zeszlifowany tłok

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) zeszlifowany tłok

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #215934

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siema, ostatnio założyłem do mojego 4t nowy tłok więc pomyślałem po co mi stary i się trochę pobawie 😳 wziąłem „bosha” i poszlifowałem go trochę ale tylko górę boków nic, pierścieni nic. I teraz mojemu koledze poszedł właśnie tłok a że ten tłok był w dobrym stanie, przejechane miał tylko 8k km (tak, chiński tłok 47mm 4t). I moje pytanie brzmi, czy można go założyć i będzie wszystko normalnie ;> wiem starłem napis IN ale wiem gdzie on się znajdował 🙂 A więc jaką

    #215935

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a po co go chcesz zakładać jak masz nowy ? jaki był by tego cel ?

    #215936

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja sobie dawno założyłem nowy, ale koledze „pękł” a potrzebuje na szybko innego. Ten stary zeszlifowany mógłbym mu założyć?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #215937

    Anonimowy
    • Postów: 0

    daj fotkę to pogadamy 😉

    #215938

    Anonimowy
    • Postów: 0

    oka proszę 😛 slaba jakosc bo robione fonem 🙂

    BTW te tłoki są już takie wklęsłe 😛

    #215939

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To jest z góry tak ?

    Więc raczej lipa 😛
    Nie dość, że w ogóle nici z odpalenia to jeszcze może porysować cylinder jak jakieś opiłki się dostaną albo coś 😉

    #215940

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja bym tego nie zakładał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    niech kupi nowy tłok.

    #215941

    Anonimowy
    • Postów: 0

    aha no dzieki za odp 🙂 plusy poszly do zamkniecia pozderki

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie