Zębatka tył, a przód i 4 bieg.

Siemka!

Posiadam motorower Zumico GR200 (4t, 49ccm). Chciałbym mu jakoś zwiększyć przyspieszenie, v-max. Nie znam się zbytnio na tym wiec wolę czegoś się dowiedzieć od osób bardziej doświadczonych. Czy wymiana zębatki na przodzie lub z tyłu coś da do przyspieszenia lub v-max? Jeśli tak to, którą zębatkę wymienić? Przednią czy tylną i na jaką? Czy z tyłu powinna być większa? Fajnie też będzie jeśli ktoś poda linki do dobrych i tanich zębatek np. na Allegro.

Na razie wymiana silnika czy innych większych podzespołów nie wchodzi w grę gdyż moje fundusze są bardzo niskie więc na razie chciałbym powymieniać takie różne drobinki żeby to trochę zyskało.

P.S.

Nadal nie znalazłem rozwiązania jak odblokować 4 bieg. Nie wiem czy warto wymieniać moduł bo jak to nic nie da to lipa ;/ Chodzi o to, że jak już się rozpędzę i wrzucę 4 bieg to motorek dalej nie nabiera prędkości czyli prędkość spada do 50 km/h, a obroty do 6 tyś. Dodam, że na 3 biegu prędkość max. to 70 km/h i obroty to 10 tyś, a max. obrotów jest 12 tyś. i na liczniku jest 80 km/h wiec może po odblokowaniu jakoś 4 biegu leciał by te 80.

Proszę o pomoc ;/

Wsadz cylinder 80cc to najwiecej da.

@up

Kolego widzisz co napisałem:

"Na razie wymiana silnika czy innych większych podzespołów nie wchodzi w grę gdyż moje fundusze są bardzo niskie więc na razie chciałbym powymieniać takie różne drobinki żeby to trochę zyskało."

Tak więc oszczędź sobie tego.

Ile masz do wydania? 10 zł? Za 100 zł powinieneś spokojnie dostać zestaw 72(80)cc

Mam na składzie 500 zł :D ale zbieram na prawko więc nie chciałbym tego wydać. I wymiana silnika nie wchodzi w grę bo poruszam się na dowód osobisty.

Adam, nikt tu nie mówi o zmianie silnika tylko wymienieniu cylindra na większy :)

Jak chce zębatke niech kupi zębatke.

Większa zębatka z przodu to większy v-max
Mniejsza zębatka z przodu to większe przyspieszenie

Większa zębatka z tyłu to większe przyspieszenie
Mniejsza zębnatka z tyłu to większy v-max.