Zestaw racing Gilera stalker

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zestaw racing Gilera stalker

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #243170

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wiec tak jak na razie to stalker jest zrobiony pod Sport a dokładniej siedzi w nim:

    – Cylinder Polini Sport 70
    – Gaźnik dellorto seryjny 17.5mm,
    – Sprzegło Hebo N
    – Wariator Hebo New Generation
    – Wydech Yasuni r

    Sport mi nie wystarcza i postanowiłem Złożyć Jakiś Zestaw Mocniejszy…
    Mam do wydania jakieś 2000zł

    I tak Na pewno Yasuni R zostanie…
    Cylinder jakiś Racing zastanawiam się na Hebo Monston co o nim powiecie?
    Gaźnik 19 mm
    Wał korbowy Top Racing Race HQ
    Łożyska SKF Teflonowe + uszczelniacze
    -Sprzęgło Polini 2G Evolution II lub Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control Ktoóre lepsze do tego zestawu?
    -pasek Polini kevral
    -Wariator Hebo New Generation raczej zostanie…
    -Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler

    Co sadzicie o tym zestawieś?
    Czy coś jeszcze trzeba by wymienić zęby uzyskać z cyka jak najwięcej Mocy?

    #243171

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no zęby więcej mocy to rolkami i sprężyną, sprężynkami reguluj, a kevlar to na razie nie, weź wzmocniony S6 i będzie lepiej bo wariator nie będzie się tak zużywał, ja tak uważam 😛
    Poza tym to zestaw spoko, yasuni R to dobra podstawa pod race’a

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #243172

    Anonimowy
    • Postów: 0

    do racing’a gaźnik lepiej 21mm kup.
    sprzęgło to jestem za polini 2G
    cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
    i nie wiem jak peugeot’y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.

    #243173

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    do racing’a gaźnik lepiej 21mm kup.
    sprzęgło to jestem za polini 2G
    cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
    i nie wiem jak peugeot’y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.

    Yyy na 21 będę miał bardzo duże spalanie… Juz na 17,5 mam i tak duże…Jakaś odczuwalna różnica mocy jest między 19 a 21 mm?

    Ja mam Gilere Stalker… a nie peugeota…
    Gilery chyba nie były blokowane na Module

    A Króciec ssący Polini i Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari Tez coś dadzą?

    #243174

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to sorki, musiało mi się coś pomylić z tym peugeotem ;p
    przy klasie racing między gaźnikiem 21 a 19mm jest odczuwalna różnica, gaźnik 19 to bardziej do sporta, na gaźniku 19mm nie wyciśniesz z cylindra wszystkiego. moc albo spalanie.
    zawór da, lepiej będzie reagował na manetkę przy klasie racing na osiągach też powinno się odbić.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #243175

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Sam mam 17,5mm w mid-race i żałuje poluje na 21mm nie popełniaj mojego błędu

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie