Zestaw tłokowy…
- This topic has 11 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 7 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
3 sierpnia 2009 dnia 14:34 #236201
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Siema.
Mam Kymco New Dink (LC).
Po 15tyś bez awaryjnej jazdy zatarł się skurczy byk ;/
Pewnie to przez Polini Air Box’a 😀
Mechanik do mnie dzwonił i powiedział, że padły pierścienie i tłok… Ale dopiero co rozebrał więc możliwe, że w ogóle cylinder padł….
Wspominał mi o jakimś szlifie tłoka i pierścieni ;o ? Chyba, źle coś zrozumiałem ?
Ale jeśli by było można coś takiego zrobić to chyba nie warto, bo za 200km znów tłok do szlifu a raczej do wymiany ?
Jadę do niego o 17, ale jakby się okazało, że trzeba kupić zestaw tłokowy to jaki kupić ?
Zestawy tłokowe mają pasować do oryginalnych cylindrów.
Ten jest droższy, ale jakaś firma nie znana… i czemu on jest droższy i którego brać ?
Ten tańszy… czemu ?
3 sierpnia 2009 dnia 14:38 #236202Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wiec tak bardzo dobre tloki to; Meteor, Mahle i Vertex i te ci polecam sam mialem vertexa ;)) bez oleju 1000km posmigal ;PP
3 sierpnia 2009 dnia 14:40 #236203Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale w tym Meteorze to jakoś mniej tych metalowych ,,rurek” jest a przy tym tańszym jest tego więcej. W komplecie.
3 sierpnia 2009 dnia 14:58 #236204Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jakich rurek ❓ ❓ powiem ci ze bardzo dobre to sa tloki… tylko musisz sobie tlok do szlifu dopasowac ile nadwymiarow ma byc
3 sierpnia 2009 dnia 17:04 #236205Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no juz wiem właśnie wrocilem od mechanika. powiedzial ze ma byc 39,25 a nie jak w oryginale ze 39.
wgl ile mi moze minimum potrzymac po tym szlifie a ile max ? moze lepiej 70ccm kupić ?
3 sierpnia 2009 dnia 18:38 #236206Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ronin, jak dobry szlif i tłok to kolejne 15 tyś zrobisz
bierz Vertexa i do tego pierścienie i ciesz się jazdą 🙂
bez sensu inwestowac w 70cc3 sierpnia 2009 dnia 20:46 #236207Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kalin309 napisał:
bez sensu inwestowac w 70cc
idz skocz z dywanu na podloge :573: jak to nie ma sensu ?? poprawa osiagow dynamiki przyspieszenia mniej się meczy silnik… Lepiej wtedy 70 zaloz i ciesz się pelnia mocy 😉 nawet jak daszt sama 70 bez reszty osprzetu to i tak odczujesz poprawe 😉
3 sierpnia 2009 dnia 21:10 #236208Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak mzoesz danielson to odwiedz moj drugi temat. bo patrze ze znasz się na rzeczy.
3 sierpnia 2009 dnia 21:18 #236209Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Danielson, wg mnie szkoda pakować 500 zł jak można wydać 150 zł ;/
takie jest moje zdanie:)3 sierpnia 2009 dnia 21:19 #236210Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wiesz, jak masz kase to można pakować.
5 sierpnia 2009 dnia 15:14 #236211Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kalin309 napisał:
Danielson, wg mnie szkoda pakować 500 zł jak można wydać 150 zł ;/
takie jest moje zdanie:)a twoim zdaniem nie lepiej dolozyc te 350 zl (500-150=350) i cieszyc się moca a nie tluc się 70-80 km/h z Marnym przyspieszeniem ?… To jest moje zdanie dziekuje i dowidzenia wybor należy do ciebie ;))
13 sierpnia 2009 dnia 23:14 #236212Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wkładaj 70ccm metrakit hand made i niepatrz nanic bd mial buta jak skur*ysyn
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.