Zestaw 80cc do GY6 co kupić?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #724293
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    Witam, mam chińskiego skuterka GY6. Ważę ponad 100kg i pierdziawka ma ciężko niestety.
    Tak sobie pomyślałem że w końcu założę sobie cylinder + głowicę 80cc.
    Budżet to około ~300zł, szukam sprawdzonego zestawu + wariator. Cel to żeby dawało przyjemność z jazdy a nie muliło. Jak ktoś może polecić sprawdzone zestawy/oferty będę wdzięczny, jest tego pełno na allegro i nie wiadomo co sensownego wybrać.

    Z tego co myślę to kupić cały kit cylindra z głowicą, wariator jak i dyszę do gaźnika. Czy coś jeszcze?

    #724295
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    zestaw chinola Ci styknie + wariator sv1. pamiętaj aby dotrzeć zawory.

    #724296
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Sam cylinder jakies power force to ze 150zł… moretti pewnie też w tej cenie. Wariator TopRacing SV1 – czyli coś w miere sensownego ale przegięcia to 150zł

    #724299
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    No właśnie widziałem zestawy moretti za niecałe 200zł. Wariator jest sens kupować aż za tyle? Widziałem też wariatory moretti w cenie około 50zł.

    #724300
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    z doświadczenia ci powiem, że warto zainwestować w lepszy wariator. na tych za 50zł co chwila zrywają się paski, na sv1 z 10x dłużej wytrzymują.

    #724321
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    Wariator sobie na razie odpuszczę, kupię tylko same rolki. Otwierałem dzisiaj pokrywę i wszystko jest ok, pasek jest w dobrym stanie. Jak już go dotrę to sobie kupię.

    #724323
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tylko wiesz… to są naczynia połaczone. Masz gówniany (seryjny) wariatorek chiński – właśnie taki za 50zł. A teraz każesz mu przenosić znacznie więcej mocy i momentu obrotowego bo zwiększyłes znacząco pojemność. Nie bardzo to sie da takim wariatorem wykorzystać i nie bardzo mu to wyjdzie na zdrowie – zwłaszcza jak jest już lekko zużyty.
    i SV1 to nie jest wariator “AŻ za tyle” – do dopiero sensowne minimum.

    #724349
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    Na razie zamówiłem zestaw + inne rzeczy. Jakie luzy zaworowe ustawić na 80cc?
    Wariator zamówię gdzieś za dwa tygodnie dopiero jak już, na razie budżet wyczerpałem. Trochę patrzyłem po necie jak i YouTube i te seryjne są jednak lepsze od tych tanich zamienników po 50zł z tego co widzę.

    #724355
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    mi się tyle pasków zrywało na wariatorach za 50zł, że wożę przy sobie zapasowy + zestaw kluczy do wymiany na miejscu mimo tego, że obecnie latam na sv1. zresztą, sam się przekonasz jak to jest gdy zerwie się pasek 30km od domu 😀 nowa moc silnika będzie robiła większy opór na wariatorze przez co szybciej się zniekształci. a im bardziej będzie odbiegał od normy tym częstsze zrywania pasków. także naprawdę, zainwestuj w wariator za te dwa tygodnie, sv1 jest bardzo jakościowy jak na jego cenę. co do luzów, ssący 0,06, wydechowy 0,08.

    #724406
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    No i teraz żem się wkopał, zamówiłem zestaw bez klawiatury. Wystarczy same dźwignie kupić do długich zaworów? Czy z całym mocowaniem trzeba? zawory są podparte przez dźwignie…

    #724407
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    zwróć, kup komplet. z odpowiednią głowicą do typu tłoka, odpowiednim łańcuszkiem.
    Bo teraz bedzie kombinował i brał na cześci od róznych chińczyków żeby zbudowac komplet co może spasuje

    #724410
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    Teraz to już za późno, zestaw jest już zamontowany. Zamówiłem już też podstawę z dźwigienkami, na piątek może dojdzie.

    Co do samego zestawu zastrzeżeń nie mam, tyle że nie wiedziałem że do głowicy z zaworami 69mm potrzebna jest też inna podstawka z dźwigienkami. Sprzedający też w aukcji nic o tym nie wspomniał.

    Po co mi nowy łańcuszek? Stary jest w dobrej kondycji, skuter ma dopiero 6k najechane. Choć już swoje lata ma, 2006 rok produkcji. W tamtym roku urwał mi się pasek, ze starości.

    #724413
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    optymalny zestaw to cylinder z tłokiem, głowicą do kompletu – żeby stopień sprężania nie był losowy oraz wałek rozrządu żeby dopasować czasy napełniania do większej pojemności i innych zaworów.
    Po prostu zgrany komplet.

    #724414
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    I taki komplet kupiłem, cylinder + tłok + głowica z założonymi i dodartymi zaworami i wałkiem rozrządu. To jest komplet moretti w jednym pudełku. Tylko nie wiedziałem że popychacze nie pasują od głowicy z krótszych zaworami. Na pudełku pisze że jest to zestaw bez klawiatury.

    Link zestaw 80cc który kupiłem

    #724447
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 34
    • 422Postów:

    to, że głowica jest uzbrojona w zawory, nie znaczy, że są dotarte. sprawdź ich szczelność bo jeszcze się nie spotkałem z dotartymi zaworami przy nowej głowicy.

    #724456
    Andrzej Gościński
    Uczestnik
    • 2
    • 11Postów:

    Lałem benzynę do kanałów dla pewności, nic nie ciekło. Widać po nich że są dotarte.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button