Zgasiłem go i nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zgasiłem go i nie odpala

Ten temat zawiera 27 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 6 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #109487
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Przyjechałem z trasy około 12 km. Fakt – ciąłem go – jechał 55km/h – 60km/h. Zgasiłem, odpaliłem, zgasiłem. I teraz problem polega na tym, że silnik ostygł i za diabły nie chce zapalić. Jechałem nim z 2 godziny temu. Kręcę rozrusznikiem, kopkiem – Nawet nie słychać, że zaczyna gadać. Po prostu nie chce odpalić.
    Powietrze jest, paliwo raczej też.

    #109496
    Zdjęcie profilowe VAJPER07
    VAJPER07
    Użytkownik
    • Postów: 61

    zobacz czy masz iskrę na świecy jak nie ma iskry to modu albo cewka do wymiany ja też tak miałem że przejechałem 30 km i zgasiłem skutera i nie chciał potem odpalić.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #109498
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    może to głupie co teraz na piszę, bo skoro mam 1100 postów to się na pewno na wszystkim znam. Otóż nigdy nie sprawdzałem „czy jest iskra”, i dlatego może mi ktoś napisać jak się sprawdza iskrę?

    #109503
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Ilość nie równa się jakość :-). Iskrę sprawdza się trzymając świecę w fajce i dotykając nią do metalu. Oczywiście nie dotykaj świecy, tylko trzymaj za gumową fajkę.

    #109508
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    świeca w fajce, którą przyłożyłem do ramy, kopnąłem z 10 razy i brak iskry. Nic nie przeskakuje między tymi końcówkami w świecy. Co teraz?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #109510
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    zmierz przerwe miedzy elektrodami albo sprawdz na innej swiecy, jak masz cewkomodul z rozbitego torosa to tez mozesz sprawdzic na nim. Cos z nimi moglobyc nie tak, choc przy takim przebiegu to dziwne.

    Rozumiem, że do ramy przykladales elektrode badz gwint tej swiecy?

    #109512
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    izdebski12 napisał:

    Przyjechałem z trasy około 12 km. Fakt – ciąłem go – jechał 55km/h – 60km/h. Zgasiłem, odpaliłem, zgasiłem. I teraz problem polega na tym, że silnik ostygł i za diabły nie chce zapalić. Jechałem nim z 2 godziny temu. Kręcę rozrusznikiem, kopkiem – Nawet nie słychać, że zaczyna gadać. Po prostu nie chce odpalić.
    Powietrze jest, paliwo raczej też.

    powiadasz ze 55-60 to max predkość.
    Kiedyś tyle się chwaliłeś i różnoczeście kłóciłeś się z innymi że twój chinol idzie bez żadnego tuningu 80km/h – WYSZŁO SZYDŁO Z WORKA ?!
    Irytujecie mnie ludzie..

    Właśnie dlatego żadko wpadam na to forum a jeszcze rzadziej się wypowiadam, bo nie mam nerwów do takich znawców jak wymieniłem wyżej sytuacje, lub co gość ma 1000 postów i nie umie iskry sprawdzić. Gdzie nabiłeś te posty ? Czyżbyś pomagał innym sam nie wiedząc o co chodzi w mechanice lub elektromechanice, czy też opowiadał kawały zamiast pomagać ?

    Co do problemu to: Masz moduł odblokowany za 10-20zł ? Oto przyczyna- nowy moduł załóż lub oryginalny jeśli posiadasz

    #109513
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Przykładałem elektrodę. Zaraz sprawdzę na innym cewkomodule. A świeca po odkręceniu mokra.
    Co do twojego pytania AraS to jechałem pod wiatr i ze zmienną prędkością tak aby nie zatrzeć silnika. Dawałem mu na full manetke ten się rozbujał do 60 i mu odpuszczałem do połowy.
    Co do problemu to domyślam się, że skoro dojechałem do domu, zgasiłem, odpaliłem na ciepłym silniku i wszystko chodziło i dopiero jak ostygło przestało to problemy związane z samym silnikiem można wykreślić (zatarty cylinder, pierścienie, zawory itp.) ?

    #109515
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Ostatnio pisał, że chodzi mu jak niejedna honda 🙂

    #109517
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    izdebski12 napisał:

    Przykładałem elektrodę. Zaraz sprawdzę na innym cewkomodule. A świeca po odkręceniu mokra.
    Co do twojego pytania AraS to jechałem pod wiatr i ze zmienną prędkością tak aby nie zatrzeć silnika. Dawałem mu na full manetke ten się rozbujał do 60 i mu odpuszczałem do połowy.
    Co do problemu to domyślam się, że skoro dojechałem do domu, zgasiłem, odpaliłem na ciepłym silniku i wszystko chodziło i dopiero jak ostygło przestało to problemy związane z samym silnikiem można wykreślić (zatarty cylinder, pierścienie, zawory itp.) ?

    Zatarty cylinder, pęknięty pierścien sprawdzasz najprościej patrząc czy jest takiś opór „kopiąc” RĘKA kopkę, jeśli robi opór to cylinder w 85% sprawny. Zawory natomiast sprawdzasz najprościej kręcąc magnetem lub wolno naciskając kopke i co jakiś czas powinien wypuścić powietrze(usłyszysz taki PSSSSS.. )

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie