Zestaw 80cc do GY6 co kupić?
- This topic has 15 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 2 years, 8 months temu by Andrzej Gościński.
- AutorWpisy
- 17 lipca 2021 dnia 19:08 #724293
Witam, mam chińskiego skuterka GY6. Ważę ponad 100kg i pierdziawka ma ciężko niestety.
Tak sobie pomyślałem że w końcu założę sobie cylinder + głowicę 80cc.
Budżet to około ~300zł, szukam sprawdzonego zestawu + wariator. Cel to żeby dawało przyjemność z jazdy a nie muliło. Jak ktoś może polecić sprawdzone zestawy/oferty będę wdzięczny, jest tego pełno na allegro i nie wiadomo co sensownego wybrać.Z tego co myślę to kupić cały kit cylindra z głowicą, wariator jak i dyszę do gaźnika. Czy coś jeszcze?
17 lipca 2021 dnia 20:22 #724295zestaw chinola Ci styknie + wariator sv1. pamiętaj aby dotrzeć zawory.
17 lipca 2021 dnia 20:23 #724296Sam cylinder jakies power force to ze 150zł… moretti pewnie też w tej cenie. Wariator TopRacing SV1 – czyli coś w miere sensownego ale przegięcia to 150zł
17 lipca 2021 dnia 20:44 #724299No właśnie widziałem zestawy moretti za niecałe 200zł. Wariator jest sens kupować aż za tyle? Widziałem też wariatory moretti w cenie około 50zł.
17 lipca 2021 dnia 20:56 #724300z doświadczenia ci powiem, że warto zainwestować w lepszy wariator. na tych za 50zł co chwila zrywają się paski, na sv1 z 10x dłużej wytrzymują.
18 lipca 2021 dnia 18:43 #724321Wariator sobie na razie odpuszczę, kupię tylko same rolki. Otwierałem dzisiaj pokrywę i wszystko jest ok, pasek jest w dobrym stanie. Jak już go dotrę to sobie kupię.
18 lipca 2021 dnia 20:02 #724323tylko wiesz… to są naczynia połaczone. Masz gówniany (seryjny) wariatorek chiński – właśnie taki za 50zł. A teraz każesz mu przenosić znacznie więcej mocy i momentu obrotowego bo zwiększyłes znacząco pojemność. Nie bardzo to sie da takim wariatorem wykorzystać i nie bardzo mu to wyjdzie na zdrowie – zwłaszcza jak jest już lekko zużyty.
i SV1 to nie jest wariator “AŻ za tyle” – do dopiero sensowne minimum.19 lipca 2021 dnia 14:06 #724349Na razie zamówiłem zestaw + inne rzeczy. Jakie luzy zaworowe ustawić na 80cc?
Wariator zamówię gdzieś za dwa tygodnie dopiero jak już, na razie budżet wyczerpałem. Trochę patrzyłem po necie jak i YouTube i te seryjne są jednak lepsze od tych tanich zamienników po 50zł z tego co widzę.19 lipca 2021 dnia 16:12 #724355mi się tyle pasków zrywało na wariatorach za 50zł, że wożę przy sobie zapasowy + zestaw kluczy do wymiany na miejscu mimo tego, że obecnie latam na sv1. zresztą, sam się przekonasz jak to jest gdy zerwie się pasek 30km od domu 😀 nowa moc silnika będzie robiła większy opór na wariatorze przez co szybciej się zniekształci. a im bardziej będzie odbiegał od normy tym częstsze zrywania pasków. także naprawdę, zainwestuj w wariator za te dwa tygodnie, sv1 jest bardzo jakościowy jak na jego cenę. co do luzów, ssący 0,06, wydechowy 0,08.
21 lipca 2021 dnia 16:27 #724406No i teraz żem się wkopał, zamówiłem zestaw bez klawiatury. Wystarczy same dźwignie kupić do długich zaworów? Czy z całym mocowaniem trzeba? zawory są podparte przez dźwignie…
21 lipca 2021 dnia 19:36 #724407zwróć, kup komplet. z odpowiednią głowicą do typu tłoka, odpowiednim łańcuszkiem.
Bo teraz bedzie kombinował i brał na cześci od róznych chińczyków żeby zbudowac komplet co może spasuje21 lipca 2021 dnia 20:01 #724410Teraz to już za późno, zestaw jest już zamontowany. Zamówiłem już też podstawę z dźwigienkami, na piątek może dojdzie.
Co do samego zestawu zastrzeżeń nie mam, tyle że nie wiedziałem że do głowicy z zaworami 69mm potrzebna jest też inna podstawka z dźwigienkami. Sprzedający też w aukcji nic o tym nie wspomniał.
Po co mi nowy łańcuszek? Stary jest w dobrej kondycji, skuter ma dopiero 6k najechane. Choć już swoje lata ma, 2006 rok produkcji. W tamtym roku urwał mi się pasek, ze starości.
21 lipca 2021 dnia 22:00 #724413optymalny zestaw to cylinder z tłokiem, głowicą do kompletu – żeby stopień sprężania nie był losowy oraz wałek rozrządu żeby dopasować czasy napełniania do większej pojemności i innych zaworów.
Po prostu zgrany komplet.21 lipca 2021 dnia 22:12 #724414I taki komplet kupiłem, cylinder + tłok + głowica z założonymi i dodartymi zaworami i wałkiem rozrządu. To jest komplet moretti w jednym pudełku. Tylko nie wiedziałem że popychacze nie pasują od głowicy z krótszych zaworami. Na pudełku pisze że jest to zestaw bez klawiatury.
22 lipca 2021 dnia 18:54 #724447to, że głowica jest uzbrojona w zawory, nie znaczy, że są dotarte. sprawdź ich szczelność bo jeszcze się nie spotkałem z dotartymi zaworami przy nowej głowicy.
22 lipca 2021 dnia 20:55 #724456Lałem benzynę do kanałów dla pewności, nic nie ciekło. Widać po nich że są dotarte.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.