się trzymając świecę w fajce i dotykając nią do metalu. Oczywiście nie dotykaj świecy, tylko trzymaj za gumową fajkę.

    #109508
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    świeca w fajce, którą przyłożyłem do ramy, kopnąłem z 10 razy i brak iskry. Nic nie przeskakuje między tymi końcówkami w świecy. Co teraz?

    #109510
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    zmierz przerwe miedzy elektrodami albo sprawdz na innej swiecy, jak masz cewkomodul z rozbitego torosa to tez mozesz sprawdzic na nim. Cos z nimi moglobyc nie tak, choc przy takim przebiegu to dziwne.

    Rozumiem, że do ramy przykladales elektrode badz gwint tej swiecy?

    #109512
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    izdebski12 napisał:

    Przyjechałem z trasy około 12 km. Fakt – ciąłem go – jechał 55km/h – 60km/h. Zgasiłem, odpaliłem, zgasiłem. I teraz problem polega na tym, że silnik ostygł i za diabły nie chce zapalić. Jechałem nim z 2 godziny temu. Kręcę rozrusznikiem, kopkiem – Nawet nie słychać, że zaczyna gadać. Po prostu nie chce odpalić.
    Powietrze jest, paliwo raczej też.

    powiadasz ze 55-60 to max predkość.
    Kiedyś tyle się chwaliłeś i różnoczeście kłóciłeś się z innymi że twój chinol idzie bez żadnego tuningu 80km/h – WYSZŁO SZYDŁO Z WORKA ?!
    Irytujecie mnie ludzie..

    Właśnie dlatego żadko wpadam na to forum a jeszcze rzadziej się wypowiadam, bo nie mam nerwów do takich znawców jak wymieniłem wyżej sytuacje, lub co gość ma 1000 postów i nie umie iskry sprawdzić. Gdzie nabiłeś te posty ? Czyżbyś pomagał innym sam nie wiedząc o co chodzi w mechanice lub elektromechanice, czy też opowiadał kawały zamiast pomagać ?

    Co do problemu to: Masz moduł odblokowany za 10-20zł ? Oto przyczyna- nowy moduł załóż lub oryginalny jeśli posiadasz

    #109513
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Przykładałem elektrodę. Zaraz sprawdzę na innym cewkomodule. A świeca po odkręceniu mokra.
    Co do twojego pytania AraS to jechałem pod wiatr i ze zmienną prędkością tak aby nie zatrzeć silnika. Dawałem mu na full manetke ten się rozbujał do 60 i mu odpuszczałem do połowy.
    Co do problemu to domyślam się, że skoro dojechałem do domu, zgasiłem, odpaliłem na ciepłym silniku i wszystko chodziło i dopiero jak ostygło przestało to problemy związane z samym silnikiem można wykreślić (zatarty cylinder, pierścienie, zawory itp.) ?

    #109515
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Ostatnio pisał, że chodzi mu jak niejedna honda 🙂

    #109517
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    izdebski12 napisał:

    Przykładałem elektrodę. Zaraz sprawdzę na innym cewkomodule. A świeca po odkręceniu mokra.
    Co do twojego pytania AraS to jechałem pod wiatr i ze zmienną prędkością tak aby nie zatrzeć silnika. Dawałem mu na full manetke ten się rozbujał do 60 i mu odpuszczałem do połowy.
    Co do problemu to domyślam się, że skoro dojechałem do domu, zgasiłem, odpaliłem na ciepłym silniku i wszystko chodziło i dopiero jak ostygło przestało to problemy związane z samym silnikiem można wykreślić (zatarty cylinder, pierścienie, zawory itp.) ?

    Zatarty cylinder, pęknięty pierścien sprawdzasz najprościej patrząc czy jest takiś opór „kopiąc” RĘKA kopkę, jeśli robi opór to cylinder w 85% sprawny. Zawory natomiast sprawdzasz najprościej kręcąc magnetem lub wolno naciskając kopke i co jakiś czas powinien wypuścić powietrze(usłyszysz taki PSSSSS.. )

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie