Zestaw racing Gilera stalker

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Zestaw racing Gilera stalker

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #243170

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wiec tak jak na razie to stalker jest zrobiony pod Sport a dokładniej siedzi w nim:

    – Cylinder Polini Sport 70
    – Gaźnik dellorto seryjny 17.5mm,
    – Sprzegło Hebo N
    – Wariator Hebo New Generation
    – Wydech Yasuni r

    Sport mi nie wystarcza i postanowiłem Złożyć Jakiś Zestaw Mocniejszy…
    Mam do wydania jakieś 2000zł

    I tak Na pewno Yasuni R zostanie…
    Cylinder jakiś Racing zastanawiam się na Hebo Monston co o nim powiecie?
    Gaźnik 19 mm
    Wał korbowy Top Racing Race HQ
    Łożyska SKF Teflonowe + uszczelniacze
    -Sprzęgło Polini 2G Evolution II lub Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control Ktoóre lepsze do tego zestawu?
    -pasek Polini kevral
    -Wariator Hebo New Generation raczej zostanie…
    -Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler

    Co sadzicie o tym zestawieś?
    Czy coś jeszcze trzeba by wymienić zęby uzyskać z cyka jak najwięcej Mocy?

    #243171

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no zęby więcej mocy to rolkami i sprężyną, sprężynkami reguluj, a kevlar to na razie nie, weź wzmocniony S6 i będzie lepiej bo wariator nie będzie się tak zużywał, ja tak uważam 😛
    Poza tym to zestaw spoko, yasuni R to dobra podstawa pod race’a

    #243172

    Anonimowy
    • Postów: 0

    do racing’a gaźnik lepiej 21mm kup.
    sprzęgło to jestem za polini 2G
    cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
    i nie wiem jak peugeot’y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #243173

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    do racing’a gaźnik lepiej 21mm kup.
    sprzęgło to jestem za polini 2G
    cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
    i nie wiem jak peugeot’y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.

    Yyy na 21 będę miał bardzo duże spalanie… Juz na 17,5 mam i tak duże…Jakaś odczuwalna różnica mocy jest między 19 a 21 mm?

    Ja mam Gilere Stalker… a nie peugeota…
    Gilery chyba nie były blokowane na Module

    A Króciec ssący Polini i Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari Tez coś dadzą?

    #243174

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to sorki, musiało mi się coś pomylić z tym peugeotem ;p
    przy klasie racing między gaźnikiem 21 a 19mm jest odczuwalna różnica, gaźnik 19 to bardziej do sporta, na gaźniku 19mm nie wyciśniesz z cylindra wszystkiego. moc albo spalanie.
    zawór da, lepiej będzie reagował na manetkę przy klasie racing na osiągach też powinno się odbić.

    #243175

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Sam mam 17,5mm w mid-race i żałuje poluje na 21mm nie popełniaj mojego błędu

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie