Zębatka Toros El Clasico

Witam mam do was prośbę otóż potrzebuję zębatki do mojego Torosa ponieważ po wymianie cylindra na 72ccm jego v-max to ~50km/h przy dosyć dobrym przyśpieszeniu ale więcej się nie da pojechać bo obroty na ostatnim biegu są prawie na samym końcu licznika (10tyś) a wcześniej na cylindrze 50ccm spokojnie na ostatnim biegu z górki mogłem pojechać 75km/h przy 8tyś obrotów z tego co wyczytałem to wymiania zębatki powinna pomóc ja się na tym nie znam jaką zębatke zamówić jeżeli ktoś byłby taki dobry to proszę o linka do allegro z takowymi zębatkami z góry dziękuje i przepraszam za kłopot

To nie może być wina zębatki bo zmieniłeś tylko cylinder a przełożenia w silniku są takie same jak były skoro na 50cm leciał 75mkh to i na 72cm łaski nie robi .Sam zmieniałeś cylinder,razem z głowicą,rozrząd dobrze ustawiłeś luzy zaworowe 0,3 ssący 04 wydechowy?Coś jest źle zrobione zweryfikuj!

Dałem go do serwisu w którym pan się zajmuje naprawą motocykli powiedział mi żebym docierał go do 500km a mam już 430 i dzisiaj właśnie tak trochę chciałem sprawdzić v-max ale więcej niż 55 nie pojedzie.. :(

chodzi dokładnie oto że przy 55 km/h są już tak wielkie obroty (10tys/12) że boje się o silnik czy coś się z nim niestanie a wcześniej na cylindrze 50ccm przy prędkości 60-70 obroty były na poziomie (7tys-9tys)

nic sie nie stanie jak go dotarł,a obrotomierz mógł się zjeba.... i źle wskazuje manetka do końca i zobacz ile poeci a na obrotomierz nie patrz mogły się zegary popier,,, jak nie masz gps to weź kumpla z innym moto porównacie prędkość

Ale słychać po silniku że obrotomierz działa dobrze jak jade 55 to ten dźwięk jest naprawde nie przyjemny a wcześniej na 50 taki dźwięk miałem jak licznik zamknąłem jadąc z górki nie wiem co jest nie tak i czy 400km to starczy na docieranie mogę już jeździć na wyższych obrotach??